Beyin tümörü

  • Dr Hakan bey eşim beyin tümöründen 2018 yılı haziran ayında ameliyat oldu.patoloji anaplastik oligodendgliom derece 3 geldi 30 gün radyoterapi beraberinde temodal hap kullandı.şuan 6 kür 340mg temodal kullanıyordu ancak trombositleri çok düştüğünden doz 250 mg a düştü yemesi içmesi iyi kollarında ve omuzlarında ağrı var tümörün bir parçası kaldı ilk mr de regresyon oldu 2.ve3.mr lerde durum stabil çıktı nasıl yardımcı olabilirsiniz acaba hayırlı günler kolay gelsin hocam.

  • Doktor Cevabı:

    Geçmiş olsun. hastamıza bitkisel tedavi desteği verebiliriz. ancak trombosit değerinizin çok düşük olmaması gerekiyor. önce tahlillere bakalım. bu sitedeki iletişim hattından bilgi ve randevu alabilirsiniz

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Tıbbi ve Aromatik Bitkiler Uzmanı uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Tüm batn komtrastlı bt ne işe yarar

    Merhaba doktor bey, tüm batın kontrastlı bt ve ilginç bir ilaç içerek tetkikimi yaptırdım. bu tetkik pankreas. karaciğer , böbrek gibi organlardan tümör, kanser vb şeyleri görüyor mu? siroz’u tespit eder mi? şayet değilse ben bu radyasyonu niye aldım. raporda aksesuar dalak dışında rağor...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ömür Gencel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acil baş agrisi

    Merhaba hocam nasılsınız benim sorum. benim başımın arkası kulağımın orası boynum biri sıkmış gibi yer değiştirici ağrı var boyunumdan başlıyor yanma tarzı olan bir baş grisi var çok endiselenmeli miyim hocam

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yunus Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Menengiom tümörü

    Hocam iyi günler .önceki sorularıma hep cvpverdiginiz tşk ederim.biz halen bekliyoruz ankarada yaşıyoruz ve gittigimiz hastanede halen pandemi oldugu için bekliyoruz.3 ay gecti hocam mr cektircez yine annem için .bi ilerleme filan olmaz demi .bide siz hastanede ameliyatlara basladınız mı hocam.ankar...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yunus Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lekelerimden kurtulabilecek miyim?

    Merhabalar hocam yüzümde bulunan güneş lekelerinden aşırı rahatsızım .şu zamana kadar kullandigim hiçbir krem ve kürlerden hiçbir sonuç alamadım yardımcı olur musunuz?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Engin Kocabaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik riski

    Hocam merhaba ben doğum kontrol hapı kullanmaya başladım ve adetimin 3. gününde başladım. doktorlar adetin ilk 5 günü içerisinde alındığında hemen etkiye başlanacağını söylüyor. siz ne diyorsunuz? kullanmaya başladığım hafta içerisinde bir ilişkiye girdim ve geri çekilme yöntemi de kullandık sorun...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mustafa Sürücü

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Başın önünde sert şişlik

    Saçlarımı toplamıştım ve ağrınaya başlayınca tokamı çıkardım ve elimle ovarken başımın sol üstünde sert şişlik fark ettim. şimdi çok korkuyorum. biraz ağrı yaptı. bundan öncede bir kaç gündür sağ baş parmağımda geceye doğru uyuşma hissettim. çok huzursuzum

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kanser belirtisi

    Murat bey palpasyon yapar gibi parmaklarımla karnıma,kolumuzu yukarı kaldırdığımızda aksillanın üstündeki yerde,karnımda,clavicula kemiğinin altında göğüs kısmında yani top gibi yapılar hissediyorum,bazıları daha oval.kaslarım bu şekilde hissediliyor da olabilir anlayamıyorum.bu tümör belirtisi olab...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Emin Güveli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Damarsal sıkıntı

    Hocam vücudumda çıkan kabartı şeklinde değilde deri içinde olan kırmızı,pembe 2 3 mm yi aşmayan benler çıkıyor.yaşım 22.domestos ozonla fazlaca uğraştım bir yıl.vücudumda başka ters bir belirti yok.damar tümörü cilt kanseri gibi kötü huylu hastalık olabilir mi? muayane edilmeden bir şey denmeyeceğin...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Murat Biçer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Damarsal sıkıntı

    Hocam vücudumda çıkan kabartı şeklinde değilde deri içinde olan kırmızı,pembe 2 3 mm yi aşmayan benler çıkıyor.yaşım 22.domestos ozonla fazlaca uğraştım bir yıl.vücudumda başka ters bir belirti yok.damar tümörü cilt kanseri gibi kötü huylu hastalık olabilir mi? muayane edilmeden bir şey denmeyeceğin...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Erkan İriz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Damarsal sıkıntı

    Zekai bey vücudumda çıkan kabartı şeklinde değilde deri içinde olan kırmızı,pembe 2 3 mm yi aşmayan benler çıkıyor.yaşım 25.domestos ozonla fazlaca uğraştım bir yıl.vücudumda başka ters bir belirti yok.damar tümörü cilt kanseri gibi kötü huylu hastalık olabilir mi? muayane edilmeden bir şey denmeyec...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Zekai PEKKAFALI

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Damarsal sıkıntı

    Hocam vücudumda çıkan kabartı şeklinde değilde deri içinde olan kırmızı,pembe 2 3 mm yi aşmayan benler çıkıyor.yaşım 22.domestos ozonla fazlaca uğraştım bir yıl.vücudumda başka ters bir belirti yok.damar tümörü cilt kanseri gibi kötü huylu hastalık olabilir mi? muayane edilmeden bir şey denmeyeceğin...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Emin Güveli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Damarsal sıkıntı

    Hocam vücudumda çıkan kabartı şeklinde değilde deri içinde olan kırmızı,pembe 2 3 mm yi aşmayan benler çıkıyor.yaşım 22.domestos ozonla fazlaca uğraştım bir yıl.vücudumda başka ters bir belirti yok.damar tümörü cilt kanseri gibi kötü huylu hastalık olabilir mi? muayane edilmeden bir şey denmeyeceğin...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Amaliyat sonrası

    Hocam merhaba tümör amaliyati olalı 19 gün oldu amaliyat dikişlerim iki seferde alındı ikinci seferki alınan dikişlerime 7 gün oldu ve şimdi sonra alınan dikişlerimin yerinden az bir miktar sarı sıvı geldi endişelenmeli miyim ? tekrar amaliyat gereklimi ?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ahmet Küçük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalçada şişlik

    Merhaba hocam. benim kalçamın arasında makatın üst kısmında sağ tarafta bi şişlik ve oturdukça çok rahatsız etmeyen bi ağrı var. görünürde hiçbir şey yok sadece ele gelen şişlik ve ağrı var. fındık büyüklüğünden daha büyük bi şişlik. kıl dönmesi midir sizce çok korkuyorum tümör gibi yazılar gördüm....

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hakan Yanar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaburga batığı

    Merhabalar doktor bey. eşim beyin tümörü amaliyati oldu 11 haziran da. 3 gun once kaburga agrisi basladi. kaburga altlari cok agriyo ve yatamiyo. nefes aldikca zorluyo. bt cekildi beyin ve sinir cerrahisinde . temiz cikti bisey cikmadi. parol verdiler etki etmiyor tabi. kas gevsetici muscoflex di ga...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İzzet Fresko

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x