Boğaz ağrısı geçmiyor

  • Merhaba yaklaşık 1.5 aydır boğaz ağrım var. Başlarda yutkunurken batma kulak ağrısı lenf nodu şişliği vardı. Şuan da lenf nodu küçüldü gibi hissediyorum ancak boğazımda sanki Bi baskı var konuşurken de ağrım oluyor sanki kulaklarımda Bi dolgunluk hissediyorum. 4 doktora gittim antibiyotik verdiler. Penos klamoks iespor. Aşırı halsizliğim var ve dediğim gibi boğazım hiç rahat değil nedeni ne olabilir. Kulakta birşey olmadığını söyledi doktorlar.


İstanbul Kulak Burun Boğaz uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Yutkunamamak

    Kolay gelsin hocam ben 1ay önce yutkunumu yutamadim tükürük bile yutamadim bogulcak sandım su içtim su burnumdan ağzımdan geriye geldi acile gittim boğaz intahapi olmuşun dediler 2 günü yeme içme olmadı boğazımdan hicbisey geçmiyordu kötü bişey olurmu acaba teşekürler

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Selçuk Onart

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yutkunurken gırk sesi gelmesi

    54 yaşındayım. yutmada gulk sesi, su hatta çayın neredeyse her yudumu, sofrada minicik doğranan domatesin bile yutkunurken çok değişik ses ve bu sesin ardından boğaz temizleme gereksinimi şikayetim var. yoğun geniz akıntım var sürekli sesim çatallanıyor.. 10 yıl kadar önce nodüllerim alınmıştı. sa...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Evrim Güleç Doğan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Genize yiyecek kaçması

    Merhaba doktor bey. 2 gün önce bisküvi yerken güldüm ve genzime kaçtı. sonra öksürdüm sadece bikaç kere.daha da öksürük gelmedi. o günden sonra bogazımda bişey kalmış gibi hissettim. yapı olarak da panik bir insanım psikolojik mi bilmiyorum ama 1. sorum nefes borusunda kalma ihtimali var mı 2. sorum...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Selçuk Onart

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yutma güçlüğü

    Merhaba hocam benim yutkunurken takılma problemim var 2 kbb doktoruna gittim ve halen devam ediyor. birsey dolmadı muayenede

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mahmut Özkırış

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Genize yiyecek kaçması

    Merhaba doktor bey. benim sorum şöyle. bisküvi yerken güldügüm için genzime kaçtı. sonra bikaç kez öksürdüm. öksürügüm geçti ama bogazımda bişey varmış gibi mi desem yada çok konuştuktan sonra boğazımızda bi yorgunluk hissi olur ya öyle gibi bir his kaldı. öksürmeden kaynaklı tahriş oldugunu düşünme...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ali Özdek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Geçmeyen boğaz ağrisi

    Merabalar sayin hocam iyisiniz inşallah kpss hazirlaniyom ogretmen olcam inşallah ama hocam iki üç aydir boğazim ağriyor konuşunca daha da ağrıyor ses kalitesi de bozuldu .moralim bozuldu iyileşirmi hocam nekadar sürer boğaz reflüsu olduğumu düşünüyorum. lutfen cevaplarsaniz çok memnun olurum m...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ali Özdek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bademcikler

    Hocam merhabalar.cok fazla bademcik sismesi yasamam. 33 yasindayim. bi ay once kulaklarimda basinc ve 37.2 ates oldu. antibiyotik ve gargara kullandim gecmeyince doktor igne yazdi.onla da gecmedi.cok buyuk gorunmuyor bademcigim ama kizarmis ve arada kulagim cinliyor.ameliyat dedi doktor.sasirdim.iki...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ali Özdek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Geçmeyen geniz akıntısı şikayetim.

    Teşekkür ederim hocam. peki sinüzitten kaynakli olan geniz akintisini biraz rahatlatmak için evde ne yapmam gerekir. artık ilaç kullanmaktan bıktım ve yoruldum. önümüzdeki hafta da muayeneye gelecegim en azından gelene kadar bir miktar rahatlamış olurum.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Selçuk Onart

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lenf ve tiroid nodülleri

    Merhaba,nefes darlığı,nefes alamama,boyunda şişlik,hafif ateş yüzünden kbb doktoruna gittim,lenf bezleri iltihabı olabileceğini söyledi ve 2 hafta kullanmam için augmentin 1000 mg antibiyotik yazdı ve şişliğin inmemesi halinde tekrar gelmemi söyledi.boynumdaki şişlik ara ara inmesine rağmen tam olar...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Evrim Güleç Doğan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Boğazda gıcıklanma

    Ali hocam günaydın...hocam 2 3 gündür boğazımda gıcıklanma oluyor gün içinde sürekli değil 2 3 saat oluyor sonra olmuyor yanma sanki telle çiziliyormuş gibi bi gıcıklanma ateş boğazda ağrı ciddi bi halsizlik öksürük yok...malum salgında dolayı hastaneye gitmeli miyim sizce sağolun

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ali Özdek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Geçmeyen geniz akıntısı şikayetim.

    Merhaba.2 aydır süren geniz akintim var ve 2 doktora gittim verdkleri antbytikler çözüm olmadı.ne önerirsniz.tsklr

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Selçuk Onart

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lenf kanseri ?

    Doktor bey mandibula kemiğinin olduğu yerin iç kısmımda dıştan elimle oynadığımda 2 3 cm lik bir top hareket ediyor.o bölgeler dokununca acıyor sağda daha hafif bir acı var.tiroidlerin olduğu yerin üstünde de kemiğe yapışık 1 2 cm lik oynamayan şişlik hissediyorum özellikle solda ama bu ne anlayama...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Erol Keleş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Burun ve ağız kokusu sebebi nasıl yol izlemeliyim

    Çok teşekkür ederim doktor bey çok sağolun..peki siz bu sebebden dolayi bademcik ameliyatı yaptığınız hastalariniz oldumu.(bademcik taşı)

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Erol Keleş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yanakiçinde beyazlık

    Doktor bey kbb hekimine gittim bana sinüzit olmuşsun dedi o kulağına vuruyordur dedi antibiyotik yazdı ama ben bundan önce 13 gün antibiyotik içmiştim zaten dememe rağmen olsun yine kullan dedi bana ağzımda ki beyazlık içinde liküs planüs dedi.sizce ne yapmam lazım yeniden antibiyotik mi içmeliyim y...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Erol Keleş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Burun ve ağız kokusu sebebi nasıl yol izlemeliyim

    Doktor bey gaitadan boğaz reflusu denildi tek sikayetim ağız kokusu ama bademciklerin dede çok büyük değil küçük magmalar olusuyo ama büyük değil ole..bu refludenmi yoksa boğazındaki den mi nasıl anliycam bilemiyorum..bazen burnumdan bile kokuyu kötü aliyorum.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Erol Keleş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x