Boyun düzleşmesinden dolayı.baş dönmem var.betaserc,nootropil,vastarel,musc

  • Boyun düzleşmesinden dolayı.Baş dönmem var.Betaserc,Nootropil,Vastarel,Muscoflex,Termoflex birde boyunluk kullanıyorum.15 gün geçti baş dönmelerim ilk günkü kadar olmasada ara sıra dönüyor.Doktor egzersiz vermedi.Baş dönmesi geçene kadar doktor fizik tedavi önermedi.Nöroloji ve beyin cerrahisi de boyun düzleşmesini geçirmeden baş dönmeleri bitmez dedi.yapmam gerekeni ve önerilerinizibekliyorum.Teşekkürederim,saygılarımla...

  • Doktor Cevabı:

    Sayın halil koreyhan, şikayetleriniz boyun fıtığına olabilir. iyi bir muayene ile tanısı konur ve gereken tedavisi yapılır. isterseniz aşağıdaki telefonlardan randevu alabilirsiniz. sağlık ve esenlik dileklerimle, prof.dr. şafak karamehmetoğlu cerrahpaşa tıp fakültesi fiziksel tıp ve rehabilitasyon anabilim dalı 0212 287 **** 0532 475 ****

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x