Bilginize ihtiyacım var.

  • Merhaba iyi günler hocam ; affedersiniz ama nişanlım ile ilişkiye girdik korunmasızdık ve tam boşalmaya yakın içinden çıkarken çok az birşey spermin içine gitmiş olma ihtimali var ve bu olaydan 3 gün sonra ella kullandı sizce hamilelik oranı yüzde kaç teşekkür ederim iyi günler.

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, boyle bir olayda kesin yuzde vermek dogru degildir. ancak %70-75 oranda koruyabilecegini soyleyebiliriz. sizlere de iyi gunler.

    tarihinde cevapladı.
  • Cevabınız ve geri dönüşünüz için teşekkür ederim. Hamile kaldığını nezman , ne şekilde anlayabiliriz.Ayrıca %70-75 oranı hamile kalma oranımı yoksa ilacın koruma oranımı bi açıklık getirirsek memnun kalırım.Tesekkür ederim

  • Doktor Cevabı:

    Gebelik durumunu ilk olarak adetinizin gecikmesi belli eder. ikinci sorunuzun cevabini ilk sorunuzun cevabinda vermistim. rica ederim

    tarihinde cevapladı.

Adana Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Sürtünmeden hamile kalınabilir mi

    İnşallah hocam yarın test yapacağım bildiririm

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik ihtimali

    Merhaba hocam ben 26.10.2020 tarihinse regl oldum 13.11.2020 de sürtünmeli ilişki yaşadım daha sonra 25.11.2021 de ise 3 günlük kanamam geldi.yumurtlama günümdemi oldugumu hesaplayamadim .kanamamda azalma yaşadığım için duphaston içtim ama sadece 2 gün sonra adetlerim duzensizlesti.bu olaylardan so...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ertesi gün hapı ilişki

    Merhaba hocam, kız arkadaşımla korunmasız ilişki yaşadık. ilişki sonrası 1 gün sonra regl oldu. adetleri düzensiz biraz 23,30,35,25 günde bir geliyor. ilişki sonrası regl olması gebelik olmadığını bize söyler mi ? bazı hocalar düzensiz adet görenlerin adet dönemlerinde gebe kalabileceğini söylüyor....

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atilla Köksal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ertesi gün hapı ilişki

    Merhaba hocam, kız arkadaşımla korunmasız ilişki yaşadık. ilişki sonrası 1 gün sonra regl oldu. adetleri düzensiz biraz 23,30,35,25 günde bir geliyor. ilişki sonrası regl olması gebelik olmadığını bize söyler mi ? bazı hocalar düzensiz adet görenlerin adet dönemlerinde gebe kalabileceğini söylüyor....

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Randevu oluşturma

    Hocam muayene için gelmek istiyordum fakat tüm randevular dolu denildi nasıl yapabilirim?bu konu hakkında bilgi alabilir miyim?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Berfin Ökmen Özkan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Hocam merhaba bir şey sormak istiyorum herkeste kızlık zarı 2 cm derindemidir bazıları kilolu insanlarda 4, 5 cm içerdede olabilir diyolar ve hocam bir şey daha sormqk istiyorum kızlık zarı bu kadar kolay ptlayan bir şey mi ?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Adet geikmesi

    Merhaba hocam ben 13 gündün adet görmüyorum gebelik tahlili yapırdım 0.2 çıktı terkrar yaptırdım 0.148 çıktı ne yapmalıyım

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet hamilelik tiroid

    Hocam merhabalar 5 ay önce kan testi yaptırdık tiroidim tsh yüksek çıktı fakat bi belirtisi olmadığı için baktırmadık bazen kalp çarpıntısı oluyor sık idrarım var o kadar adetlerim sırasıyla 1 gün önce 2 3 veya 5 6 gün gecikmeyle oluyodu düzenliydi yani 8 aralık 12 ocakta adet oldum 2 şubatta sevgil...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilişkide prezervatif kullanımı

    Merhabalar çok değerli doktor ece hanım sorum şu ki prezervatif birleşme olduktan yarım dk sonra takılsa bi sorun olur mu. max bir dk sonra taktık ve o ilişkide boşalma olmadı yarıda kaldı zaten. cevabınız için şimdiden çok teşekkür ederim sevgiler...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ece Meltem Şafak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Prezervatif ile ilişki

    Merhabalar aklıma takıla bir soruyu sormak istiyorum yüksek müsadenizle. ilişkide birleşme olduktan yarım dk sonra prezervatif takıldı bi sorun olur mu sonra boşalmada olmadı zaten yarıda kaldı. boşalmadan önceki zevk suyu tehlikeli diye okumuştum hep korunuyoruz zaten aklıma takılmasın istedim ço...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Norlevo ve gebelik

    Merhaba bugün korunmasız birlikteliğimden sonra içime boşalma olmasa da nolur nolmaz norlevo hap aldım ilişkiden yaklaşık 4 saat kadar sonraydı.sanırım bugün yumurtlama dönemim,adetim düzenli olmadığı için pek fazla bilemiyorum fakat son adet tarihim 11-15 şubat ondan önceki de 20-23 ocak tarihleri...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Merhaba hocam vajinadaki dudakları 1,2 cm kadar aralayarak kızlık zarına bakmaya çalıştım ancak akıntım fazla olduğundan herhangi bir kısım göremedim sonrasında bir kanama olmadı bazı yerlerde kendiniz bakarak zarar verebilirsiniz gibi şeyler yazıyor bunlar doğru mu acaba bu şekilde zarar verilmiş o...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Tek tüp ile yumurtlama takibi

    Merhaba hocam.41 yaşında 12 yaşında evladımiz var.ancak 2.çocuğu son 4 senedir istememize rağmen maalesef olmadı.cekilen rahim filminde aol hidrosalpenks ve tup alınması operasyonu oldu.daha sonra zamana bıraktık yine olmayınca en son 2 ay önce tup bebek tedavisi maalesef o da negatif.doktorumuz son...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Regl gecikmesi ve kist

    Merhaba, ocak ayı içinde 2 defa ella kullandım. şubat ayının ilk haftası regl olamam gerekirken olmadım ve bir hafta gecikince bir doktora gözüktüm. bütün kan değerlerim normal aralıkta çıktı. gebelik durumu yok. ultrasonda birkaç kist gözüktüğü için mr çekildi ve mr sonucunda 3 adet en büyüğü 4,5 c...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yumurta toplama işlemi

    Dönütünüz için çok teşekkür ederim. bu değerler ile normal yol ile gebe kalabilir miyim? ya da direk tüp bebek tedavisi başlanabilir mi?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x