Çarpıntı , tsh yüksekliği

  • Öncelikle merhaba hocam yaş 25 . Aşı olduktan 2 gün sonra başlayan sırt ve göğüs ağrısı şiddetli batma ve kramplar şeklinde ( kalp krizi geçiriyorum sandım Allah herkesin üstünden uzak etsin.) ve çarpıntı şikayetlerimin devam etmesi ,geçmemesi sebebiyle aşı olduktan 16 gün sonra kardiyoloji uzmanına gözüktüm. daha önce hiç böyle sorunlarım yoktu, her zaman düşük nabızlı bir insandım. Yatar vaziyette değilde ayağa kalktıgımda nabız yükselmesi Oluyor. Yatarken bazı zamanlarda Sanki göğüs bölgemde makine çalışıyor telefonu titreşime alırsın da göğsüne koyarsın ya işte öyle titreşim hissediyorum ama Ekg çekildi eko yapıldı kan tahlili ve ritim holter takıldı ama bir probleme rastlanmadı. beni Dahiliye ye yönlendirdi kan tahlilinde b12 : 94 , tsh : 5.5 çıktı t3 ve t4 değerlerim normal , anti tiroid peroksidaz: 400 çıktı . Daha önce ne tiroid sorunum vardı ne carpinti ne b12. Bu değerler çarpıntı sebebi olabilir mi? Bu arada 2 kutu dodex b12 iğnesi bitirdim ve 2 kutu daha yazıldı. Levotiron 25 mcg aksamlari birer kez içiyorum bugun 26. Günüm ama carpinti gecmis değil ve vücudumda gezici ağrılar oluyor.Aşı bazı bünyelere ağır gelebilir mi? Tek dozda bir aydan fazla süren etkiler yaşadım ve yaşamaktayım, bunun hayati bir organla doğrudan ilişkili olması beni endişelendirdi. Resmen yaşam kalitem düştü. Bilgi verebilirseniz cok memnun olurum. Sağlıklı günler dilerim.

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba. anlattıklarınız aşının bazı kişilerde neden olabildiği geçici bir reaksiyondan ibaret. bunun içinde vücudun birçok sistemi ve kısmen kalp de var. aktardığınız tablo içindeki yazdığınız eksikliklerin düzeltilmesiyle günler haftalar içinde rahatlayacağınızı düşünüyorum. selamlar..

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Kardiyolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Dideral bırakmak istiyorum

    Merhabalar,2 aydır kansızlığa bağlı kalp ağrısı nedeniyle sabah 40mg akşam 40mg olacak şekilde dideral kullanıyorum. kansızlığım geçti ve birkaç haftadır kalp ağrım da yok. dideral kullanmayı bırakmak istiyorum.nasıl bırakmalıyım?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Uğur Coşkun

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalpte seğirme

    Hocam merhabalar benim kalp bölgemde arada hani normal kaslar nasıl seğirir aynı o şekilde seğirmeler hissediyorum. çarpıntı olarak değilde seğiriyor bir kaç kez sonra geçiyor. ama en az 2 günde 1 yaşarım bu durumu. ayrı bir ağrısı olmuyor. sizce bu seğirmenin sebebi neyden kaynaklanıyor olabilir ?

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Savaş Açıkgöz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yuksek tansiyon

    Tansiyon tansiyon hocam saygılar tansiyonum9a 15 cıktı dr coversly 5 lik verdi önemli zararı varmi daha önce cozaar50 vermişti hangisinin yan etkisi daha az önerinize tesekkur ldl140 çıkıyor tkol250 trig170 ldlti nasil düşürülür tansiyonum bir suredir9 a 14 üstüne cikmiyot

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hamit Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Cialis ve concor etkileşimi

    Yarım alınca performans öncesi stresten çarpıntım oldu ve cialis aldığım için diğer yarımı almaya çekindim. panax gingeng (korean gingeng) concor ile bir sorun olur mu hocam?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp çarpıntısı

    Hocam merhaba ben 22 yaşındayım kalp çarpıntım var 3 sene önce o zaman zararsız taşikardi dediler ama şimdi biontech aşı randevusu oldum çok korkuyorum kalp krizi geçirmekten sizce ne yapmalıyım internette çok kötü yorumlar var

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ayşen Helvacı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Crp yüksekliği

    Hocam selamlar. 25 yaşındayım. yaklaşık 9-10 aydır her kan tahlilimde crp sınırın üzerinde çıkıyor. (0-5 mg/l sınır ise genelde 6-14 mg/l arası değişiyor). en son dünkü kan testimde 12.1 mg/l çıktı. 4 gün önce 12.8 mg/l idi. hocam benim farklı farklı şikayetlerim yüzünden farklı testler yapıldı. 10...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hayri Karaarslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Prednol 16

    Hocam ilacı 6 önce kestim kestikten 2 ay sonra şikayetim oldu tokluk 95 hbc1a 5.2 çıktı ama şuan hala çabuk acıkma hamur tüketince çarpıntı oluyor

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Zeliha Yazıcı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dideral beloc etki ve yarılan ömür süreleri

    Merhabalar ben dideral kullanıyorum beloca için geçmek istiyorum. i̇kisi tamamen aynı mıdır? karşılık gelen mg bilmiyorum birde belocun etkinlik süresi zok formülü olduğu için daha uzun diye geçmek istiyorum. yarılanma ömrü belocla aynı mı? benim fark ettiğim dideral etkinlik süresi 4-6 saat aras...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zeynep Güneş Özünal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göğüs kalp çarpıntısı

    Hocam merhabalar iyi günler öncelikle bundan 1 ay önce aşı oldum 10 gün sonransında ise aşı ile ilgili kötü yorumları okudum gece stresli yattım ertesi gün uyandığımda kalbim aşırı hızlı atıyodu terleme ateş basma vardı bir hafta boyunca doktora gittim korkudan hep göğsümde ağrı var 6 kere ekg çekti...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Can Özbek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Prednol 16

    Cevap için çok teşekkür ederim sayın hocam benim kronik hastalığım yoktu ilaçtan sonra 2 veya 3 ay sonra çarpıntı şikayetiyle dr gittim akş 102 çıktı prediyabet olabilir dedi ilaç etkisimidir bu birde hocam ilacı yazan dr sadece tuzu kesmemi söylemişti bende öyle yaptım

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Zeliha Yazıcı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yanlışlıkla ilaç içmek

    Çok teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cialis ve concor etkileşimi

    Hocam merhaba.concor ve cialisin eş zamanlı kullanımında sorun yok demiştiniz ama ben hala concor kullandığım için cialis almaya korkuyorum. cialis alacağım gün 5mg concoru yarım alsam sorun olur mu?(yüksek tansiyon ve taşikardi için kullanıyorum)

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kalp çarpıntısı

    İyi günler hocam benim sorum şu uzun bir zamandır sol göğüsümde huzursuzluk ve bir ağrı oluyor ekg eko temiz fakat bu ağri çok oluyor ayrica çarpıntı da oluyor sizce bu önemli bir hastalığa işaret midir

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Güler

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yanlışlıkla ilaç içmek

    Hocam yanlışlıkla beloc zok 25 mg hap içtim bir zararı olur mu aniden bırakılamaz yazıyor internette ne yapmalıyım

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı yuksek tansiyon

    Dr bey akciğer tomografimde sonuç olarak sağ hemidiafragma envanteredir akciğer alt lob bazallerde parakardiyak sekel fibrotik değişiklik lütfen cevaplarmisiniz

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Cengiz Gebitekin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x