Koronavirüs (COVID-19) ile ilgili bilgilenmek için Sağlık Bakanlığı ve Türk Tabipler Birliği sitelerini ziyaret edin.

Cilt yenileme

  • Hocam merhaba bende göz cevresinde kırışıklıklar var bunun Hakkında bilgi almak istıyorm uygulanacak tedavi yöntemi nedir

  • Doktor Cevabı:

    Ceyhun bey kaz ayağı kırışıklıklarında sıklıkla botoks uyguluyoruz. göz altı bölgesi ince kırışıklıklarda ise fraksiyonel lazer, altın iğne ( iğneli radyofrekans), mezoterapi en sık yaptığım uygulamalardan

    tarihinde cevapladı.
  • Botoks istemıyorum ben daha cok kalıcı çözümler arayışındayım fraksiyonel lazeri biraz araştırdım bu tedaviye başlasak ne kadar sürüyo yani şuan ben şehir dışındayım işim geregi martın 20 gibi 14 günlügüne gelicm 14 gün yeterli bu tedavi için

  • Doktor Cevabı:

    Fraksiyonel c02 lazer ayda bir uygulanır. işlem sonrası sıkı güneşten korunma gereklidir. göz çevresi için yaklaşık 3-4 seans yeterli olabilmektedir.

    tarihinde cevapladı.

Bursa Dermatolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Alın kırışıklığı

    Merhabalar iyi günler öncelikle, 20 yaşındayım ve alnımda fazla mimik yapmaktan kaynaklı kırışıklıklar oluştu beyaz tenli olduğum için daha bi göze batıyor daha bi canımı sıkıyor yaşımın genç olmasından dolayı botoks düşünmüyorum kırışıklıklarımın görünümünü azaltabileceğim önerebileceğiniz bi anti...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Emel Güngör

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kök hücre ile cilt tedavi

    Merhabalar; 47 yaşında olup ergenlik dönemlerimde akne ile mücadele ettim başaramadım,akneler beni sevdi ben onları sevemedim. sevilmediklerini yaptığım uygulamalar ile anlamış olmalar sebebi ile yüzümde çukurlar bırakıp gittiler. kök hücre tedavi yöntemiyle gençliğimdeki cildimi tekrar görmek isti...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayşen Sağdıç Coşkuner

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cilt sarkması

    Merhabalar benim sorunum cildimin gevşek olması 29 yasında erkeğim 2 sene önce yaşadıgım psikolojik sorunlardan sonra dahada belirgin olmaya başladı yanaklarım çöktü herkes 35 yasında oldugumu düşünüyo buda benim canımı sıkıyor acıkcası acaba ne gibi tedaviler var cildim eski haline dönermi amliyat...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayfer Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yüzüm için nasıl yardımcı olabilirsiniz

    Merhaba hatice hanim benim yüzümde büyük akneler cikti ve doktorum gül hastaligi dedi ve 4 hafta tedavi aldum akneler gecti vakat yüzümde cok az leke ve kilcar damarlarimda acilma ve delik olustu bazense yüzümde kizariklik olusuyor bölge olarak yanak ve cene oldu bana nasil yardimci olabilirsiniz...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sivilce sorunu

    Hocam ben sivilcelerim için günlük 40 mg aknetrent kullanıyorum ramazan ayı geldi bol su içmem söylenmişti ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cilt gençleştirme

    Merhaba ben cildimdeki açık gözeneklerden şikayetçiyim t bölgemde gözeneklerim var , cildime iyi bakmaya çalışıyorum fakat karma bir cilde sahibim yaşla birlikte sanki gözeneklerim daha çok açıldı gözenek tedavisinde dermapen mi , fraksiyonel lazer mi daha etkilidir ? çok problemli bir cildim yok te...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Özbilir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Muayene ücreti

    Merhabalar ciltte gençleştirme, leke tedavisi ve diğer cildin ihtiyaçları ile ilgili gerekli olan işlemler için görüşme ve fiyat bilgisi almak için yapılan muayene ücretli midir?ücretli ise telefonda ücret hakkında bilgi alabilir muyuz ya da burdan?teşekkürler iyi çalışmalar

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Avni Hakan Ölmeztürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Matlık ve gerginlik

    Merhaba 34 yaşındayım cildim matlaştı, soluklaştı ve gerginliği azalmaya başladı. yaşıma uygun doğal hangi yöntemlerle düzeltebiliriz ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Berna Gürol Sazan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Plasma-enerji

    31.12 randevu aldim sayfanizdan saat 16.30 da ogün islemi yapabilirmisiniz

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Berkant Oman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Plasma-enerji

    Slm ben almanyadan yaziyorum ve plazmaenerjisi yaptirmak istiyorum gözalt torbasi gözkapagi ve karin catlaklari.30 12.18-09.1.2019 izmirdeyim bu islemi o sirada yaptirabilirmiyim.004917632041241..email.aci_61@hotmail.de . saygilarimla mürüvet örcen

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Berkant Oman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kök hücre tdv.

    Merhaba kök hücre tedavisi yapıyormusunuz? uygulama nasıl yapılıyor ve fiyat ortalama olarak nedir acaba? teşekkürler.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Berkant Oman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ten rengi acilirmi

    Merhaba efendim...1977 almanya doğumlu bir beyim. küçükken almanya daki fotoğraflarına bakıyorum beyaz tenliyim..simdi ise yüzüm aşırı derecede esmer fakat vücudum güneş görmediği için çok beyaz...efendim ne yapmalıyım şimdiye kadar sorun etmedim fakat özel bir sebep olduğu icin çaresi olup olmadığı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Fraksiyonel lazer

    İyi günler 21yasimda olmama rağmen yüzümde çok çizgiler var güneşe bakamadığımdan dolayı fraksiyonel lazer yaptirmak istiyorum devlet hastanesi'nde fraksiyonel lazer ne kadara yaptırılır lütfen sorunu cevaplayin

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Berkant Oman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Doku erimesi

    Hocam merhaba ben yüzüme aquafilling dolgu yapmıştım doktorum yalnış uyguladığı için eritmek zorunda kaldık.. bana kortizon içeren iğne yaptı cildimde hafif erime oldu. bu erime zamanla iyileşirmi ? yani kortizon sonucu incelen cilt kalıcımı inceliyor.. şimdiden teşekkürler.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dermapen sonrası oluşan morluk

    Merhaba sibel hanım ben güzellik merkeznde uzman estetisyen olarak çalışıyorum 55 60 yaşlarında beyaz tenli kılcal damarları yüzeyde olan bi bayana dermapen işlemi uyguladım işlemden sonra bayan da yanık ızi morlu bi görüntü kaldı yaklaşık bi buçuk aydır bu durum da ankara’da uzmanlara gitmiş krem v...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sibel Tuğcugil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör





.
x