Burun kanaması adet ilişkisi

  • merhaba doktor bey 2 adet dönemimdede 1. 2. 3. günlerde burun kanamam oluyor ayrıca 1.2.3. günlerde 2. gün özellikle çok ağrım oluyor özellikle 2. günü 2 adet buscopan içiyorum ancak ağrım diniyor ayrıca adet dönemlerinde dışındada zaman zaman kasık ağrım oluyor ama çok sık değil ilk evlendiğim zamanlarda cinsel ilişki sırasında ağrım olmuştu doktora gittim incelendi overde sıvı ekosu izlendi douglastada mai ekosu izlenmişti serum verildi o gece yattım ama sonra 1 gün içinde ağrım dindi bende sonraki ağrıları ciddiye almadım dah sonra kafama takınlınca bir kadın doğum dktoruna gittim utrason çekildi hiçbir sorun yok dedi tam 1 sene sonra bu burun kanaması bşladı ve adet dönemimde olduğum için beni tedirgin ediyor sorun nedir merak ediyorum bilgilendirirseniz sevinirim

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba dönem dönem adet sırasında burun kanaması olabilir. estrojen etkisinde burun mukozasında damarlanmada artma olabiliyor. eğer kanama miktarı fazla olur ya da çokrahatsız ederse kbb uzmanı kanayan damarı yakabilir. ama sonuçta kaygı duyulacak bir durum yoktur sağlıkla kalın doçent dr kemal göl

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Karın ve mide agrısı

    Kadınım hocam

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Muammer Kara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ciğer duman görünmesi

    Merhabalar. 22 yaşındayım geçen sene ciğer filmim dumanlı gözküyordu ve doktor sigaradan olduğunu bırakmam gerektiğini söyledi(alerjik bir bünyeye sahibim çocukluktan) bu sene tekrar gittim(sigarayı bırakmadım)film yine aynı bir değişiklik yok,35 40 yaşımda koah olucağımı söyledi doktor eğer bırakm...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Servet Kayhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Burun kanamasi

    Hocam merhaba ben tansiyon hastasiyim 3 tane tansiyon ilaci kullaniyorum tansiyon yüksekliğine bagli burun kanamam oldu ilk kanamam 1 saat sürdü ikinci kanamam 5 saat sürdü kbb doktoru tansiyon yüksekliğine bagladi tansiyonumu düşürünce normale döndü coraspin 100 mg içiyordum biraktim 2-3 ay oldu iç...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Şirin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Adet kanamasında değişiklik

    Merhaba murat bey; benim 3 aydan beri adet kanamalarım değişti. senelerdir her zaman 20-25 günde bir adet oluyordum ve her zaman ilk gün ve ikinci gün yoğun kanamam olurdu bu kanama sırasında pıhtılarda atardım.fakat bu 3 aydır ağrılarım arttı günlerim geçmeye başladı ve en önemlisi benim için ka...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Murat Erdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Diane35

    Sayın doktor bey iyi günler 2 aydır diane 35 kullanıyorum geçen ay yani llk kullandğım ay ilaç bitiminden 4 gün snra adet kanaması yaşadım bu ay ilacı 1-2 saat erken yada geç aldığım oldu ve sürtünme ilişkisi yaşadım bu ay ki adetim ilaç bitimnden 3 gün snra başladı ve geçen aya göre daha çok gebeli...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Erdoğan Aslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör


.
x