Bulanık görme sebebi nedir

  • 15 yaşındayım.anksiyete bozuklugu var.ilaç kullanıorum.bulanık görme oluor fazla olmasada.ışıktan etkileniorum.tedavi bittikten sonra bu şikayetlerim geçer mi.yoksa göz doktoruna mı gitmeliyim.teşekkürler şimdiden cvp için

  • Doktor Cevabı:

    Göz doktoruna gidin ama doktorunuzada sorun ilaç yan etkisi de olabilir

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • İlasik tedavi

    Doktoruma muayene oldum ordaki harfleri okuyorum ama net degil oda kuruluk dan dolayı dır dedi peki kuruluk bu kadar etki yapar mı karanlık yerlerde görmem eskisi gibi degil bazen yakında bulanık oluyor

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sinan Göker

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uzağı bulanık görmeye başladım:(

    Bu karantina günlerinde uzağı görmekte çok zorlanıyorum televizyonu bulanık görüyorum.sadece sabahları çok net görüyorum. bazen gözümü dinlendiriyorum bir takım egzersizler(palming falan) o zaman da görüşüm biraz düzeliyor.nedir sizce sebebi miyopi mi 18 yaşındayım olabilir mi ? yoksa geçici midir ?...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Esra Ayhan Tuzcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 5 aylık hamileyim

    Merhaba doktor bey 5 aylık hamileyim 10gündür boğazda takılma hissi boğulma nefes darlığı yaşıyorum gitmediğim doktor kalmadı bulanık görme çarpıntı yerimde duramıyorum psikolojik olabilirmi yardımcı olurmusunuz.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Akif Ersoy

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Uzağı bulanık görmeye başladım .

    Bu karantina günlerinde uzağı görmekte çok zorlanıyorum televizyonu bulanık görüyorum.sadece sabahları çok net görüyorum. bazen gözümü dinlendiriyorum bir takım egzersizler(palming falan) o zaman da görüşüm biraz düzeliyor.nedir sizce sebebi miyopi mi 18 yaşındayım olabilir mi ? yoksa geçici midir ?...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İbrahim Taşkın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Fibromiyalji

    Hocam slm bende sürekli agrılar iğne batmalar surt göğüs baş dönmesi hiç dinmiyor sürekli basımdan kaynar su akar gibi gözlerim bulanık görme bunların fibromiyalji olma ihtimali var mıdır sürekli ama hiç dinmiyoe agrılar semptomlar atak la gelip gitmiyor yani hocam

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Zeynep Cengiz Süner

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bulanık görme ve gözde batma gözde sanki bir şey var hissi

    Hocam merhabalar gözümde ara sıra batma oluyor ancak biraz önce aniden bulanık görme başladı glokom için damla kullandiiktan sonra göz kuruluğu oluştu suni gözyaşı damlası kullanıyordum göz kuruluğu daha yeni başladı ancak gözümde bulanık görme yeni başladı görüntü ara ara düzeliyor sonra yine bulan...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Onur KONUK

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Uzağı bulanık görme

    Virüsten dolayı gidemiyorum. ekran koruyucu gözlük kullanıyorum onun dışında gözlük takmamaya çalışıyorum akamodasyon spazmı olduğunu düşündüğüm için. sizce allah'ın izniyle virüs geçince gittiğimde tedavisi var mı bunun? böyle düşünmemin sebebi sadece bu sene miyop ortaya çıktı ve yaşım 18 fazla ge...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Levent Alimgil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uzağı bulanık görme

    Merhabalar bu sene başlayan bir uzağı görememe problemim var.hafiften başlayarak yükseldi,başlarda pek ciddiye almamıştım.üniversite sınavına hazırlanıyorum ve bilgisayardan çok fazla ders çalışıyorum bu sebepten ötürü yalancı miyopi oluşabiliyormuş. ben bunu bilmeden hastaneye gittim. normal ölçüm...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Levent Alimgil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Baş ağrısı ve mr sonucu

    Sayın hasan hocam bir çok olumlu hasta tavsiyesinden size yazıyorum artık ne yapacağımı nereye gidecedimi şaşırdım lütfen yardımcı olun. 3 aydır sürekli başımın üstü yani alnimin ustunde ve sağ sol kisminda ağrı,ağırlık hissi tarzında şikayetim var buda gözlerimde ağrı,ağırlık yapıyor bazende bulan...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Göz bozukluğu

    Öncelikle bütün hocalarıma kolay gelsin.benim sorum geçen sene aylarında sağ gözümde biraz uzağı bulanık görme yaşadım o sırada telefona çok bakıyordum.hastahaneye gittim ölçüm yaptırdım rıght=sph(-0.75) cyl(-0.50) left sph(-1.25) cyl(-0.25) çıkmıştı . yanlış bilmiyorsan doktor bey 0.50 küçük bir de...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ayşin Tuba Kaplan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göz derecem yükselse de bulanık görüyorum.

    Sağ gözümde -3.00 miyop -0.75 astigmat, sol gözümde ise -2.50 miyop -0.75 astigmat var. uzun süredir bulanık ve odaksız gördüğüm için birkaç kez doktora gittim. miyop derecelerimi arttırdı ve yeniden gözlük/lens aldım. görmedeki kalitesizlik hala devam ediyor. göz kuruluğu problemim bu duruma sebep...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Onur KONUK

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Polisitemi vera

    Hgb : 17.0 rbc :5.61 hct : 47.1 bas dönmesi bulanık görme halsizlik polisitemi olasılığı var mıdır hocam bu değerlerin ?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ali Başçı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bel soğukluğu

    Hocam iyi günler.9 ay kadar önce şüpheli ilişki yaşadım. bel soğukluğu olduğunu düşünüyorum.bu süreye kadar erteledim şu an çok ciddi hasarlara sebep olmuş olabilir mi? son zamanlarda sol gözümde bulanık görme durumu oluştu bunun bu enfeksiyonla alakası olabilir mi ?

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Serkan Özcan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kulak çınlaması ve dengesizlik

    Hocam merhabalar... size bi sorum olacaktı. aşırı kulak çınlaması, bulanık görme, dengesizlik ve baş dönmesi ile alakalı kbb uzman doktora gittim. mr çektim. mr sonucumda; nazal septum s şeklinde deviasyon mevcuttur. etmoid sinüste mukozal kalinlaşmalar izlenmiştir. sağ mostoid antrum tabaninda foka...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kıvanç Günhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bulanık görme

    Sayin hocam merhaba, 05.06.2019 tarihinde göz bebeğime saç fırçası batti. hemen acil servise gidip uzman hekime göründüm. korneamda 0.5 cm çizik oluştuğu söylenip damla verildi. istenen surelerde kontrole gittim çizin iyilesmeye basladigi görmede oluşan bulanikligin on gün içinde düzelmeye başlayac...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kadircan Keskinbora

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x