Bipolar bozukluk teşhisi ile efoxor xr,solian,serogual ilaçları kullandım.b

  • bipolar bozukluk teşhisi ile efoxor XR,solian,serogual ilaçları kullandım.bundan 4 ay önce bıraktım.kaslarımda ağrı meydana geldi.özellikle sol dizimde sırt ve boyun bölgemde.aşırı kilo aldım.hamile kalmak istiyorum.cinsel ilişkim ağrılı.adetlerimde ağrılı geçiyor.kaslarım,özelliklede sol dizimde ağrı çok şiddetli gezemiyorum.ilaç kullarırken adet düzensizliğim vardı.ilaçları bıraktıktan sonra düzeldi,fakat kas ağrısı kasıklarda ağrılar oluştu.çıldırıcam.lütfen yardım edin.

  • Doktor Cevabı:

    Size ilk tavsiyem kilo verebilirseniz bu probleminiz bir diyetisyen yardımı ile cozmeniz. ikinci olarak diz agrılarınızın eklem hastalıgına baglı olup ıolmadıgını anlamak ıcın bır ortopedı uzmanına muracaat etmenız. gelelım en onemlı konuya: eger bu agrıların sebebı dız eklem hastalıgı degılse bir beyin cerrahina muayene olup lomber mrg cektirmeniz faydali olur. gecmis olsun.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x