Boyun fıtığı düzleşmesi hk

  • Hocam boyun düzleşmesi ve iki adet fıtığım var. En etkili tedavi Şekli nedir ? Kuru iğne, Akupunktur, nöral terapi, lazer, manuel terapi ?? Herkes bir şey söylüyor, kafalar karmakarışık. Siz hangi Tedaviyi önerirsiniz ? Saygılarımla.

  • Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Cavit Meclisi

    1- boyun düzleşmesi bir tanı değil. kişinin duruş özelliği ve omurga biçimi içindeki bir şekildir. bunların tümü değerlendirilip düzeltilmesi gerekir. boyunda düzleşme, sırttaki veya beldeki düzleşme gibi her zaman ağrı yapmaz. 2) küçük fıtıkların %50'si ağrı yapmaz. muayene tansı her zaman daha önemlidir. kol ağrısı yoksa, bilimsel yaklaşım omurga ve omuz kuşağının esnekliği ve kuvvetini ve genel olarak duruşu normale getirerek tedavi etmektir. yani tedavinin temeli budur. kuru iğneleme, manüel terapi, fizik tedavi, enjeksiyonlar genel planın içine hastaya göre seçilip konur. ancak egzersiz ve eğitim bölümü asla değişmez.


İstanbul Fizik Tedavi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Eklem romatizmasi

    Merhaba hocam 52 yaşındayım daha önce yapılan tetkik sonucunda anti nükleer antikor (ana) tarama, ifa - pozitif çıktı bunların yanında anti scl-70, immunoblot (ena) anti ss-a, immunoblot (ena) anti ss-b, immunoblot (ena) anti sm, immunoblot (ena) anti jo-1, immunoblot (ena) anti rnp, immunoblot (e...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Ümit Sarp

    Uzm. Dr. Ümit Sarp

    Merhaba; ana değeri pozitif çıkması romatizma açısından destekleyici olmakla beraber sağlıklı insanlarda da pozitif çıkabilir. iltihaplı romatizma hastalarında da pozitif olabilir. eğer gerçekten iltihaplı romatizma saptanmış ise ilaç dışında tedaviler olarak ozon tedavisi, hacamat, bitkisel ve vita... Cevabı gör

  • Boyun mr sonucum?

    Merhaba. nöroloji doktoruna gün içinde olan hafıza kayıplarım, kişilik bozukluklarım ve sol elimde uyuşmalar sonucu gitmiştim. boyun mr ımı çekti. boynumda da çok ağrı vardı. mr sonucunda boyun fıtığı başlangıcı ve boyun düzleşmesi var dedi. bir de **alt servikal düzeyde spinal kordda, en geniş yeri...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nezih Oktar

    Prof. Dr. Nezih Oktar

    İlaçlı servikal mr tetkiki yapılmalı ve bu omurilik kistinin bir tümörle ilişkisi olup olmadığı araştırılmalıdır. çoğunlukla bizim "kongenital" dediğimiz yani doğuştan olan bir durum olabilir sizdeki.

  • Kol ağrisi

    Hocam merhaba boyun mr çıkan sonucum aşağıdaki gibidir yorumlarsanız sevinirim. sonuç : 1. servikal vertebral kemik yapılarda dejeneratif değişiklikler, skolyotik görünüm ve aksta bozulma, posteriora yaylanma. 2. disk patolojileri bunların dışında bel düzleşmesi ve bel de fıtık başlangıcı...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ozan Ali Erdal

    Op. Dr. Ozan Ali Erdal

    Merhaba, boyun omurlarınızda kireçlenme başlangıcı ve yanlış kullanıma/zorlamaya bağlı boynun doğal eğriliğinde bozulma gözlenmiş. fizik tedavi ile daha iyi hissedeceğinizi düşünüyorum. ek öneriler için kliniğimde muayene etmem gerekebilir.



  • Gyro ve boyun düzleşmesi

    Boynumda duzlesme sorunu var ve fizik kondisyonum da oldukça kötüleşti. gyro egzersiz ise yarar mi? seans ücretleri nedir öğrenmek istiyorum. teşekkürler..

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Fzt. Erdem Yörükoğlu

    Uzm. Fzt. Erdem Yörükoğlu

    Gyrotonic egzersizleri omurga problemlerinde ve fiziksel kuvvetlendirme için yoğun olarak kullandığımız egzersiz grubundadır. uygun manuel tedavi seçenekleri ile birleştirildiğinde etkili sonuçlara ulaşılmaktadır. detaylı bilgi için 0533691**** nolu telefonu arayabilirsiniz. geçmiş olsun

  • Boyun düzleşmesi

    Merhaba hocam,24 yaşındayım dört senedir kürek kemiğimin üst tarafı,boynum da ağrı var son zamanlar kollarımda belirli bir bölgede de ağrı başladı.bir çok doktora gittim boyun düzleşmesi olduğunu söylediler. pilates yaptım,gtos tedevisi yaptırdım ama hiçbir değişiklik yok günlük yaşantımı çok etkili...

    Doktor Cevabı:
    Yard. Doç. Dr. Ahmet Tevfik Serdar Saraç

    Yard. Doç. Dr. Ahmet Tevfik Serdar Saraç

    İki ayrı problem var gibi duruyor. detaylı bir muayene ile ortaya konmalı. tedavi edilebilir bir duruma benziyor. boyun düzleşmesi de zaten tedavi edilebilir bir problemdir.

  • Meme areolasında acı hassasiyet

    Merhaba levent bey. benim şikayetlerim biraz uzun,24 yaşında kadınım. sizin bilginize ve alanınızdaki uzmanlığınıza güvenerek soru sormak istiyorum umarım yanıtlar biraz olsun içimi ferahlatacak şeyler söyleyebilirsiniz. 3 hafta kadar önce yatarken elimde telefonla ilgileniyordum. kollarım bükül vaz...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Levent Çelik

    Prof. Dr. Levent Çelik

    Sizin yaşınızda memede kötü bit tümör gelişmesi ihtimali çok nadirdir. ama yinede sizin tariflediğiniz bulguların sonografi ile değerlendirilmesi uygun olacaktır. güven ilişkinizin kurulabileceği bir meme radyoloğuna baş vurmanızı öneririm.



  • Boyun ağrısı

    Merhaba birşey soracaktım. benim sol tarafta boynum ağrıyor ağrısından dolayı sol kolum uyuşuyor başım ağrıyor dönüyor midem bulanıyor ortopediye gittim röntgen çektirdi boyun düzleşmesi dedi ve egzersiz verdi yapıyorum ama ağrı çok oluyor her zaman oluyor günlük işlerimi yapamıyorum boynumu tutamıy...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Yunus Aydın

    Prof. Dr. Yunus Aydın

    Muayene etmeden bir şey söylemek zor

  • Boyun fıtığı ameliyatlık mı

    Hocam merhaba, şırnak’ta görev yapıyoruz burada hastane namına pek bir şey maalesef yok. uzak ve mesai saatlerimiz içinde olduğundan eşimi zor şartlarda imkanları olan bir hastaneye götürebildim mr sonuçlarına göre hem boyun düzleşmesi hem 4. seviye fıtık ve akabininde ameliyat dendi eşim için zor...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Hasan Üçüncü

    Op. Dr. Hasan Üçüncü

    Linkinizi göremiyorum

  • Boyun düzleşmesi

    Merhaba ben doktora gittim boyun ağrısı şikayetinden dolayı röntgen çektirdi boyun düzleşmesi çıktı egzersiz verdi yapıyorumda ama çok fazla ağrı oluyor sol tarafımı kullanamıyorum uyuşuyor her zaman başım dönüyor başım ağrıyor bunlardan dolayı derslerime çalışamıyorum ne yapmam lazım acaba

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mustafa Nazım Karalezli

    Prof. Dr. Mustafa Nazım Karalezli

    Menekse hanim. bir beyin cerrahi veya nöroloğa gorunmenizde fayda var. boyun fıtığı gibi duruyor. geçmiş olsun



  • Kürek kemiği, göğüste ağrı

    Merhaba doktor bey. 24 yaşında kadınım. benim 1 hafta önce kadar elimde telefonla uğraşırken yani kollarım bükük vaziyette bi süre durduktan sonra kollarımı uzatınca garip bi şekilde kollarımda ağrı oldu sızlama gibi de sanki güçsüz kalmış gibi bi acı. daha sonra bunu takip eden günlerde omuz ve kol...

    Doktor Cevabı:
    Fzt. Turgay Ülgüner

    Fzt. Turgay Ülgüner

    Merhaba boyun düzleşmesi/fıtığı anlattığınız şikayetlere yol açar. öncelik ile boyun bölgesinin detaylı muayenesi ve gerekirse tetkik tekrarı yapılmalıdır. lenf bezleri ve göğüste kitle şüphesi ilk etapta akla gelen durumlar değildir. öncelikle bir beyin sinir cerrahına muayene olmanızı öneririm.

  • Boyun fıtığı, boyun düzleşmesi, fibromiyalji

    Merhaba hocam.ben gülden yayla dursun.muğla datçadan yazıyorum.1 yıl önce ileri derecede boyun düzleşmesi, boyun fıtığı ve fibromiyalji teşhisi konuldu.dayanılmaz ağrılarım oluyor.dik duramıyorum artık.sizinle görüşmek istiyorum.bana yardımcı olur musunuz nolur.zor durumdayım.ne yapmam gerekiyor?

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Semih Keskil

    Prof. Dr. Semih Keskil

    Gülden hanım, dilerseniz sekreterimden bir randevu alıp tüm tetkiklerinizle birlikte buyrun gelin de detaylı bir değerlendirme yapıp size nasıl yardımcı olabileceğime karar vereyim. saygılar

  • Bel ağrısı

    Hocam merhaba sizi yeniden rahatsız ediyorum. as hastalığı için şüphelenmiştim ancak benim hareketlerle artan, dinlenince geçen rahatsızlığım var. acilde röntgenime bakılmıştı, doktor kaslarla alakalı ya da fıtıkla alakalı olabileceğini söyledi. röntgen bu rahatsızlık için bilgi verebilir mi? size a...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. İzzet Fresko

    Prof. Dr. İzzet Fresko

    Filminizi buradan açmam mümkün değil. ayrıca tanı hakkında herhangi bir şey söyleyebilmek için mutlaka bir hekimin sizi muayene etmesi ve sizi bizzat dinlemesi gerekiyor. yazışarak bu konuda ilerleme kaydedemeyiz. mutlaka bir romatoloji uzmanından randevu alın.



  • D vitamin eksikliği

    Evet hocam. boyun düzleşmesi olmuşum o yüzden sırrtıma ve boynuma vuran ağrılarım varmış. kas ağrım genel vücut ağrısı olarak yok şükür ufak kemik ağrılarım vardı o da d vitaminindenmiş 15.72 sizce nasıl bir değer bu değeri değerlendirmenizi rica ederim teşekkürler

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Halil Genç

    Uzm. Dr. Halil Genç

    D vitamini değerinin 30 un üzerinde olmasını istiyoruz, sizin değeriniz düşük geçmiş olsun

  • D vitamin eksikliği

    Hocam merhaba tıbbı ekoloji bölümünü eklm ve kas ağrıları ile gittim özellikle boyun ve sırt ve ruhsal duygusal durum dalgalanmaları yaşıyordum tüm kan tahlillerim yapıldı artrid vs hepsi şükğr bişi yok ama d vitaminim 15.72 çıktı ve boyun düzleşmesi teşhisi konuldu röntgen neticesi. vitamin d sevi...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Halil Genç

    Uzm. Dr. Halil Genç

    Enis bey kas ağrısı ve adele güçsüzlüğü d vitamin eksikliği ne bağlı olabilir ancak başka nedenleri de olabilir geçmiş olsun

  • Denge bozukluğu

    Selamlar hocam. bende uzun bir zamandır denge bozukluğu yüzde dudakta karıncalanma seyirme kafada ağırlık hissi uyuşma var. bütün tahlillerim yapıldı. boyun fıtığı ve düzleşmesi de mevcut. bi kaç kere bilgisayarlı tomografi çekinmiştim. emarlarda var bişey çıkmamıştı. geçen yine baş dönmesi denge bo...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Yunus Aydın

    Prof. Dr. Yunus Aydın

    Bu kadar basit bir şikayet için bu kadar tetkik yaptırmak doğru değildir. basit strese bağlı şikayetler. organik hastalık aramayın






.
x