Çarpıntı ve nefes acligi

  • Hocam merhaba 27 yaşındayım kalp uzun süredir çarpıntı ve arada bir olan nefes darlığı vardı en son doktara gittiğimde 1 ay önce my eser ty eser başkada bir sıkıntı yok dendi doktora ilaç kullanabilirmiyim diye sorduğumda gerek yok dendi ama nabzım bazen 100 geciyor kendim dideral aldım hiç kullanmadım acaba sabah aksam ceyrek dideral kullansam herhangi bir sıkıntı olurum bu tür ilaçlar kullanırken spor yapılabilir mi

  • Doktor Cevabı:

    Yard. Doç. Dr. Ali Özeren

    Kardiyoloji

    İlaç şart değil aslinda kiloya yansiyan ciddi spor nabizda deusus saglar ama bnu esnada rahatsizlik veriyor ise hiz kullanabnilirsiniz zararsiz ve spora da engel degil

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam bende KOAH yada astım var mı bilmiyorum röntgende en son bir şey çikmamiştı. arada bir nefes darlığı oluyor aslında nefes açlığı diyelim buna çeyrek dideral nefes darlığı yapar mı en son ilaç kullanım bilgileri okudum nefes darlığı yapar diye bir şey okudum bu ilaçları uzun süre kullanmak kalbe yada herhangi bir organa zararı olur mu kilom 73 boyum 1.80 sigara maalesef kullaniyorum

  • Doktor Cevabı:

    Yard. Doç. Dr. Ali Özeren

    Kardiyoloji

    Sıgara dan kurtulup 8-10 kg verebılırsenız sıkıntı kalmaz. astım demek göğüs hast işi bronkodilatör nefes açıcıya cevaba göre . uzun süre kullanabilirsiniz. astımda güvenli ilaç yok ama dıderal çok sık güvenle kullanılan eski bir ilaçtır

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam saqolun en yakın zamanda psikiyatriye gitsem iyi olacak şimdide kalp çarpıntısı azaldı bu seferde yutma problemi çıktı böyle giderse yakın zamanda 8-10 kg veririm su bile zor içmeye başladım tekrardan teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Yard. Doç. Dr. Ali Özeren

    Kardiyoloji

    Geçmiş olsun sağlıcakla kalın

    tarihinde cevapladı.

Bursa Kardiyolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :
Puan : 5 / Oy veren : 1 kişi

Diğer Hasta Soruları

  • Taşikardi ve anksiyete

    Bu nabızlarla kalbimde kalıcı bir hasar olur mu? ve şuan astım için foterol ve zespira kullanıyorum diderali bunlarla kullanabilir miyim . tansiyonumda düşüktür hep 9/6-10/6 .

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kaan Kulan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Şah damarı darlığı,kalp sintigrafisi

    Hocam tekrar merhaba sorumu daha önce de cevaplamıştınız şah damarında %60darlık olduğu için bugün babamı kalp kontrolü için doktora götürdüm.dr eko yaptı, tansiyon ve ritim holter taktırdı.ekg normal dedi fakat efor testi yapmadan direk miyokard perfüzyon sintigrafisi istedi,halbuki babamın efor ka...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fuat Polat

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ritim sorunu

    Anlıyorum hocam öncelikle ilginiz çok teşekkür ederim.hocam ben sizin inst.hesabinizi gördüm ordan kapsamlı yazdım bu durumu danışmak istedim çünkü burada tüm yazıya izin vermiyor çarem yok.ondan kusura bakmayın.birde hocam burada elektrofizyo.uzmani 1 tane buldum ritim hastanesi adıyla söz de ve ö...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kardiyak mr cekimi

    Zekeriya hocam öncelikle allah razi olsun cevabiniz için...hocam 7 yıl önce ilaçlı bt yapilmişti nabiz 60 civarinda tutulmaya çalışıldı hatta sakinleştirici ilaç verildi ama nafile kendimi kontrol edemedim bundan dolayı bt pek amaca hizmet etmemişti...kardiyak mr da da nabiz bu kadar önemli mi hocam...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kardiyak mr cekimi

    Zekeriya hocam kolay gelsin...34 yaş bay...hocam 3 yıl önceki bi holterimde 7 atimlik nsvt atağı görüldü sonra ki 8 holter eko efor ekg normal...bazi hocalar önemsemedi bazılarıysa kardiyak mr eps önerdi ek atimlarim ara ara bazen sıklaşmakla beraber devam ediyor şimdiye kadar şükür ciddi semptom ya...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ritim sorunu

    Hocam 2 yıl önce 6 ay boyunca neredeyse hergun gece uyandıran 140-160 arasi taşikardi basladi duzenli hizli.gittikce hızlanıyor sakinlesmeye calisinca yada ani sakinlestici veya bekleyince 10 dk içinde yavaslayarak geciyordu doktora gitmemiştim korkudan sonra ustune yürürken hizli tekleme oldu kalbi...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Aşırı baş agrisi

    Hocam iyi günler.2 gündür aşırı basım ağrıyor.basimin yukarısı aşağısı gözlerde sürekli yoğunluğu artıp azalan ama geçmeyen bir ağrı var.bulanti yapıyor gece boyu çıkardım ama geçmiyor.carpinti aritmim olduğundan ve parasetamol alerjim olduğundan ağrı kesici almamıştım.birsey yiyince daha kötü artıy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Brugada sendromu nabız dusuklugu

    Hocam peki beni vt ve apt zonum kapalı sadece vf de açık bu tehlikeli dgilmi

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Taşikardi ve anksiyete

    Merhaba doktor bey ben 25 yaşında anksiyete ve panik atak hastasıyım . zamanında antidepresanlar falan kullandım ama suan hiçbi ilaç içmiyorum halada devam ediyor ama daha iyi durumda. taşikardilerim cok oluyor . bugüne kadar 4-5 farklı doktora gösterdim ekg-eko-holter-kan testi- tüm abdominal ultra...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kaan Kulan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çarpıntı yüksek nabiz

    Merhaba hocam. holter sonucum da çıktı max hr 154, minimum hr 50, 24 saatlik ortalama 82. duraklama 2.5 saniyeden fazla yok. bazal ritim sinüs, svt-vt pause izlenmedi yazıyor sonuçta. 24 saatte yedi defa da 100 un üzerine çıkmış en yüksekleri 150, 140, 130gibi değerler. fakat normalde her gün bir ad...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı ve ilaç

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mahir Avkaroğulları

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç kullanımı

    Teşekkürler hocam yanıtınız için çok sağ olun. bir süre beloc kullandıktan sonra peki strattera'nın kardiyak yan etkileri geçebilir mi hocam?yoksa strattera bir kez çarpıntıya sebep olunca sürekli beta bloker kullanmak mı gerekir sürekli?saygılar

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Aritmi antidepresanlar

    Hocam mutlu hafta sonları dilerim umarım iyisiniz..hocam devlet poliknikleri 5 dk bakmıyor özele bu 3 ay durumum kötü gidemiyorum aslinda durum bu..simdilik mecbur buradan yazıyorum hocam 😐 gece gündüz 160-180 'le uyandıran tasikardilerim ve gün içinde 10 kez felan ayakta dinlenirken teklemelerim va...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mahveden ves problemi

    Doktor bey merhaba ben 20 yasinda bir ogrenciyim,1 yildir her gun devam eden ekstrasistol nedeniyle cok yakin zamanda muayene oldum,kan eko normal(minimal my ty)kapaklar organik olarak normal,holterde ise 15 ves'e rastlandi bana herkeste oldugu soylendi masummus fakat benim dertlerim bitmiyor umursa...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yemek yedikten yaklaşık 20 dakika sonra ritim bozukluğu

    Doktor bey cevap verdiğiniz için çok teşekkür ediyorum. fakat mesela muz sütlaç yağsız yiyecekler yediğim zaman ve düşük miktar yediğim zaman bu çarpıntı fazla ritim bozukluğu oluşmuyor. ancak ne zaman yağlı baharatlı ketçap mayonez protein karbonhidrat karışık yemek yesem oluyor. işin ilginç tara...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x