Beyi̇n mrg sonuç

  • Hocam merhaba, yaşım 32. Bundan 7 yıl evvel Testis CA atlattım. Geçen yıl alt çenemde uyuşma neticesinde Venografi istendi. SONUÇ:"Torküler herofiliden itibarensolda transvers sinüste akım gözlenmemiştir. Sol transvers sinüste trombus mevcuttur. Solda juguler vende akım gözlenmemektedir". Bu sonuca istinaden yaklaşık 9 ay coumadin tedavisinin ardından çekilen MR'da damar tıkanıklığı rapor edilmediği için ilaç kesildi. Ancak ilaç kesildikten sonra çene ve dudak bölgemde yine uyuşma başladı. Bu sefer beyin MR istendi. Tabi görmeden, muayene etmeden fikir istemek çok doğru değil belki ama bu sonuçlara göre önemli bir şey var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler, saygılarımla... BEYİN MRG: Sonuç: Sol lateral ventrikül asimetrik geniş izlendi (konjenital varyasyon?)... Posterior fossada mega sisterna magna görünümü izlenmektedir... Sağ oksipitial horn leteral komşuluğunda 7x4 mm boyutunda subkondral kistik dejenerasyon izlenmektedir.

  • Doktor Cevabı:

    Yakınmalarınızla ilgisi olmayan ve önem arzetmeyen bulgular rapor edilmiş gibi. ancak dediğin gibi muayene etmeden ve bizzat tetkiklerini incelemeden başka bir yorum yapmam doğru olmaz.

    tarihinde cevapladı.

İzmir Beyin Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Beyin tümörü korkusu hastalık hastalığı

    Hocam merhaba ben 16 yaşındayım hastalık hastalığım var ve tedavi olmadım henüz 2 hafta önce başım çok ağrıyor du tabii bende araştırdım karışma beyin tümörü çıktı kalp atışım arttı çok değişik oldu yanı piskojim kalmadi rüyama giriyor bazen hayal ediyorum tümör den dolayı olucem diye düşünüyorum so...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Tufan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boyun emg sonucu

    Posterior vertebral hat dã¼zgã¼n ve kesintisiz olarak izlenmektedir. vertebraların korpus yã¼kseklikleri ve sinyal intensiteleri normaldir. servikal kord kalınlık ve sinyal intensitesi normaldir. i̇ntra spinal kitle lezyonu izlenmedi. c4-6dã¼zeylerinde hafifposterior bulgingler izlenmiştir.anteri...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nezih Oktar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kafada sersemlik

    Cevapladığınız için teşekkür ederim hocam fakat kbb doktoruda sersemlik pek beklenmez dedi sinizütte detaylı kan tahlili yaptırdım onlarda normal çıktı

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yunus Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kolloid kist

    Merhabalar hocam , daha önce çektirdiğim kontrol mr filmlerini doktorum incelerken , kolloid kist olduğunu düşündüğü bir kitle gördü , fakat mr raporunda sonuç normal yazıyordu. doktorum raporu yazan doktora filmin tekrardan kontrol edilmesi gerektiğini söyleyip raporu düzelttirdi, ve 3.ventrikülde...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ramazan Sarı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tarlov kisti cerrahi tedavi

    L5 vertebra-sakrum posterior kesiminde spinal kanal içerisinde en geniş yerinde yaklaşık 86x28 mm (cc-ap) boyutlarında ölçülen t1a incelemede hipointens, t2a incelemede hiperintensite ile karakterize s2-s3 vertebraları destrükte eden (s2-s3 vertebra izlenmedi)kistik lezyon mevcuttur(tarlov kisti?)....

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. E. Onur Kulaksızoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Beyincik sarkmasi

    Merhaba dr bey. kardesim 4 yil once beyincik sarkmasi ameliyati oldu.omurilikteki su hala duruyor. fakat artmiyor.diger sikayetleri de ara ara oluyor.beyincik sarkmasi ameliyatla iyilesir mi.kardesim iyilesemedi.nedeni ne olabilir.yardimci olur musunuz.acaba tekrar mi ameliyat olmasi gerekir.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yunus Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bel fıtığı

    Annem by paslı oldu 15 yıl evel şimdi bel kayması var sinir sıkışmış yürümekte zorluk çekiyor.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. E. Onur Kulaksızoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Pandemide sunnet yasagi bittimi

    Merhaba doktor bey 5 yasinda oglumun sunneti icin sizden randevu aldik sunnet yapimi basladimi acaba ?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ali Korkmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Pineal kist

    Pineal bez boyutları artmıştır, 7x9x14 mm boyutlu içeriği heterojen kistik lezyon izlenmektedir, i.v. kontrast madde enjeksiyonu sonrasında , alt kısmında daha belirgin olmak üzere periferik kontrastlanmaktadır, önceki inceleme ile genel olarak benzerdir, yakın takibi gereklidir 9 yaşında erkek oğlu...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hidayet Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sol dizde beliren ağrı

    Hocam merhaba sol dizimde ağrı oluşmakta genelde haraket edince oluyor mr çektirdim yardımınızı rica eder iyi çalışmalar dilerim sol diz eklemi mr i̇ncelemesinde: teknik: coronal 4 mm t1 se, stir, sagittal 4 mm fs pd, gre t2, aksial 4 mm fs pd (1.5 t). medial menisküs posterior hornunda in...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Hakan Özben

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çene kemiği.sorunu

    Mrhb erol kucukkeles e bı sorum olcak hocam ben im sol çene kemigimde. ağzımı tamamen gerdigim .açtığım zaman tak diye bir ses çıkıyor normalde hiçbir sıkıntı olmuyor ama.esnedigim zaman tak tak sesler çıkıyor tedavisi ne kadar nasıl sürer ve ne kadar ücrete mal...olur bana bilgi verirseniz...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Dt. Erol Küçükkeleş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gömük penis

    Merhabalar doktor bey oğlumu 1 yaşında sünnet ettirdik ve sonrasında penis içe gömüldü bi çok doktora sorduk normal bişey diyorlar ama 9 yaşına girdi ve ister istemez soruyor neden pipim böyle diye ameliyat yapılabiliyormuş sizce ne yapmalıyız siz bu ameliyatı yapıyormusununz. teşekkürler iyi çalışm...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Şenol Öztürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Tsh yuksekligi

    Merhabalar ferit bey,tsh değerim 5.00 çıktı.gebelik planlıyoruz bu değer gebelikte sıkıntı yaratır mı, bebek icin zararı olur mu?i̇laç kullanmam gerekir mi?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ferit Taneri

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Beyin mr sonucu

    İlaçlı mr sonucumda tümör çıktığı için spektroskopi de istendi.sizce kötü bir şey var mı ?doktor ilaçlı mr sonucuna göre ameliyat edilemeyecek bir bölgede olduğunu söyledi bu sonuçları göstermeme daha var yorumlarsanız çok memnun olurum doktor bey. beyi̇n mr spektroskopi̇ i̇nceleme multivoxel tek...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Cengiz Gölçek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gecmeyenbasagrisi

    Mrb hocam. uzun zamandir günlerce gecmeyen bas agrim var fakat agri komple degilde yer yer oluyo bazen zonklama bazende sanki bi basinc varda patlayacak gibi hissediyorum cok nadir bulantimda oluyo beraberinde bazende görmede bulaniklik yasiyorum astigmatim var ama ondan olabilirmi bilmiyorum bilgil...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Cengiz Gölçek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x