Burun estetiği

  • Merhabalar Ayşe hanım benim burnum yamuk ve estetik olmak istiyorum nefes almakta da ayriyeten zorluk çekiyorum kemik var dediler bazı doktorlar ve estetik olursam ne kadar olur fiyati?


Eskişehir Kulak Burun Boğaz uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Rinoplasti

    Hocam merhabalar 5 ay önce burun estetiği olmuştum size de sorularım olmuştu dün burun etilerimi lokal anestezi altında radyofrekans yönetmiyle küçülttüller şuan tamponlu ve sarılı ve biraz şişti.korkum burun ucum henüz uyuşuktu ve deliği genişletmek için alet falan kullandılar şekline burun ucuna b...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Defne Erkara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Randevu almak

    Hocam burnumdan nefes alma problemim var yıllardır ve gittikçe hayatımı zorlaştıyor. burnumda et olduğu söylendi eti aldırmak istiyorum aynı zamanda burun estetiği de olmak istiyorum. estetik cerrahiye gittim kbb'ye gitmemi söylediler fakat sizden randevu alamıyorum. randevu verme şansınız var mı ?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mehmet Aşık

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Estetik ameliyati

    Hocam merhaba benim burnum kemerli ve uzun bunlar icin estetik islem oldugunu biliyorum ama birde burnum bayagi bi genis yani cok aşiri şişik cok kaba duruyo onden fotolarda burnum fazlasiyla on plana cikiyor bunu icin yapilabilen bir islem varmi yani burnu grnel anlamda kuculten

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Mustafa Acar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Estetik ameliyati

    Hocam benim burnumda kemer var uzun ve cok şiş duruyo yani bayagi bi genis ve cok buyuk duruyo burunu genel anlamda kuculten bi islem varmi yani kuculten bi islem

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Furkan Erol Karabekmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ameliyatlar

    Mehmet bey merhabalar bi sorum olacaktı burun estetiği olmak istiyorum fakat şuan bu süreçte ameliyatlar açıkmi yapılıyormu yani ?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mehmet Aşık

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Burun kemiği eğriliği

    Merhaba. ben seda gündüz. ben hatay iskenderun'da yaşıyorum. yaklaşık 10 senedir süregelen kulakzarı çökmesi problemim var ve ayrıca yaklaşık bir sene önce sol kulak zarımda delik olduğu tanısı kondu ve ameliyat oldum. ancak zardaki delik tekrar nüksetti. doktorum burun kemiğinde eğrilik olduğu için...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Yakup Yeğin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Burun revizyon ameliyatı

    Op. dr. ayşe karakaya.. merhaba hocam, bundan 2 yıl önce deviasyon ve estetik müdahale yapıldı burnuma. ilk ameliyattan sonra burun eğriliği oluştu, 2 ay sonrasında da düzeltme için tipplasti yapıldı. sonrasında sağ burun kıkırdağım düştü ve lokal anestezi ile dikilmeye çalışıldı. şu an burnum eğri...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Mustafa Acar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bilgi almak

    Hocam hasta kabulüne ne zaman başlayacaksınız ? ve burun estetiklerinizin ücreti ortalama ne kadar ? sağlık yönünden sorun varsa yanında estetik yaptığınızda da ücret alıyor musunuz ?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mehmet Aşık

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Skar izi problemi

    Çok tşkr ederim hocam.saygılar

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Başar Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Burun estetiği yapıyor musunuz?

    Cevapladığınız için çok teşekkür ederim.. peki yaptiginiz ameliyatlarin öncesi ve sonrasi fotoğraflarına nereden ulaşabiliriz?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Yavuz Keçeci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Rinoplasti

    Burun kanatlarında çökme oluştuğu için 2.ameliyat olunması ilkine göre daha zor bir ameliyat mı hocam ? yoksa sadece kıkırdak eklenen basit ve kısa bir operasyon mu ? teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Defne Erkara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Burun estetiği yapıyor musunuz?

    Merhaba. hala celal bayarda misiniz? ve burun estetigi yapiyor musunuz? fiyat araligi nedir? yanitlarsaniz sevinirim.. birde size ulasabilecegim bir mail veyahut telefon numarasi verirseniz iyi olur. sevgiler..

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Yavuz Keçeci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Burun için randevu ve ameliyat talebi

    Merhaba dr bey, burun ameliyatı olmam gerekiyor soldan nefes alamıyorum birde estetik olmak istiyorum, ben eskişehirliyim ancak alanya da öğretmenim. eskişehir de kısa bir süre kalabileceğim. acaba bu sürede size randevu alma ve ameliyat olma şansım var mı? teşekkürler..

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Murat Erdoğan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Burun estetiği

    Hocam , burun estetiği yaptırmak istiyorum fiyat bilgisi alabilir miyim ? birde burun dolgusu yapıyor musunuz ? yardımcı olabilirseniz sevinirim .

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Karaca

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Randevu talep

    Merhaba burun estetik uygulaması için randevu talep etmek istiyorum, ama nasıl yapacağımı bilemedim. ne zamn için uygunsunuz?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mehmet Aşık

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x