Bundan 3 yıl önce ilaç zehirlenmesin den dolayı vücudumun her yerini yarala

  • bundan 3 yıl önce ilaç zehirlenmesin den dolayı vücudumun her yerini yaralar kaplamıştı iğrenç bir şekil almıştım 20 gün ve arkasıdan devamı gelen tedavilerle çok şükür iyleştim.ama 1aydan beri vücudumda küçük küçük sivilceler oluşmaya başladı içinden su çıkıyo önce kollarımda ayaklarımda şimdide yavaş tan yaılmaya başladı doktora gittim stresten olduğunu söledi ama ben bir türlü iyleşmiyorum yayılıyor ve kaşınıyor lütfen bana yardımcım olurmusunuz tavsiyeniz nedir şimdiden teşekkür eederim

  • Doktor Cevabı:

    Sorunun tam anlaşılabilmesi için deriden ufak bir parça alıp incelemeye göndermek gerekebilir.bir fakülte hastanesine başvurmanızı öneririm.

    tarihinde cevapladı.
  • bu testi yaptırdım toz iğne penisilin ilaç zehirlenmesindn meydana geldiği anlaşıldı bunun içinde tedavi gördüm doktorum bana grip olmayacaksın ilaç kullanmak yasak dedi aspirinide ömür boyu kullanmayacaksın dedi . grip olduğum zman da antibiyotik kullandım ben bundan olduğunu düşünüyorum . ioturduğum ildeki özel ve devlet hastanelerine gittim sinir stres dediler

  • Doktor Cevabı:

    Yaptırdığınız ilaç allerji testi farklı bir test şikayetleriniz ilaç yan etkiside olabilir tabi

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x