Bipolar duygudurum bozukluğu

  • mrb hocam. bipolar bozukluk(iki uçlu duygudurum bozukluğu) rahatsızlığım var.10 senedir tedavi görüyorum.depakin corono (valproik asit) 1000 mg kullanıyorum.bu arada hastanede yapılan tahlillerde d3 vitamin eksikliği çıktı.ve valproik asit düzeyi 50-100 ref.benimki 100 çıktı.doktorum aynı doza devam dedi.bi de tahlili verirken saat 10:30 verdim.ilacı ise 24:00 de almıştım.bu şekilde ilaç alımı değerleri etkilermi.bi de d vitamini alımı ilaç etkileşimi yaparmı.şimdiden teşekkürler..

  • Doktor Cevabı:

    Bence etkileyebilir. ama d vitamini alınımı ilaç etkileşimi yapmaz diye biliyorum

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Yetişkin dikkat eksikliği

    İyi günler, yetişkin dikkat eksikliği ile ilgileniyor musunuz? bir de seans ücretlerini öğrenebilir miyim? teşekkürler.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Burcu Tay Küçükoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dikkat ilaçları

    Merhaba. hocam modiwake ve edronax birlikte kullanılması zararlı mıdır. ve ayrıca modiwake ilacının concerta adlı ilaçtan ne tür farklılığı vardır. yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Bülent Çekem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dikkat ve anlama sorunu

    Dikkat ve anlama sorunu merhaba. hocam bende dikkat sorunları ve anlama problemi var. ve ayrıca insanlarla iletişim kurarken tepki vermem gereken yerde tepki veremiyorum utanıyorum, hakkımı aramam gereken yerde susuyorum, biriyle konuşurken hem anlamakta hemde dikkatimi toparlamakta zorlanıyorum. k...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Görkem Yılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Metilfenidat'ın etkisinin azalması

    Peki hocam, metilfenidat'ın atomoksetin ile kombinlenmesi için ne düşünüyorsunuz? re-bound etkilerden kaçınmak için mantıklı bir çözüm müdür?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Metilfenidat'ın etkisinin azalması

    Cevabınız için teşekkür ederim. dehb tanımı doğruladığınız takdirde(8 yaşından beri üniversite hastanesi + ruh sağlığı hastanesinden kesin tanı aldım lakin hala tanıya güvenemiyorum.) yurtdışından ithal amfetamin reçete etme şansınız var mıdır? metilfenidat'a hem hızlı tolerans geliştirdim. hem de a...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Concerta yan etki

    Hocam öncelikle merhaba.yaşım 29 ,kız arkadaşımın 23.bizim 6 yıllık bir birlikteliğimiz var.evliliğe doğru giderken ,bu günler de fark ettğim bir şey bizi bitirdi.sevgilim bana ilk görüş de aşık oldu ilk 2 yıl çok bunaltıcı bir aşka maruz kaldım o zamanlar daha az severdim.daha sonra ki 2 yıl da h...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Unutkanlık

    Hocam merhaba 5 yıldır konvulsiyon bozukluk ve depresyon tedavisi görüyorum ilaçsız duramadığım için tedavim bitmiyor üniversite sınavım var 1 ay sonra suan concerta kullanıyorum ama daha çok stres yapıyor o yüzden 1 ay için nootropil ve alcalion kullanımı zararlı olurmu unutkanlığım çok fazla var

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Askeriye için rapor

    Insanlar işte yanlis yonlendiriliyor.pskiyatriye gitmek hangi yaşta olursan ol ileride insana sorun cikariyormus...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Askeriye için rapor

    Merhabalar psikiyatri ye gitmek ilerde kariyeri etkikemez demişsiniz birinin sorusuna ama daha bugün yegenim 13 yasinda bir defa psikiyatriye gitti diye askeriyenin sınavını kazanmasina rağmen saglik kurulundan geçemedi. eğer sizin hastanede siz veriyorsaniz size yönlendirelim. 21 yy yaşıyoruz p...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Metilfenidat'ın etkisinin azalması

    Merhabalar, yaklaşık dört aydır cipram'a ek olarak concerta kullanıyorum. lakin son iki haftadır concerta'dan aldığım verim gitgide düştü. şuan güvenli dozun max limiti olan 72 mg/gün bile verim vermemeye başladı. gerçek bir dehb tanısı almış biri böyle bir durum yaşayabilir mi? yaşadığım durum taş...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç etkileşimi

    Hocam merhaba concerta ile singulair ve prednol alırsam birşey olurmu

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Baise Tıkır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ritalin ve dideral

    Merhabalar hocam ritalin 10 mg kullanıyorum dikkat eksikliği için sınava gireceğim. sınavın sonuna doğru aşırı heyecan yaşıyorum. sınav öncesinde ritalin 10mg ile beraber dideral 40mg yarısını beraber kullansam problem olurmu.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Işıl Ateş Çöl

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Strattera ve nabız sorunu

    Hocam saygılar merhaba 26 yaşında dehb'ten ciddi şekilde çeken erkek bir bireyim.metilfenidat artık kullanamıyorum.anksiyetemi daha da azdırıyor ve hafızama hiç iyi gelmiyor.o yüzden ankara'da bir devlet hastanesindeki hoca strattera ilacına başlattı.25 mg ile 12 nisanda başladım.normalde nabzım 75...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp ve strattera

    Hocam saygılar merhaba 26 yaşında dehb'ten ciddi şekilde çeken erkek bir bireyim.metilfenidat artık kullanamıyorum.anksiyetemi daha da azdırıyor ve hafızama hiç iyi gelmiyor.o yüzden ankara'da bir devlet hastanesindeki hoca strattera ilacına başlattı.25 mg ile 12 nisanda başladım.normalde nabzım 75...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Mehmet Şerif Top

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yüksek nabız ve strattera

    Hocam saygılar merhaba 26 yaşında dehb'ten ciddi şekilde çeken erkek bir bireyim.metilfenidat artık kullanamıyorum.anksiyetemi daha da azdırıyor ve hafızama hiç iyi gelmiyor.o yüzden ankara'da bir devlet hastanesindeki hoca strattera ilacına başlattı.25 mg ile 12 nisanda başladım.normalde nabzım 75...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x