Cerrahi sonrası patoloji sonucu

  • merhaba annem ameliyattan sonra patoloji raporu sonucu uterus,tüpler,overler,TAH-BSO+BPPLND+omentektomi+batın sıvısı endometrial adenokarsinoma FIGO grade 1 pt1a tümör myometriumun yüzeyel kısmına (1/2 den azına)invazyon oluşturmuştur.Ektoservisk,endoservisk,parametrium,her iki over,tuba uterina,omentum,batın sıvısı invazyonu yoktur. cerrahi sınırlarda tümör görülmedi. lenfo-vasküler invazyon görülmedi pN0: 39 adet sağ pelvik lenf,40 adet sol pelvik ,29 adetparaortik lenf nodunda metastaz görülmedi. omentum tümör metastazı görülmedi batın sıvısı malignite yönünden negatif bu durumda anneme nasıl bir tadavi uygulanabilir ışın tedavisi mutlak gereklimidir ?teşekkürler


İstanbul Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Kadın hastalıkları

    Merhaba.. ben erkek arkadaşımla sürtünme yoluyla ilişki yaşadım ama benim pantolonum vardı o çıkarmış olabilir tam hatrlamiyorum sert darbe yaptı bikac kere ama kanamam olmadı bişey olmuşmudur korkuyorum o günden 1gun sonra baş ağrısı midem bulandı kizligim bozulmusmudur ?? teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet dışı leke gelmesi

    Merhaba 17 yaşındayım 4 aydır adetimden 1-2 hafta sonra kahverengi ya da kırmızı leke geliyor 2-3 gün boyunca ağrım falan yok sebebi ne olabilir ben baya stres yaptım bu yüzden panik atak geçirdim. stresten de olabilir mi

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dogum kontrol

    Ya çok teşekkür ederim cevabınız için 🥰🥰🥰

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Adet oldu gebe riski var mı?

    5 mart günü kız arkadaşımla bende boxer varken bi kaç defa sürtünme ile ilişki oldu boşalmada farklı bir yere oldu ellerimiz silip dokunduk çok az el ile giriş oldu ve dikkatliydik 19unda olması gerekirken belirtisi varken olmadı stres yaptık 24ünde eczaneden test yaptık negatifti daha sonra 26sınd...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atilla Köksal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet günü takibi

    Peki adetli iken spor yapmak kızlık zarına zarar verir mi bacak dikletme açma hareketleri yaptımda adetli iken yanma acıma olmuyor kasılma sadece

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Külal Çukurova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen acil

    Daha sonraki ilişkide kanama meydana gelebilir mi peki hocam araştırdığım üzere vajinanın fazla kayganligindan dolayı penisin içeri girmesine ixin veriliyormuş kızlık zarı bu durumda zarar görebilir mi görmediyse sonra ki ilişkide kanama meydana gelir mi

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Adet günü takibi

    Merhaba cinsel ilişkiye girmedim birlikteliğim olmadi 24 yaşındayım. çok saçma oldu belki bunu belirtmem. adet tarihlerimi hiç takip etmedim bu yaşıma kadar. martta takip olarak yazdim ilk adetim 6 mart gecesi, ıkincisi 6 nisan gündüz, sonuncusu dün yani 6 mayıs gecesi başladı. bunlar tesadü...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Külal Çukurova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kadın sağlığı

    Hocam merhabalar. size daha önce de soru sormuştum. mümkünatı varsa bir kaç sorum olacaktı 🙏 benim adetime 2 hafta yani 14-15 gün önce göğüs ağrısı yaşıorm ve adet sancısı çekmiyorum. adet kanamasından sonra göğüs ağrı gidiyor. göğüs ağrısı için 2 haftalık bir süre uzun bir süre mi yoksa normal mi?...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarın

    Hocam ben sizi anladım teşekkür ederim cevabınız için de ama bakire olduğu halde hamile kalan insanlar yazıyor burda ve ben bir doktora daha sordum ella hap kullan dedi risk var dedi o yüzden korktuğun için yazdım size neden herkes farklı bişey diyor ki bişey ya vardır ya yoktur

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hamile miyim

    Hocam nişanlım ile ikimizde ayaktayız arkadan ilişkiye girmeye çalıştık ve boşalma anında direk kendini çekti acaba zevk suyu bana bulaşmış mıdır sonradan sildim direk hamile kalma olasılığım var mıdır ? arkadan sıvı sabun sürdü ve arkadan bile birleşmemiz olmadı zorladı olmadı da sadece zevk suyu i...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Esra Ayşin Tonguç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Doğum kontrol hapını içmeyi unuttum

    Merhaba, yazz doğum kontrol hapını her gece saat 1 gibi içiyorum ancak bugün uyuyakalmışım ve 4 gibi içtim. ilacın 12. günündeyim, ne yapmam gerekiyor? gebeliğe karşı tekrar ne zaman tam korunmuş olurum? şimdiden teşekkürler.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vajinal akıntı

    Mrb hocam.ben 23 yaşındayım bekarim cinsel hayatım yok . 10 yıldır devam eden vajinal akıntı sorunum var. ( akintim kötü kokulu sarı ve beyaz renkte . genital bölgemde kötü kökü oluyor . kasinti olmuyor . iç çamaşırımda genital bolgemle temas eden kisimda renk değişimine sebep oluyor bu akintilar.bu...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hpv kolposkopi

    Cevabınız için teşekkürler hocam, yaşım 24. kolposkopi yaptıracağım. bu süreçte bağışıklık güçlendirici olarak neler önerebilirsiniz?

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kizlik zari

    Hocam bastırma çok fazlaydı yine de bir şey olmaz değil mi farkındayım çok cehalet dolu sorularım beni aydınlatın obsesifim.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Seval hanım merhabalar size kısaca bir soru sormak istiyorum. benim çok fazla akıntım oluyor ve akıntıları temizlerken dış dudaklari çekiştirip ıkınıyorum refleks haline geldi bu durum. sizce eş zamanlı dış dudaklari çekiştirip ıkınmak kızlık zarina zarar veririmi cevabınız için şimdiden teşekkür...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x