Citol ilaç hakkında

  • Merhaba hocam citol 20 mg kullanıyorum düzenli olarak 7 ay önce anksiyete bozukluğu teşhisi koymuştu doktorum ama ilacın yetmediğini son zamanlarda kendimi en basa dogru gittigini hissediyorum acaba 40 mg çıksam fark edermi birde mg yükselteceğim süreç nasıl olmalı ?

  • Doktor Cevabı:

    İlaç kullanmak, tedavinin sadece bir parçasıdır. doktorunuzu zaman zaman ziyaret etmeli ve ilaç tedavisindeki değişiklikleri birlikte kararlaştırmalısınız. kendi kendinize verdiğiniz karar yanıltıcı olabilir. 15 gün kadar 30 mg. kullanıp, yarar sağlamazsa 40 mg.a çıkmak mümkün.

    tarihinde cevapladı.

Ankara Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Kaygı bozukluğu anksiyete okb

    Hocam merhaba ben 6 aydır selektra 100mg kullandım ama takıntılarım ve kaygılarım tam olarak geçmedi 4gündür citoles 10 mg başladım bu daha iyi geldi sanki ama 4 günde 2 kg aldım citoles kilo yapar mı. taktığım şeyler yüzünden hayata tam olarak konsantre olamıyorum ve kaygılarımdan ötürü tansiyonum...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete ve mesane bozuklukları

    Hocam merhabalar. yaklaşık bir ay önce idrarı başlatmada zorluk ve idrarı sürdürmede zorluk şikayetleri ile bir üroloji uzmanına başvurdum. ürodinami ve mesane günlüğü testlerinin sonucunda idrar için normal sıkışma 120 ml ortalamada, aşırı sıkışma 204 ml de maksimum mesane kapasitesi ise 240 ml ola...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp sıkışması

    Hocam merhabalar benim yaklaşık 3 aydır bi kalp sıkışması şikayetim var bunun için 2 defa kardiyolojiye başvurdum ama kalbimde bi problem çıkmadı tek ihtimal psikolojik bi problem olduğu kaldı internet üzerinden kendi çapımda araştırdığım kadarıyla panik atak başlangıcı var ancak panik atak belirtil...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Depresyonda mıyım

    Hocam merhaba daha önce yaygın anksiyete bozukluğu tedavisi gördüm 3 yıl 2013 2016 arası lustral 50 mg kullandım yaklaşık 7 8 aydır yavaş yavaş tekrar başladı sanki depresyon şuan çok kötüyüm aklım çalışmıyor gibi fazla gergin ve kaygılıyım insanlara zarar vereceğimi hissediyorum zihnim bulanık bayı...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çok yorulfum

    Hocam tavsiyeleri anladım sadece anormal miyim onu anlamaya çalışıyorum

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Deniz Doğruöz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Takıntıdan nasıl kurtulabilirim

    Merhabalar hocam 24 yaşında erkeğim hayal meyal olarak hatırladığım kadarıyla 5-6 yaşlarında 4-5 kere aynı kişi tarafından tecavüze uğradm. ergenliğe girince bana yapılanı anladım ama o kişiyle ailecek hâla görüşüyoruz sonuçları kötü olur, kimseyede kanıtlayamam diye sustum. herşey kötü bir anı olar...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Takıntı kaygı bozukluğu

    Merhaba hocam 33 yaşında erkek güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum bu yüzden kayıtlara girmemesi için psikoloji doktoruna gidemedim işimde sıkıntı olur diye geçen sene karnım agrıyordu genel kontroller yapıldı ve problem çıkmadı sadece gastrit dediler kafaya takıyorsun dediler bende bunun üzerin...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mustafa Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Huzursuzluk

    Ama doktorun yazdığı ilaçlar uykumu getiriyordu ben napayım. süt ürünlerini kestim başka bi sorun oluşmadı ki. doktora dedim içim huzursuz diye önemsemedi.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İyileşebilecek miyim?

    Merhaba, yaklaşık 3 veya 4 aydır mide bulantısı geçiriyorum ilk biyolojik olduğunu düşündüm ama endoskopi yapıldı ve kötü bir sonuç yok stresten kaynaklandığını soyledıler 1.62 ve 43 kiloyum yemek yemekte zorlanıyorum tuvalete çıkmakta zorlanıyorum sürekli endişeliyim artık uyumakta zorluk cekıyorum...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mustafa Kenan Duymaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Huzursuzluk

    Hocam merhaba, 20 yaşındayım. benim içimde sürekli huzursuzluk var. kaygılı değilim, stresli değilim, depresyonda değilim. yalnızca dehb tanım var ancak ve evet dehbliler de huzursuz hissediyorlar ama bu sorunumun dehb ile ilgisi olduğunu düşünmüyorum. zaten uyarıcı ilaçlar bu sorunu daha da art...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anlsiyete

    Merhaba. 2 sene once sebebi aciklanamayan bas agrilari uyusma yanma karincalanma sikayetleri ile psikiyatriye yonlendirildim. doktor anafranil 75mg (gunde 1 tane)  verdi. 1 ay icinde tum kaygi ve agrilarim bitti. bana cok iyi geldi. doktora gitmeyi biraktim ilaca devam ettim. 2. senenin sonunda ben...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Levent Soylu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç kullanımı ve anksiyete

    Tesekkür ederim hocam, 15 gün bekledim ama ilaç kullanmadan önce devamlı olmayan gerginlik ve sinirililik hali hala sık sık oluyor. yani nerdeyse 3 aydır kullanıyorum. kullandığım ilaçlar lustral 50 mg ve desyrel 50 mg'in prospektüslerinde her ikisinde de gerginlik ve sinirililik hali yan etki olara...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyete bozukluğu

    Hocam ilk gün yarım lustral 50 aldım akşama kadar uzandım kalkamadım yerimden göz bebeğim büyüdü gece 3 saat uyuyabildim kulağımda uğuldu var

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sürekli başımda bir sorun

    Anladım hocam . son bir soru olarak tüm bu anksiyete panik atak okb vs vs hepsi depresyonun alt dalları mıdır

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete bozukluğu

    Lustral 50 mg kullan dedi yanlız sorunum şu kalp anjiyosu oldum asprin kullanmam gerekli lustral 50 ve ecoprin 100 mg birlikte kullanımda sakıncası var mı ?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x