Burun akıntısının sebebi nedir

  • sabah kalkınca sanki gripli gibi burnumdan hep mukus atıorum ama 1-2 saat içinde bi şey kalmıo acaba bunun nedeni nedir? burnumu çekmekten dolayı olabilir mi?

  • Doktor Cevabı:

    Ön sinüslerinizi bir kbb uzmanına danışın.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Buruna kağıt kaçması

    Merhaba ders çalışırken elimde küçük bir kağıt parçası kalmış minik bir top gibi elimle burnumu silerken burnuma kaçtı ama küçüktü baya bir sorun olur mu

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Murat Erdoğan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Orta kulak iltihabı

    Merhaba sol kulağımdan 2 kez ameliyat oldum orta kulak iltihabı ve kolesteotam vardı 2001/2007 tarihleri arasında şimdi yine geçmeyen akıntılar var bazı hastanelere gittim araştırma hastanesi ne git dediler her kbb doktoru bu tip kolesteotam branşı olmaya bilirmiş neticede orta kulak iltihabı degilm...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Barış İlke Çokay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Geniz akıntısı

    Merhabalar. 19 yaşındayım. yoğun geniz akıntısı yaşıyorum bazen daha şiddetli geçiyor. birçok doktora gittim ama faydası olmadı maalesef. alerjim de var ama ondan kaynaklandığını sanmıyorum alerji tedavim aksatmıyorum. bugün endoskopi muayene yapıldı geniz eti problemim varmış . 19 yaş bu ameliyat i...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Selçuk Onart

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Nazal septum deviasyonu

    Merhaba hocam, benim bir sorum olacaktı benim son 1 senedir şiddetli baş ağrım göz arkasında basınç ve geniz akıntım var kkb ye gittim bilgisayarlı tomografi istendi nazal semptom sağ devrik dendi deviasyonun var ve pandemi sürecinden sonra ameliyat olman gerekiyor denildi. sinüslerin ter temiz hiç...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mustafa Türker

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kizlik zari

    Bütünlüğü bozulmamistir yani kiyafet uzerinden zarar vermesi mümkün mü? akıntının sebebi reglimin yeni bitmesi olabilir mi

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kemal Özerkan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kizlik zari

    Merhabalar üzerimde günlük ped, kalın iç çamaşırı, çıtçıtlı zıbın ve ince bir eşofman varken bisiklet üzerine düştüm düz demirin üzerine o an da hissedilir bi acı olmadı sonrasında da olmadı 2-3dk sonra pedimde açık kahverengi akıntı gördüm reglim biteli 4 gün falan oldu böyle bi durum kizlik zarima...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kemal Özerkan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Dilde beyazlama kalp atışlarımda ara ara hızlandığını hissetmem

    Teşekkür ederim . yazdıklarımdan dinlenirken kalp atışımı duyma olayı ara ara tekrarlıyor ve göğüs kafesimde ara ara ağrı oluyor .bir de sarıya dönük yeşil akıntı gelmesi nedir acaba internete yazdığımda trichomonas yada bel soğukluğu çıkıyor ancak bunlar cinsel yolla bulaşırmış ben öyle bir olay ya...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Erol Keleş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ağrılı cinsel ilişki

    Merhabalar 21 yaşında bayan hastayım ilk ilişkimi 3 ay önce gerçekleştirdim her ilişki sırasında belirli bir ilerlemeden sonra bir noktada yanma ve acı hissediyorum daha sonrasında da akıntıyla karışık hafif taze kan geliyor.bu şikayetler sebebiyle jinekoloğa gittim jinekolojik muayne esnasında da a...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Hatice Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ağrılı cinsel ilişki

    Merhabalar 21 yaşında bayan hastayım ilk ilişkimi 3 ay önce gerçekleştirdim her ilişki sırasında belirli bir ilerlemeden sonra bir noktada yanma ve acı hissediyorum daha sonrasında da akıntıyla karışık hafif taze kan geliyor.bu şikayetler sebebiyle jinekoloğa gittim jinekolojik muayne esnasında da a...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Uzay Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ağrılı cinsel ilişki

    Merhabalar 21 yaşında bayan hastayım ilk ilişkimi 3 ay önce gerçekleştirdim her ilişki sırasında belirli bir ilerlemeden sonra bir noktada yanma ve acı hissediyorum daha sonrasında da akıntıyla karışık hafif taze kan geliyor.bu şikayetler sebebiyle jinekoloğa gittim jinekolojik muayne esnasında da a...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Serkan Özkul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Östaki salpanteji

    Hocam merhaba ikibucuk aydir kulagimda dolulukla baslayan bi tikaniklik oldu kulagimdan hava kavarciklari sesleri geliyo ve basinc oluyo bicok.doktora gittim isitme testlerim normal cikti ama kulaklarmdaki doluluk hissi ve basinc gitmedi bi doktor oztaki salpanteji olabilir dedi levmont ve rinocleni...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İlhan Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Fransız bulldog rahatsızlık hk

    Hocam merhabalar, yardiminiza ihtiyacimiz var, lütfen bilgilendirebilirseniz çok seviniriz, bulunduğumuz ilçede imkanlar kısıtlı, burdan mümkün oldugu kadar yol göstermenizi, yardimci olmanizi rica ediyoruz, allah rizasi için. 50-55 günlük bir fransız bulldog sahiplendik. annesinin ilk yavrularıydı,...

    Doktor Cevabı:

    Veteriner Hekim Erdi Akyürek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Uykuda ağızdan solunum, geniz akıntısı

    Hocam merhabalar, ben bugün içerisinde size muayene olmuştum, şikayetlerimi tekrar hatırlatıp aklıma takılan birkaç soruyu da buradan sormak istedim.yaz-kış, gece-gündüz devam eden sürekli bir geniz akıntım var, çocukluğumdan beri bu şekilde devam ediyor hatta her yutkunmamda bu akıntıyı yutuyorum,a...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mehmet Aşık

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sadece uykuda terleme

    Hocam bende bursa'lıyım ama sizden haberim yoktu. inanin mutlaka gelecegim size. yurtdisinda yasiyorum(isvec) isvec te brans doktoruna ulasmak imkansiz gibi birsey..bakmiyorlar..özel hastane ve doktorda hic yokk...senede 2 yada 3 kez geliyorum bursa ya. adresinizide biliyorum baktim.mutlaka gelec...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Selçuk Onart

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boyunda nodül

    Hocam merhaba bundan 6 ay önce boynumda bir kaç nodül fark etmiş ve doktora gidip ultrson cektirmiştim. troid parankiminde hafif heterojenlik var denmiş t3 ve t4 hormonlarıma bakılmıştı. hormnlarım gayet normal çıkınca arada takibini yaptırın viral hastalık sebebi ile troid enf. olmuş olabilir denmi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hakan Cıncık

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x