Burun ameliyatı

  • Burun ameliyatı

    Sayın hocam doktor tercihi size bağlıdır her iki dalda yapabilir demişsiniz bir cevabınızda(kbb,pls.est.cer.) peki hiç mi fark yok rinoplasti konusunda aldıkları eğitim aynımı? yani aslnda şunu da öğrenmek istiyorm bir kbb operatör dr.'u burnun yüzdeki estetik ölçülerini harmonisini ve özellikle de...

    Doktor Cevabı:
     Nuri Battal

    Op. Dr. Nuri Battal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Burun ameliyatı

    Cevap için çok teşekkürler hocam. bir sorum daha olacak bu ameliyat nasıl yapılıyor? septumdaki büyük deliklerde deliğe kıkırdak parçası eklendiğini okumuştum ama benim deliğimin çapı 0,5-0,75 mm arasında diyebilirim. ayrıca ameliyat lokal mi yoksa genel anestezi ile mi yapılır?

    Doktor Cevabı:
     Ali Tufan Soydan

    Op. Dr. Ali Tufan Soydan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Burun ameliyatı

    Merhaba,ameliyatı sonrasında burundaki deviasyona bağlı şekil bozukluğu ne ölçüde düzelir.ameliyat sadece burun sağlığı düşünülerek mi yapılıyo yoksa burnun alacağı şekle de dikkat ediliyo mu,kasttettiğim estetik değil. halihazırda yamuk bir burnum var ameliyat sonrası bu ne ölçüde düzelir,teşekür e...

    Doktor Cevabı:
     Teoman Dal

    Prof. Dr. Teoman Dal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Burun ameliyatı

    Slm ben burun kanatlarım geniş olduğu için bir opersyon geçirmek istiyorum 2 sene önce boynumdaki iki beni aldırdım ve birinin yerinde nedbe dokusu oluştu fakat diğerinde birşey olmadı burun ameliyatında da aynı sorunu yaşarmıyım teşekkürler

    Doktor Cevabı:
     Ufuk Bilkay

    Prof. Dr. Ufuk Bilkay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Burun ameliyatı

    Mrh.teoman bey,bundan bir hafta önce burun kemiğimdeki eğrilikten dolayı bir operasyon geçirdim fakat burnumda ameliyattan 4 gün sonra aynı şekilde burnum tıkandı nefes almakta güçlük çekiyorum .siğara içmemle bir bağlantısı olabilir mi yada bu ameliyatlarda ne kadar zaman sonra bir iyileşme görülüy...

    Doktor Cevabı:
     Teoman Dal

    Prof. Dr. Teoman Dal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Burun ameliyatı

    Mrh hocam benim arkadaşımın burun kemikleri ve delikleri kucukmuş ve nefes almakta zorlanıyomuş doktoru burnun içine kemik koyup burun deliklerini büyütcekmiş? bu ameliyat zor bir süraçmidir.yada ameliyat sonrası herhangi bir komplikasyonla karşılaşılırmı? bide bogazında ödem oluşmuş bunun nedenini...

    Doktor Cevabı:
     İsmail KOÇAK

    Prof. Dr. İsmail KOÇAK

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Burun ameliyatı

    Hocam iyi günler ben 17 yaşındayım geçen yıl amerliyat oldum ama rahat degilim burnumda biraz egrilik var kemikte bu yıl doktora gittim zor ameliyat oldugunu söyledi kulaktan doku alınabilirmiş sizce ne yapmalıyım 2,sorumda saçlarım dökülüyor ektirmek istesem yaş sınırı varmı maliyeti çokmu veya il...

    Doktor Cevabı:
     Selim Çelebioğlu

    Doç. Dr. Selim Çelebioğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Burun ameliyatı

    Mrb hocam burnumda kemik egriligi war arkdşlrla halı sahada oynarken birkaçdafa top degdi 1-2 ay oldu galiba ve şimdi burnum da acayıp bi acı var arasırada göz yaşlarm gelyr bunu nedeni ne olablr tşk.

    Doktor Cevabı:
     Naci Çelik

    Op. Dr. Naci Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Burun ameliyatı

    Hocam merhaba.16 yasıma gireli 4 ay oldu.benım burnumda hem şekle dayalı hemde nefes almaya dayalı çok buyuk problemlerım var.profil den asla fotograf çektıremıyorum ve gerçekten burnumu yuzume yakıstırmıyorum.yuzumu çok guzel buluyorum ancak burun bozuyor.16-17 arasında amelıyat olmak istiyorum ger...

    Doktor Cevabı:
     Naci Çelik

    Op. Dr. Naci Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör


1/43 | Toplam 428 kayıt bulundu.
.
x