Çarpıntı hakkında

  • Hocam meraba, hocam ben 31 yaşındayım. 2 buçuk ay önce dizimden ameliyat oldum. Son 1 aydır ise kalbimde çarpıntı problemi yaşıyorum. 6 -7 kere EKG çektirdim, 2 kez farklı hekimlerce eko yaptırdım , bişey yok dediler. Tansiyonum eskiye göre biraz düşük 10 a 6. Hocam istirahat halinde uzanırken çarpıntı pek yok 70-80 civarında. Ama ayağa kalkar kalmaz 120 130 lara çıkıyor, hem de bi anda. Uykudan uyandığımda yataktan çıktığımda aynı durum. Hocam bana dideral 40 mg verdiler, sabah yarım akşam yarım, bu sefer de nabizimi gece 40 lara kadar düşürdü ve de tansiyonumu düşürüyor sanki. Ne yapacağım bilmiyorum hocam . Son 1 ayda 4 kilo verdim. Dahiliye kan tahlilleri hepsi normal dendi.Troidlere bakıldı normal. Siz ne önerirsiniz hocam

  • Doktor Cevabı:

    Sizde yapilmasi gereken sey ilacla nabzi dusurmek degil, tansiyonu yukseltmek. cunku ayaga kalkinxa daha da dusen tansiyonu telafi etmek icin nabiz hizlaniyor. ilac iste bu telafi mekanizmasini kirar ve sizi daha hasta edrler hatta bayiltabilir. aniden degil azaltarak 8 10 gun icinde tavasca birakin, ayrica sivi ve tuz aliminizi iyice cogaltin. 3 4 hafta kadar surede toparlarsiniz. selamlar.

    tarihinde cevapladı.
  • Değerli hocam cevabınız için çok teşekkür ederim . Hocam size bir sorum daha olacak. Hocam 80 gün önce diz ameliyatı olmuştum. Çarpıntı problemim de 1 ay önce başladı. Hocam dizinden ameliyat olduğum ayağıma dikkatli baktığımda diğer ayağıma göre daha mor . Çok dikkatli bakınca görülebiliyor. Acaba burda bir damar tıkanıklığı, derin ben trombozu gibi bir şey olmuş olabilir mi. Bu çarpintilarin sebebi bu olabilir mi. ?

  • Doktor Cevabı:

    Asil etken oldugunu onceki tabloya ve sadece morluga bakarak dusunmuyorum. ama buradan bu ihtimal dislanamaz. bir venoz doppler soruya cevap verir. selamlar

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Kardiyolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Aort yetmezliği

    Hocam selamlar 2016 yılında 21 yaşında romatizmal kaynaklı eser seviye eksantrik aort yetmezliğim olduğunu öğrendim. muayene eden doktor toplumun büyük bir kısmında görünen bir olay herhangi bir tehlike yaratacak durum yok 5 yılda bir eko yaptırman yeterli dedi. 2017 ve 2019 yılında yapılan eko son...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ekstrasistoller

    Hocam selamlar.ben yaklaşık 4 aydır anksiyetryr ve panik bozukluğa bağlı taşikardi+ekstrasistollerden dolayı sabah yarım akşam yarım concor 5 mg kullanıyorum ancak 1 haftadır aşırı çarpıntım var doz yeterli gelmiyorartık. sabah bir akşam bir alınca da baş dönmesi tansiyon düşüklüğü yaşıyorum nasıl...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Mehmet Kayrak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik çarpıntı nefes darlığı

    Hocam merhaba ben 7 haftalık hamileyim 6 aylikta bebeğim var nefesim daraliyor kalbim çarpıyor erken hamile kaldığım için mi oluyor b12 vitaminimde düşükmus hiç halim kalmıyor ne yapmam gerekiyor lütfen

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sinüs taşikardi

    Hocam merhaba bir sorum olacak yardımcı olurmusunuz.geçen tek bir defa svt oldum sonrasında eps yaptılar birşey çıkmadı indükleme yapılmamıştır yazıyor raporda ablasyon sonrası ise 4 ay geçmesine rağmen nabzım sürekli 85/100 arası atıyor ayrıca sinüs taşikardisi çıktı ablasyon sonrası bu normal mi a...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ekrem Yeter

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kardiyoloji

    İyi günler hocam bir sorum olacaktı ben dideral kullanıyorum ve kalbimde hiçbirşey çıkmadi ama doktor kaygı stres için verdi 6 ay kullan dedi sebebi nedir ? yaş 18 gun ićinde çarpıntı yok sadece gece yatarken çarpıyo o neden oluyor ? hocam birde sınav aklıma geliyor veya heycanlanınca bi an çarpiy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Can Özbek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dideral ilaç

    Hocam mvp tanısı kondu çarpıntım için dideral sabah yarım(20mg) akşam yarım(20mg) 40 gün kullandım 10 gün bıraktım kötüleştim şu an sadece akşamları yarım(20mg) olarak kullanıyorum sizce bir sorun olur mu böyle kullanmaya devam edeyim mi yoksa sabah akşama geri mi döneyim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Tasikardi hastalığı

    Selam hocam sinüs taşikardim vardı tüm tetkikler yapıldı ekg eko holter kan tahlili temiz çıktı.alkol içtikten sonra olmuştu antibiyotik demli çay kahve ictigimde çarpıntı oluyor 2.5 aydır beloc 50 kullanıyorum tamamıyla geçmedi hastalık sorum su olcak beloc la beraber cipralex kullanabilirmiyim zar...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp ve psikoloji

    Sinan hocam iyi günler öncelikle hayırlı cumalar. bundan 1.5 yıl önce aşırı kahve tüketmiştim yani çarpıntı yaptığını bilmiyordum yani sert atıyordu hissediyordum acile gittim 117 hız ama sert atıyordu sporcuydum daha sonra bende panik oluştu yani böyle kalbimi kafaya taktım işte hızlı atıyor yav...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çocuk kalp

    Hayırlı akşamlar hocam.5 yaşındaki oğulum kalbi dakikada 107 atıyor.bu normalmi acaba.çok teşekkür ederim........

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. N. Kürşad Tokel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yorgunluk carpinti

    Hocam özür dilerim ben yanlış söylemişim. bogaz enfeksiyonu gecirdim ben. bugun halsizliğim gitti nabız seviyem 80 100 arası. doktor bu belirtiler normaldir dedi hocam bide bolumunuzle aykiri bi soru soracam. antibiyotik kullanıyorum çok buyuk onu 2 parcaya ayırıp atarsam bi sıkıntı plur mu

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete panik atak

    Merhaba hocam. 7-8 yıldır süren anksiyete ve panik atakla mücadele ediyorum. günlük hayatımın her dakikasında sanki bana birşey olacakta öleceğim gibi korkulara sahibim. en ufak bir kötü olayda dahi kalbim çok fena çarpıyor ve her zaman 100 ün üstündr bir kalp ritmim var. günlük hayatımı alt üst et...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Feride Nur Göçen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı mı ritim bozukluğu mu anksiyete mi

    Çok saolun hocam teşekkürler iyi çalışmalar

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kalp ağrısı

    Çok çok teşekkür ederim hocam allah razı olsun . hocam benim ağrı midenin sol biraz üstü diyafram kısmında hissediyorum. hocam mide stresi böyle ağrılar yapar mı? çünkü midende aşırı sitres var dedi doktor bey.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Can Özbek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı mı ritim bozukluğu mu anksiyete mi

    Psikolojik olabilir demişti doktor tekrar baska büyük hastanede tetkik yaptırmama gerek var mı? hocam bir sorun olsa eko ekg ve kan testlerinde çıkardı değil mi kalp ile ilgili bir şey olsaydı

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sevgili hocam

    Nabız kaç olmalı nabız 50 düsükmü sevgili hocam ben paniatak hastasıyım paxil kullanıyorum üc aydır st de bir cökme oldu ekg de bt anjıo cekildi spazm dendi ama damar temiz anjıo sonucuda temiz cıktı 32 yasındayım nabzım atak esnasında 140/150 oluyor o esnada yarım dideral kullanıyorum ili gündür i...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Can Özbek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x