Cipralex 20 mg

  • Merhaba Hocam.. Anksiyete bozukluğuna istinaden Cipralex 20 mg kullanıyorum 3.aya girdim ama kendimi çok iyi hissediyorum ilacı bırakmak istiyorum ilacı birden kesersem sıkıntı yaşarmıyım.Bide cipralex kullanmaya başladığımdan beri karaciğer emzimlerim yüksek çıkmaya baladı.(ALT ve AST) cipralexle bir bağlantısı olma ihtimali varmı? Teşekkürler şimdiden. Saygılarımla..

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba geçmiş olsun .3 aylık ilaç kullanımı süre olarak tedavi için yetmeyebilir biraz erken ,iyi hissediyorsanız öncelikle ilacı yarıma indirin biliyorsunuz antidepresanlar birden kesilmiyor .karaciğer enzimlerinin takibi gerekir kısmen ilaç etkisi olabilir en iyisi hekiminize danışarak tedaviye yön vermek gerekir selamlar

    tarihinde cevapladı.

Bursa Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Kaygı bozuklugu

    Iyi günler hocam 15 yıl once aralıklı olarak 4 defa böbrek tasında dolayı ameliyat oldum bu surede hastane efnksıyonu kaptım hiç gecmıyor 6 yıl önce anevrizmaya baglı beyin kanaması gecirdim amelıyttan sonra kanayan ıle kanamayan baloncuklar ıcın grişimsel setnt coil tedavi aldım günlük coraspin 30...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç doğru kullanımı nasıl olmalı ?

    Atila bey merhaba : anksiyete ve obsesif kompulsif bozukluğu için 2 aydır lustral 50 mg kullanıyorum. açıkçası faydasını oldukça gördüm zararını hiç görmedim desem yeridir. fakat tek hatam bu ilacı doktorumun tavsiyesiyle sabah kahvaltıdan sonra demesine rağmen bazen öğleden sonra bazen akşam yani...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atila Karaalp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Panik atak

    Deneyeceğim ve eğer sıkıntı yaşarsam gelirim mutlaka çok teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sağ bacakta güçsüzlük arada bir seyirme

    Anladım hocam beyin tümörü var mı yok mu diye mi bakılacak yani beyin tümörünün belirtileri neden biri olabilir mi bu durum bir de yaklaşık 6-7 ay önce bu başlamıştı sağ tarafımda bir uyuşukluk zaman zaman karıncalaşma vücudun farklı yerlerinde yanma batma uyuşma oluyordu fakat antidepresanları kull...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Diğdem Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gliotik odak

    Cevabınız icin teşekkür ederim hocam bugun 3. mr cektim gene gliotik odak cikti 3 milimetrik capinda baska birsey yok anksiyete bozukluğu dedi doktor bey saygilarimla hocam iyi calismalar

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ramazan Sarı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sinüs taşikardi

    Merhaba mehmet bey; öncelikle kolay gelsin. sinüs taşikardi nedir? sinüs taşikardi önemli bir sorun teşkil eder mi? çarpıntı psikolojik veya dış etmenlerle alakalı olabilir mi? ( heyecan, stres, uykusuzluk, çay vs) bundan 1 ay önce göğüs ağrısı şikayetim olustu ve bu ağrı nedeni ile doktora gittim ç...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Mehmet Kayrak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Panik atak

    Merhabalar hocam daha öncesinde size muayeneye gelmiştim. 10 yildir paxera 20 mg kullaniyorum.şuan 2 günde bir 10 mg içiyorum.artik ilaci birakmak istiyorum.tavsiyenizi alabilir miyim?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sosyal fobi ve depresyon

    Merhabalar meltem hanım. 18 yaşındayım. yaklaşık 2 yıldır sosyal fobi ile mücadele ediyorum. artık dışarı çıkmaktan nefret eder hale getirdi beni bu fobi. aynı zamanda bunun sonucu olarak depresyonlada mücadele ediyorum. sürekli bir üzüntü hali var üzerimde. daha canlı, insanlarla konuşan biri olmak...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Psk. R. Meltem Kavcar Sırmalı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gliotik odak

    Merhabalar hocam 27 yasinda erkek mr sonucum hocam sag frontal grus hizasinda supkortikal ak madde de 3 mm capinda silik konturlu nonspesifik hiperintens odak mikroanjiopatik gliotik odak diye geciyor şikayetlerim halsizlik yorgunluk yurudugumde denge kaybi yasiyorum ellerim cok soguyor karincalanma...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fethi İdiman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Dikkat dağınıklığı

    Necdet bey merhaba, dikkat dağınıklığı yada eksikliği ile ilgili terapi veriyor musunuz? terapi merkezi yeri neresi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Necdet Dönmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı ve baş dönmesi

    Merhaba doktor hanım çok sık çarpıntı sorunu yaşıyorum. çarpıntının sebepleri nelerdir? bir de tansiyonum bazen aşırı düşüyor yada çok yüksek çıkıyor. geceleri şiddetli baş dönmesi yaşıyorum. başımı yastığa koyamıyorum. bu kadar şiddetli baş dönmesinin sebebi ne olabilir? teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Güllü Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Stres ve evhamdan seyirmelerim oluşması

    Hocam merabalar nasılsınız kafamın sol tarafında seyirme (pıhtı veya elektrik çarpması gibi) sol kulak çınlaması var. bunlar için kbb ve nörolog muayene oldum. emg mr kan tahlilleri yaptım. sorun yok. yaşadığım olayı çok kafaya takmak stres evham yapmaktan oldu. eeg internette gördüm. acaba anksiy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyete ve panik bozukluk

    Hocam citolesi nasıl bırakabilirim onu da sabahları 10 mg içiyorum en büyük korkum bıraktıktan sonra semptomların geri gelmesi 7 ay sizce yeterli mi tedavi için bu ilk hastalığa yakalanışım anksiyete ve panik bozukluk olarak.. azaltarak bırakma şekli nasıl hocam benim için en önemli ve siz...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sadece anksiyete mi?

    Merhaba, ben çocukluğumdan itibaren kaygı ve uyku sorunu yaşıyorum. son 4 aydır da anksiyete tedavisi görüyorum. 2 aydır prozac kullanıyorum şu an günde 40 mg. yaklaşık 15 senedir her gece 3 gibi uyanıyorum ve olmayan şeyler görüyordum ama bir süredir daha da arttı ve gerçek olmadığını bilmeme rağme...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Burak Toprak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete ve panik bozukluk

    Hocam 7 aydır citoles ve tranko buskas içiyorum anksiyete ve panik bozukluk nedeniyle şuan gayet iyiyim gittiğim dr artık tranko buskas içme dedi 2-3 gün içmeyince kendimi çok kötü hissediyorum bu ilaçları nasıl bırakıcam hocam yardımcı olurmusunuz

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x