Bilgi verirmisiniz

  • 11.sınıfın ortalarında sürekli garip kabuslar görmeyle başladı Ama böyle hep aynı Kabus sonra Evin içinden deri kaşıma sesi geliyor rüyayı da en az 28-30 kez görmüşümdür Ve rüya bir süre sonra başka bir şekle büründü Yine bir şey geliyor yanıma ama bu sefer bir kadın sesi var Ve bana her yaklaştığında içimde tarifsiz Bir ürperti oluşuyor Dua okuyorum benimle dalga geçiyor Rüya bitiyor ve bunları yaşarken yataktan aşağı düşme hissi oluyordu Hepsi geçti uzun müddettir görmüyorum lakin Bu seferde üstüme doğru koşan her şeyden korkmaya başladım Ve mesela telefonda kötü bir haber alıyım mesaj şeklinde ya da beni endişelendirecek bir şey de hemen vücudum zangır zangır titriyor Ayaklarımdan ellerimden kan çekiliyor çenem kitleniyor Soğuk soğuk terliyorum Battaniyenin altına giriyorum Her şeydenkaygıduyuyorumKuşlarımgeldiğindenberiHaftada3kezenazOnlara bir şey olduğunu görüyorum(bir kuşum) öldü(diğer kuşum)bir şeyi olduğunu görüyorumsürekli.Sürekli bir korku BirendişehaliMinibüsteKendikendimeenufakbaşdönmesindeKesinbayılacağımdiyiptelaşasokup bayılıyorumTarifsizbirşeybu2 günde bir İçimi tarifsiz bir kötü his kaplıyorBöyle bağırasım geliyor Annem okuyunca geçiyor Çok garip şeyler yaşıyorum Ve artık rüyalarOkabuslar öyle korkum oldu ki Rüyada kendi kendimi korkutup Gelmesini sağlıyorum Gelmesin nolur diye düşünmekten.Bunu araştırdım öncesinde cinni seyler olduğunu sanarken sımdı psıkolojık olduğunu düşünüyorum.Anksıyete olarak buldum ama ne bılmıyorum.Bana ne olduğu hakkında bır bılgı verırmısınız

  • Doktor Cevabı:

    Bu anlattığınız problemler kaygı bozukluğu veya depresyon nedeniyle olabilir uyku sorunlarınıza da çare bulmak amacıyla mutlaka bir ergen ya da erişkin psikiyatristine başvurmanızı öneririm sağlıklı günler dilerim

    tarihinde cevapladı.

İzmir Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Takıntılarım

    Merhaba kolay gelsin. bir konu da yardımınıza ihtiyaç duymaktayım. inanın kendimi çok kötü hissetmesem bu mesajı atmazdım. hocam ben kendimi dünyanın en şanssız insanıymışım gibi hissediyorum. yaşamım da bunu doğruluyor zaten. örneğin ne yapmak istersem asla istediğim gibi olmuyor. bu basit bir çöp...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Pelin Gülbayrak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Concerta ve paxil beraber kullanımı

    Hocam merhaba.5 yıldır kaygı bozukluğu sebebiyle,paxil kullanıyorum.senelerdir rahatsızlığım yok.son 3 yıldır sadece yan etki görmemek için 3-4 gün de 1 tane paxil içiyorum.şimdi çok önemli bir sınava hazırlanıyorum.fazlaca dikkat dağınıklığım ve unutkanlığım var bundan ötürü concerta 36 mg aldım...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete bozukluğu

    Doktor bey her sorunumda size yazıyorum yine yazmak istedim mart ayından beri paxera 20 mg içiyorum 1 kere doktora gittim 20 mg verdi pandemi süreci girince birdaha gidemedim tek başıma bırakmamak için marttan beri 20 mg aldım kendim hep içtim bu ilacı 2 sene önce de uzun süre kullanmıştım bi proble...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Midem yapisiyor daraliyorum sinirden kendimi kasiyorum

    Tetra bizmopeptol flagyl esopro simflat kaleidon kullandim 14 gun.1 endeskopide mide mikrobu az seviyede dispepsi gastrit displazi goruldu.ikincisinde yani 1 ay sonra yine mide mikrobu az dispepsi gastrit goruldu. displazi yoktu.kolonoskopide spastik kolon cikti.simflati halen kullaniyorum. displazi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yaygın anksiyete bozukluğu

    Hocam benim yaygın anksiyete bozukluğum var. 25 yaşımda erkeğim, 5 yılda farklı zamanlarda 12 farklı antidepresan kullandım gerçekten hiçbir işe yaramadı. 6 farklı psikiyatriste gittim. bazıları psikoterapi almamı tavsiye etti bazıları psikoterapinin işe yaramayacağı söyledi aslında ben de psikotera...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Midem yapisiyor daraliyorum sinirden kendimi kasiyorum

    Trankabuskasi 10 gun daha kullandim yine gecmedi. onun disinda psikolojimin yerinde oldugunu dusunuyorum. panik atagim anksiyetem yuzunden gidemedigim tatile ve köyüme gittim 1 hafta yendim yani bu psikolojiklik durumu. ama mide yapisma hissiyatim iyice yayildi bagirsaklarima kadar indi agrısi. daya...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Seğirmeler

    Mrb hocam seğirmeler için emg genel tarama üç ekstremite emgsi yaptırdım raporda tüm sinir iletileri normal limitlerdeydi bileteral alt bileteral üst extremitede polinöropati ve tuzak nöropatiye rastlanmadı yapılan iğne emg de bileteral rectus femoris deltoid biceps ve triceps kaslarından akut dener...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kanser cinsellik

    Kansercinsellik saygilar esim kolon kanseri ameliyat oldu kemo gordu sukurler olsun simdi iyi ameliyat ve kemosu biteli 15ay oldu cinselikten tamamen uzak duruyor nasil bir tutum icinde olayim tecrubeli bir uzman olarak oneriniz yokmu cinseligi aklindan gecirmiyor hastaligiyle cinsellik arasinda il...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Remzi Kutanis

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Korku kaygı tekrar eden şeyler

    Korku kaygı tekrar eden şeyler merhaba ben sınava hazirlaniyorum ders çalışırken hep sonraki çalişcağim şeyi duşünüyorum hep bundan sonra ne yapcam gibi buda bende kaygı yaratiyor nefes açlıği yaşiyorum nefesime odaklaniyorum sürekli esniyorum ve tükürüğumu sürekli yutkunmak istiyorum oraya odaklan...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ayşegül Denizci Uğur

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Seğirmeler ve psikoloji

    Mrb hocam segirmeler için mr kan değeri sinir ileti çalışmaları emg genel tarama 3 extrem 2 kez iğne emg motor son plak ve son olarak single fiber emg cektim hepsi normal cıktı yaygın anksiyete bozukluğum var araştırma yapınca daha çok strese giriyorum ilaç manim var psikolojik olabilir mi yaşım 30

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Nergiz Hüseyinoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anti-em ve antidepresan

    Anksiyete bozukluktan dolayı brintellix kullanıyorum 1 yıldır. araba tutmasından dolayı yolculuklarımda genelde antiem kullanıyorum doktorum vermişti. ikisini bir alsam sıkıntı olur mu? yoksa yola çıkmadan 2 3 gün önce antidepresanı almayo bırakmalı mıyım?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Baise Tıkır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete panik atak

    Nihal hocam kolay gelsin 32 yaş bay...hocam yaklaşık 10 yıldır anksiyete panik atak hastasıyım bu süreçte değişik tedaviler denedim lakin istediğim sonuca ulaşamadım...hastalığım bazı zamanlar pik yapıyor özellikle son birkaç aydır çok kötüyüm...hastane bahçesinde arabada yatıyorum küçücük bi sıkınt...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Korku kaygı tekrar eden şeyler

    Merhaba ben sınava hazirlaniyorum ders çalışırken hep sonraki çalişcağim şeyi duşünüyorum hep bundan sonra ne yapcam gibi buda bende kaygı yaratiyor nefes açlıği yaşiyorum nefesime odaklaniyorum sürekli esniyorum ve tükürüğumu sürekli yutkunmak istiyorum oraya odaklandığım için bunlar takıntı ha...

    Doktor Cevabı:

    Psikoterapist Selman Yetkin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hocam acilllllll görüşünüze ihtiyacın var

    Hocam merhaba şu gümlerde bacaklarımda seğirme ve titreme kollarımda ve ellerimde titreme, adelede seğirme oluyor sibelium ve noootropil kullanıyorum bunları bırakınca titremeler ve seğirmeler biraz hafifledi ama benim bu şekilde elim ve bacaklarım titreyince epilepsi geçirdiğimi düşünerek korkuyor...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaygi ve okb

    Merhaba emel hanim yeniden size bir konuyu danismak kararina geldim gecen defa belirtdiyim gibi kaygi ve obsesyon hastasiyim ayrica bagimlilik problemim de var 4 ay arayla maddde kullaniyorum 1-2 gun ama aylarca agir ankisiyete yasiyorum ve yasadigim ankisiyete yeniden madde isdeyimi tetikliyor size...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x