Boyun fıtığı

  • Sayın hocam mrb. ÜRGÜP de öğretmenlik yapmaktayım 15 gün önce boyun tutulması sandığım ağrılarım geçmeyince bir özel hastanede EMAR çektirdim.İleri derecede boyun fıtığı çıktı.Sol kolumda az da olsa uyuşma ve karıncalanma başladı.Güç kaybı henüz yok. Doktorum ilaç tedavisi verdi ,fizik tedavi önerdi ,İlerlemiş fıtıklarda ilaç tedavisi ve fizik tedavi fıtığın ilerlemesini önler mi?Fıtık tadavi olur mu?yoksa sadece belli bir süreliğine mi faydalı olur.?Boyun fıtığı ameliyatları problemi tamamen ortadan kaldırır mı?Ne önerirsiniz? Beni aydınlatırsanız sevinirim Saygı ve selamlar Cengiz ABLAK Ürgüp /Nevşehir

  • Doktor Cevabı:

    Ciddi bir omurilik basısı varsa fizik tedavi zaman kaybı dışında sinir kaybı da yaratabilir. ilaç ise işin örtbas edilmesi

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Beyin Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Als hastalığı

    Merhaba hasan bey, ben 22 yaşındayım haziran ayında vücudumun çeşitli yerlerinde seyirmeler olduğu için doktora gittim,als olmaktan çok korkuyordum. gerekli tektikler yapıldı ve als olmadığım ve seyirmelerimin kaygı bozukluğundan ötürü olduğu ortaya çıktı. psikolojik tedavi gördüm ve seyirmelerimi k...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Omurilik daralmasi

    Iyi günler. ben 4 fitik belde 3 fitik boyunda var belimdeki fitiklardan 2 si patlamis. omurilik daralmasi var. suan cok agrim yok. düsuk ayak yok. ama 1 saat yurusem oturup veya yatip dinlenmem gerekiyor. benim alternatif tipla iyilesmem mumkun mu

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yasemin Çolak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Şiddetli sırt ağrısı

    Hocam merhaba: yaklaşık 2 yıldır sırt, boyun ağrısı çekiyorum, her iki yerden de mr çekildim ancak fıtık olduğu ve çok önemli olmadığı, romatoloji bolümünde ise herhangi bi iltihabı hastalığımın olmadığı söylendi ama bu ağrılar beni çok rahatsız ediyor, sabah ilk uyandığımda yorgun oluyorum ve yar...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Soner Avcılar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Boyun fıtığı

    Evet yazmamışım yaklaşık 10 gün önce boynumda ense kısmında uyusma ve karıncalanma oluşmaya başladı sanki kol uyuşması gibi kan bir duruyo sonra bir anda akış hızlanıyo gibi oluyor nöroloji doktoruna gittim ve mr istedi fakat doktor 1 hafta hastanede olmıyacakmış bende sonucumu aldım sanırım fıtık v...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Melih Vural

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Randevu alamıyoruz

    Hakan bey merhaba, bulunduğunuz hastanede mhrs sisteminden randevu bulunmuyor. boyun fıtığı yüzünden ağrı dayanılmaz hâlde ve sistemden farklı nasıl randevu alabiliriz bilmiyoruz. mhrs sistemi dışında randevu kabul ediyormusunuz, yani sıra veriyor musunuz? ilgilendiğiniz için teşekkürler.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Hakan Kıvılcım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bel ağrısı

    Hocam bel ağrısı için mr çektirdim sonucunda lomber aks düzleşmiştir vertebra korpus end platelerde yer yer schmorl nodülleri izlenmiştir l4 -5 iv diskte minimal taşma mevcuttur her iki nöral foramen inferiorda hafif basılanmıştır ne demek oluyor açıklabilir misiniz

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Tufan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Boyun fıtığı

    Merhaba doktor bey yaklaşık 10 gün önce boynumda ense kısmında uyusma ve karıncalanma oluşmaya başladı sanki kol uyuşması gibi kan bir duruyo sonra bir anda akış hızlanıyo gibi oluyor ağrı omuzuma ve kolumada vuruyor nöroloji doktoru mr istedi fakat doktor 1 hafta hastanede olmıyacakmış bende sonuc...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Melih Vural

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boyun ve kol agrisı

    Hocam iyi aksamlar. benim boynumda siddetli ağrı var bu kola çeneye de vuruyor. bazen solda başlıyor sonra sol diniyor sağda ağrı başlıyor . kalp doktoruna dedalarca gittim oncelik oraya vereyim diye çok sükür sıkıntım çıkmadı. bu ağrılar boyun fıtığı belirtisi olanilir mi bi sağda bi solda olabilir...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Vildan Özdoğan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boyun fıtığı

    Merhaba doktor hanım sabah size mj attım ama sıkıntınız ne bilemedim dediğiniz için baştan herşeyi anlatmak istedim yaklaşık 10 gün önce boynumda ense kısmında uyusma ve karıncalanma oluşmaya başladı sanki kol uyuşması gibi kan bir duruyo sonra bir anda akış hızlanıyo gibi oluyor nöroloji doktoruna...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Diğdem Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kolarda ve bacaklarda ağrı

    Merhabalar hocam benim annem 40 yaşında doktorlara gidiyoruz bir boyunda fıtık var diyor bir boyun düzleşmesi var diyorlar. sağ elinin baş parmağında kist var dediler ama ameliyatlık bir şey yok dediler şimdi diğer elinde de aynı sorun var. bide ayaklarımda ve kollarında şiddetli ağrılar var kardeşl...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Demet Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boyun mr fıtık

    Merhaba doktor hanım tavsiyeniz üzeri doktora gittim ve mr çekildi fakat doktor 1 hafta yok sonucu gösteremiyorum sanırım fıtık var ama ne kadar kötü acaba ve kaçtane ne yapmam gerek ameliyat lıkmı sizce şimdiden teşekkür ederim sonuç: c3-c4 intervertebral diski santral - sol paramedian protrüzyon...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Diğdem Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boyun emar ı

    Sonuç: c3-c4 intervertebral diski santral - sol paramedian protrüzyon göstermekte olup sol c4 köküne yakın komşuluk göstermektedir. c4-c5 intervertebral diski nonkompresif santral protrüzyon göstermektedir. c5-c6 intervertebral diski nonkompresif sağ posterolateral protrüzyon göstermektedir.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Melih Vural

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Merhabalar, boyun fıtığı ağrım var

    Merhaba, sanırım devlet hastanesinde çalışmıyotsunuz; ben size muayene olmak istiyorum ancak nerde çalıştığınızı bulamadım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Naşit Aksoy

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boyun fıtığı

    Servikal mr incelemesi kesite giren nazofarenks tavanında içerisinde 7 mm çapında kistik komponenti bulunan duvar kalınlaşması izlenmektedir ( thornwaldt kisti? ). servikal vertebra aksı düzleşmiştir. disklerde dejenerasyona sekonder sinyal intensitesinde azalma mevcuttur. vertebra korpus köşele...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Orkhan MEHMETHANLI

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bel fıtığı ve kanal darlığım var

    Hocam saygılar l4 l5 te fıtık ve kanalda daralma var hocam 10 seans ozon tedavisi gördüm ve scopi çekildi şuan çok agrım yok ama bundan kurtulmak istiyorum psikolojimi bozdu küçük derecede boyun fıtığımda var ve düzleşme var mr rapor cd bana yapılanlar hepsi mevcut aydında yaşıyorum bunu size nasıl...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. E. Onur Kulaksızoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x