Bir karisik durum

  • hocam merhaba iyi kandiller öncelikle 2gun önce üni de muayene oldum çok müşkül durumdayım size sormak istedim artık son çare.yardimci olabilir misiniz acaba konu hangi bölüm ilgilendriyor?özellikle sol üst arka damak ağrısı çekiyorum ,görünürde bişeyyok ama sol kulağıma etkisi sol kulak çınlama kulakta nabiz nabız sol üst damak ve çevresinde ağrı yanma .artık son raddedeyim hocam beyin mr, kulak mr, tempotal BT ,doppler US,hocam bu şikayetler bişey anlatmıyor mu sabah gözümü açınca birkaç dakika sonra kulağım tıkanıyor nabız başlıyor ardına sol arka damak arkasına geciyor ağrı başlıyor Damarsal mi diyorum damarlar mr ve BT de görülür bişey yok diyorlar nörolojik değil mi yani? Viteman nmineral eksikliği yapar mı soda filan içsem iyi gelir mi Hastalıklarım bunlar Sedef Metabolik sendrom (insülin direnci TG yuksekligi HDL duusuklugi) Sınırda (187)B12 düşüklüğü ne yapmalıyım?nevralji filan mı acaba yoksa bir damar tıkanıklığı mi hocam bir mr anjiyo kaldı onunda cekileyim mi


İstanbul Anestezi Uzmanı uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Gebelik ihtimali

    Hocam merhabalar.19 şubatta yaşanan sürtünmeli ilişki(boşalma olmadı zevk suyu şüphesi)sonrasında 5 mart 3 nisan ve 29 nisan olmak üzere üç kez adet görüldü.adetler normalden azdı.normalde 5 gün sürer yine 5 gün şeklindeydi ama ilk iki gün yine çok yoğun olmayan bi kanama-kan genelde kendiliğinden a...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Buğra Okşaşoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Baş ve göz ağrısı

    Hocam merhaba bende vp shunt takılı. basımin sağ tarafında ve sağ gözümde bir ağrı vardı. mr cektirdim . sonuçlar temiz çıktı. ama gözündeki ve basımin sağ tarafındaki ağrı gitmedi. hidrosefali ye bağlı seneler evvel sol gözümu kaybettim. gözle ilgili olabilir mı ?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ömer Sökmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik ihtimali

    Hocam merhabalar.19 şubatta yaşanan sürtünmeli ilişki(boşalma olmadı zevk suyu şüphesi)sonrasında 5 mart 3 nisan ve 29 nisan olmak üzere üç kez adet görüldü.adetler normalden azdı.normalde 5 gün sürer yine 5 gün şeklindeydi ama ilk iki gün yine çok yoğun olmayan bi kanama-kan genelde kendiliğinden a...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Zümrüt Çalışkan Şenay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gebelik ihtimali

    Hocam merhabalar.şubatta yaşanan sürtünmeli ilişki(boşalma olmadı zevk suyu şüphesi)sonrasında 5 mart 3 nisan ve 29 nisan olmak üzere üç kez adet görüldü.adetler normalden azdı.normalde 5 gün sürer yine 5 gün şeklindeydi ama ilk iki gün yine çok yoğun olmayan bi kanama-kan genelde kendiliğinden akmı...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Yılmaz Seyyah

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Covit sonrası bel ağrısı ve uyuşma

    Hocam merhaba nisan başında ailece kovit geçirdik ancak sonrasında bende bel ve kalçada ağrı eğilip kalkmada sıkıntı belden aşağı hafif bir uyuşma var bir de sabah uyandığımda çenem kasılmış dişlerimi sıkıyorum

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ebru Parlayan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamilelik, düşük, regl düzensizliği, regl

    Merhabalar 29 nisan'da sevgilimle sürtünmeli ilişki yaşadık bacağıma boşaldı ama vajina kısmına geldi sonra hemen idrar yaptım ,sildim ve yıkadım. ancak hemen sonrasında karın ağrım başladı. normalde 3 mayıs'ta regl olmam gerekiyordu ancak 7 mayıs'a kadar kanamam dahi olmadı. bitkisel bir çok şey de...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kadın hastalıkları

    Merhaba.. ben erkek arkadaşımla sürtünme yoluyla ilişki yaşadım ama benim pantolonum vardı o çıkarmış olabilir tam hatrlamiyorum sert darbe yaptı bikac kere ama kanamam olmadı bişey olmuşmudur korkuyorum o günden 1gun sonra baş ağrısı midem bulandı kizligim bozulmusmudur ?? teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 5 yas kız çocuğu erken ergenlik

    Merhaba, 5 yaşındaki kızımın sol göğsünde hafif şişlik fark ettım, dokununca ağrıyormuş. çocuk endoktrine götüreceğiz en kısa zamanda . ama sormak istediğin erken ergenlik olabilir mı, tüylenme yok. son zamanlarda mevsiminde olmayan meyveleri çok yedi, sebebi olabilir mı ? bur de arada baş ağrısı...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ergun Çetinkaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik ihtimali

    Hocam merhabalar.şubatta yaşanan sürtünmeli ilişki(boşalma olmadı zevk suyu şüphesi)sonrasında 5 mart 3 nisan ve 29 nisan olmak üzere üç kez adet görüldü.adetler normalden azdı.normalde 5 gün sürer yine 5 gün şeklindeydi ama ilk iki gün yine çok yoğun olmayan bi kanama-kan genelde kendiliğinden akmı...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Esra Ayşin Tonguç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gebelik ihtimali

    Hocam merhabalar.şubatta yaşanan sürtünmeli ilişki(boşalma olmadı zevk suyu şüphesi)sonrasında 5 mart 3 nisan ve 29 nisan olmak üzere üç kez adet görüldü.adetler normalden azdı.normalde 5 gün sürer yine 5 gün şeklindeydi ama ilk iki gün yine çok yoğun olmayan bi kanama-kan genelde kendiliğinden akmı...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Şiddetli yüz ağrısı

    3 ay önce bu bulgular hafif şekildeydi nöroloji doktoruda trigeminal nevraljiden şüphelenip beyin mr istemişti ama mr da gözüken bişey yok atipik ağrı dedi sadece. rapordada normal sınırlarda mr bulgusu yazıyor. hocam ben bebek tedavisi için östrojen ve hormon ilaçları kullanıyorum ani hareketlerde...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Tufan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Baş ağrısı ve septum deviasyonu

    Hocam merhaba ben 20 yaşındayım ve bir ara boksörlük yaptım. neredeyse 1 yıldır burun kemiğim ve başım çok kötü ağrıyor. artık dayanılmayacak seviyeye geldi. gitmediğim yer kalmadı. nöroloji, hematoloji, kbb. burun tomogrofimde kemik kiret izlenmiştir ve deviasyon görülmüştür yazılıydı. kbb doktorum...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Bülent Topuz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Boğazda yanma batma yumru hissi, yemek borusundan gecikmeli inme

    Hocam kusura bakmayın yine yazıyorum ben nexium 40 mg ilacı kullanmaya başladım fakat 3.günde baş ağrısı ve ishal yaptı. karnıma kramplar giriyor iki gündür ishal asla düzelmedi ne yapmam gerek

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Halit Abdullah

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Şakkalarda şişlik, baş ağrısı ve baş dönmesi

    Merhaba, 1 yıldır sağ ve sol şakağımda kızarıklık var. artık şişti ve gözlerimde uyuşma baş dönmesi yapıyor. gitmediğim doktor kalmadı, mr, renkli ultrason, tahliller herşey yapıldı. birşey çıkmadı. artık geceleri uyuyamıyorum. gün içerisinde odaklanamıuorum. nöroloji, beyin cerrahı, ortopedi, iç ha...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Handan Selek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Baş ağrısı ve bayılma

    19 yaşındayım 3 senedir devam eden şiddetli baş ağrısı ve bayılma şikayeti ile doktora gittim. mr çekildi ve sonuçları bana tam açıklanmadı. bilateral posterior periventriküler beyaz cevherde hafif silik nonspesifik sinyal değişikliği mevcuttur. terminal myelinizasyon zonları ya da perivasküler me...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Zırh

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x