Beyin menenjit

  • 14 yaşında erkek 1 haftadır yoğun bakımda menejitin beyne vurmuş buna yönelik tedavi ediliyor ama bi düzelme olmuyor ayrıca buna sebep olan mikrobbun bulunamadığı söyleniyor.tüberküloz şüphesi var.her an ölüm gerçekleşebilir miş ne yapmalıyız

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Hidrosefali

    Hocam merhaba, beynimde sıvı birikmesi var doktorum hidrosefaliye yatkın dedi çocukken orta kulak iltihabından dolayı menenjit tehlikesi atlattım ventriküllerde genişleme görüldü şeklinde yazıyor raporum ancak doktorum henüz kanama yok o yüzden ameliyata gerek yok dedi sadece ağrı kesici veriyor am...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Menenjit aşısı

    Merhaba aydın bey, benim bebeğim 18.07.2019 doğumlu menenjit aşısı olan nimenrix’i 15.05.2020 ve 15.08.2020 tarihlerinde 2 doz şeklinde yaptı doktorumuz. ikinci kez nimenrix aşısını olmadan 2 hafta önce 12. ay devlet aşılarını olmuştu sağlık ocağında. aradan 4 hafta geçmeden aşı yaptırmak uygun de...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Aydın Tunç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sinüzit ağrısı

    Hocam merhabalar. hocam benim yaklaşık 1,5 aydır sağ göz ağrısı ve son zamanlarda başım ağrıyor. çekilen beyin mr da sağ elmacık kemiği sinüs de beyazlık yani sinüsüm dolumuş. hocam ben önceden cerpes 600 mg kullandım. 8 gündürde augmentin kullanıyorum ve spreyler alerji hapları kullandım. kbb hoc...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hakan Cıncık

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hangi menenjit hastalığı geçirmiş

    Merhaba annemin yaşı 56 küçükken yüksek ateşten menenjit (havale) geçirmiş. fakat geçmiş zamanda imkanlardan dolayı tedavi edilmemiş. kalıcı olarak orta derecede işitme kaybı, konuşma ve anlama bozukluğu, sol bacakta aksama gibi engeller oluşmuş ruh halinde de hep sinilirlilik var. acaba hangi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sinüzit ve corona virüs

    Hocam merhabalar hocam ben geçen yıl yüzümün sağ tarafı kaşımın üstü çok ağrıyordu doktora gittim çekilen beyin mr da ciddi sinüzit var dendi 2 hafta antibiyotik ve alerji spreyleri ile atlattım. hocam şimdi ise yaklaşık 3 haftadır sağ gözüm orta derecede ağrıyor burnumdan sıvı geliyor muhtemelen y...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hakan Cıncık

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Baş ağrısı

    Merhaba hocam benim gözümün üstünde alnımda 2 tane ayrı ayrı şişlikler var ben doktara gitim tomografi çekildim doktor kemik yapısı dedi baş agrisi felan var benim kafamada hala soru işareti var tümör veya menenjit olması varmıdır sizce

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Tufan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Arrest hidrosefali

    Doktor bey merhaba,ben 29 yaşındayım bir kere yaşadığım baş dönmesi ve boyun ağrısı şikayeti ile nöroloji bölümünde muayene oldum doktorum boyun mr istedi ben beyin için de çektirmek istedim boyunda düzleşme olduğunu ve baş dönmemin bu nedenle olduğunu söylediler,beyinde ise bende bir şikayete yol a...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Bayram Çırak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Neagleria fowleri

    Hocam iyi akşamlar. 20 yaşındayım yaklaşık 7 gün önce çok uzun sürek peklemiş akvaryum suyuyla hem ağız hem burun yoluyla bir temasım oldu sabahına kusmaya başladım devamında baş ağrısı, ense sertliği, koyü yeşil balgam sıkıntıları yaşadım sonra bilinç bulanıklığı baş dönmesi oldu. internette neagle...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fehim Arman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 20 yıllık kaza

    Hocam merhaba ben 20 yıl önce bi bisikletle elektirik demir direge carpmıştım ve anlım yarılmıştı 8 9 dikiş atılmıştı 1 hafta önce anlıma taş çarpması sebebiyle 3 dikişlik bi yara oluştu cekilen temografide 20 yıl önce gecirdigim kazada anlımda kırık oluşmuş ve kemigın kaynamasını engenlleyen bi et...

    Doktor Cevabı:

    Yard. Doç. Dr. Soner Büyükkınacı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hidrosefali

    Sayın bülent düz, merhaba,yeğenim doğumdan 2 ay sonra menenjit geçirdi ve hidrosefali meydana geldi. endoskopik yöntem denendi fakat başarılı olmadi. daha sonra şant takıldı ancak enfeksiyon oluştu çıkarıldı aylardır hastanede. üç gün önce tekrar şant takıldı ancak ameliyattan sonra durumu kötüleşti...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Menencit beyin hastaliği

    Merhaba 1 yasinda oglum iki ay once menenjit gecirdi dedavi oldu normale hala tedaviside devam ediyo uc gundur yine gozlerini acamiyo işiğa bakamiyo gozleri yasariyo agliyo

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Cengiz Gölçek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Menenjit hastalığı

    Hocam merhaba benim 10 aylık kardeşim menenjit hastalığı tanısı koyuldu elpi yapılarak. neredeyse 21 gün tedavi altındaydı geçen pazartesi taburcu edildi eve götürdük bebek te atak geçirmeye meğili olduğu için bi kepra bide lümunitte ilaç verdi ler ama cocukta hala başını sağlam tutamıyor yemek f...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fettah Eren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kranium mr

    Kranium mr incelemem böyle çikti açiklar misiniz ? incelemede : sagital planda se t1, aksiyal planda se t1, fse t2 ve flair, koronal planda t2 ağırlıklı kesitler değerlendirilmiştir. klinik öyküsü : bulgular : *sol inferior nazal konka hipertrofik görünümde olup sağ orta nazal konkada konka bü...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Volkan Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yardımınızı bekliyorum

    Mrb hocam eşim 4 defa menenjit geçirdi küçükken 2. kat balkondan düşmüş. burun kısmının arkasında kafatasında açıklık kalmış. amaliyat veya başka bir tedavi yöntemi varmı

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Cengiz Gölçek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sringohidromeli

    Merhaba, lomber spinal mr: lomber lordoz düzleşmiştir. l4-5 intervertebral diskinde minimal diffüz bulding izlemektedir. kök basisi saptanmamıştır. trokal ve servikal mr: c4 vertebra korpusu inferior düzeyinden başlayarak, t7 vertebra korpusu inferior düzeyine dek spinal kord sol parasantral...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Serdar Kemaloglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x