Çarpıntı uyuşma

  • Merhaba hocam ortalama 3 4 aydır kalbim normal atarken birden sert bir şekilde atıyor dilim de uyuşma baş dönmesi oluyor hafif ellerde ayaklarda uyuşma oluyor bazen uzun bı süre bu şekilde devam ediyor bazen bi kaç gün hiç olmuyor. Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.

  • Doktor Cevabı:

    Sayın mehmet bey, şikayetlerinizin kalp ile ilgisi zayıf olmakla birlikte yine de araştırılması uygundur. nörolojik problemlere bağlı olma ihtimali de araştırılmalı, yani sizi hem kardiyoloji hem de nöroloji bölümlerinin muayenesinden geçmenizde fayda var. geçmiş olsun dileklerimle, erkan iriz

    tarihinde cevapladı.

Ankara Kalp Damar Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Korku ve kaygı

    Fırat bey merhabalar ben 21 yaşımdayım. 2020 ağustos ayında çarpıntı ve yüksek tansiyon şikayetiyle doktora başvurdum bir çok test yapıldı ve bir sorun çıkmadı. ancak belli aralıklarla çarpıntı şikayetlerim devam etti. hala da ediyor. başka şeylere odaklanınca, kendime telkinler verdikçe rahatlıyoru...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ritim sorunu

    Hocam 2 yıl önce 6 ay boyunca neredeyse hergun gece uyandıran 140-160 arasi taşikardi basladi duzenli hizli.gittikce hızlanıyor sakinlesmeye calisinca yada ani sakinlestici veya bekleyince 10 dk içinde yavaslayarak geciyordu doktora gitmemiştim korkudan sonra ustune yürürken hizli tekleme oldu kalbi...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalpte tekleme hissi ve tahlil

    Birkaç yıldır kalbimde olan çarpıntının son zamanlarda artmasıyla ve çarpıntının yanında kalbimin tekliyor gibi ritminin değiştiğini hissettiğimden ötürü kardiyolojiye muayene oldum. kalp ritmim ölçüldü ve sıkıntı yok dendi çünkü ritmin değişmesi anlık oluyor, ölçülürken olmadı. sinüs taşikardisi ya...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Cinsel isteksizlik

    Slm, ben bay pass olduktan sonra cinsel yönden sıkıntı yaşıyorum isteksizlik korku ve sertleşme 43 yaşındayım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Karabulut

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı ve ilaç

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ercan Çeğilli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı ve psikiyatrik ilaç

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İbrahim Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çarpıntı ve ilaç

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yılmaz Ömür Otlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sizce insülin salgı düzeyim yetersiz mi?

    Sayın hocam merhaba. 38 yaşında 180 cm boyunda 93 kg ağırlığında yetişkin bir erkeğim. yemek sonrası çarpıntı, halsizlik, uyku hali, hafif tansiyon yükselmesi, polidipsi ve poliüri gibi şikayetler nedeniyle check up'dan geçtim. açlık kan şekerim 104 mg/dl çıktı. hba1c ise %5,7 s...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Halit Abdullah

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç ve yüksek nabız

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Salih Eryılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Perikardit

    Merhaba hocam, ben hastanız serhat aslan 20 yaşındayım bana üç buçuk ay önce perikardit tanısı koydunuz bu süreçte çarpıntılarım için beloc verdiniz 50 mg kullanıyorum en son iki hafta önce kontrole geldiğim zaman kesmem ya da kesmemem için psikiyatriye görünmemi istediniz bugün göründüm panik...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fuat Polat

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyaninca çarpıntı

    Merhaba hocam. sabaha karşı bir rüya gördüm ve bu beni epey rahatsiz etti. sonra uyandim yataktan doğruldum 1 dakika sonra birden nabzim hizlandi 150 yi buldu 5 dakika sonra normale döndü. bu stresle ilgili midir? bazen yaşıyorum bunu gözümü açar açmaz gece cok düşündüysem yada ruya gorduysem sabahl...

    Doktor Cevabı:

    Yard. Doç. Dr. Ali Özeren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tekrarlayan zatürre enfeksiyonları

    Hocam selamlar. 24 yaşındayım. 8 ay önce atipik zatürre geçirdim. "sağ akciğer üst lobda yaygın tomurcuklanan ağaç nodülü şeklinde buzlu cam dansiteleri atipik pnömoni ile uyumludur.". 6 ay önce covid geçirdim. pcr + çıktı. o zaman da "sağ akciğer orta lob lateral segmentte minimal fokal buzlu cam...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fuat Erel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çarpıntı yüksek nabiz

    Merhaba hocam. holter sonucum da çıktı max hr 154, minimum hr 50, 24 saatlik ortalama 82. duraklama 2.5 saniyeden fazla yok. bazal ritim sinüs, svt-vt pause izlenmedi yazıyor sonuçta. 24 saatte yedi defa da 100 un üzerine çıkmış en yüksekleri 150, 140, 130gibi değerler. fakat normalde her gün bir ad...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı ve ilaç

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mahir Avkaroğulları

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dideral kullanımı ve spor, kahve

    Merhabalar kalp çarpıntısı sıkıntım olduğu için yaklaşık 3 gündür 40 mg olmak üzere dideral, 4 damla d vitamini ve magnezyum kullanıyorum fakat görmede bulanıklık ve tansiyonumda düşüklük var. 120 ye 50 bazen 100 e 40 civarında oluyor nabzım. dinlenme halinde 60 civalarında ilaca başlamadan önce 80...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x