Beyin gelişimi

  • Merhaba idil hanım 3 yaşında bir kızım var 93 cm 14 kilo civarında fakat iştahımız çok yerinde değil ama bi sağlık problemimiz yok çok şükür size Sorum beyin gelişimi ve iştahımız için önereceğiniz takviyeler varmı en çokta beyin gelişimi için cevabınız için şimdiden teşekkürler


Tekirdağ Çocuk Gelişim Uzmanı uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Başını kaldırması

    Hocam merhaba 4 aylık bir kızım var boynunda tortikolis var ve fizik tedavi almaya başladı bugün doğum kilosu 2500 suan 4800 yüzüstü yatırdığımız da kafasını kaldırıyor ellerini tuttuğum cektıgımız de de kafasını geriye bırakmıyor kaldırıyor kucağımızda da kaldırıyor kafasını ama bir müddet sonra bı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Canan Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Carpus kallozum ince

    Sevgili hocam, 5 aylık kızım var hamileligimin son 2 ayında beyinde ventrikülomegali teşhisi kondu. dogumdan snra normal denildi fakat mr da carpus kallozum minimal ince ve ventrikurlerde hafif genislik oldugu yaziyor. eeg temiz çıktı. ama kızımda uyurken küçük sıçramalar oluyor ilerde nobet dur...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Canan Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Paroksismal jeneralize bulgu

    Sayın hocam; benim 9 yaşında doğuştan kalp hastası oğlum, ilk ameliyatını 15 aylık olduktan (glenn ameliyatı) bir sene sonra, 2 yaşındayken superior vena cava tıkandı ve o günden sonra nöbetler başladı. gelişimi gerilemeye başladı. tedavimiz şuan hala devam ediyor. şuan 9 yaşında ve ciddi gelişim g...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Canan Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • T3 yüksekliği

    Merhaba hocam 7 aylık bebeğinin sağlık ocaginda ilk topuk kani alındığında sıkıntı var tekrar alınacak denildi tekrar verdik bi sıkıntı çıkmadı simdi 6 ayıkken kan verdik tsh normal sınırlarda serbest t4 normal sınırlarda ama t3 3.5-6.5 aralığında 7.10 çıktı 1 ay sonra tekrar kan verdik tsh ve t4 no...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ayşe ÇARLIOĞLU

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dönme problemi

    Merhaba benim kızım 7 aylık sağına soluna donuyo ama sırt üstü yatarken yüz üstü dönemiyor onun dışında bi sorunumuz yok ne yapabilirim. yüz üstü durunca agliyo kendi dönmek istemiyor.

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Sevda Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İştahsızlık

    Merhabalar dr bey 23 aylık oğlum var 34+6 haftalık 2400 gr 44 cm doğdu bir yaşına kadar kilo ve boy olarak iyiydi ancak bir yaşından sonra iştahı sıfırlandı kendine hiç bir şekilde biz yediremiyoruz kendi eliyle yiyor yediği de hiç karnını doyuracak gibi değil daha çok mama ile karın doyuruyor yemek...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Keskin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Büyüme ve gelişim

    Hocam erkek bebegımız 37+1 gunluk dogdu.dogum kılosu 2700 boy 49 cm baş çevresi 34 cmdi. şimdi 7. ayı bıtırdı kilosu 8200 kg boy 66 cm baş çevresi 42.5 cmdir. gelişimi normal mi? gelişimi için yapabılecegımız birsey var mo?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Erdal Eren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 4 aylık bebeğim

    Merhaba hocam 4 aylık kızım başını bi tarafa tutuyor ayaklarını basmıyor kaldırdığımda normal mi anne sütü alıyor sadece

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Fatma Yazıcı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Konusmama problemi

    Merhaba hoca benim kızım 2 yaşında henüz konuşmaya başlamadı herşeyi anlıyor fakat anlamlı bi cümle kurmuyor konusma cabasıda var hocam anne baba dede nene gel baybay teyze mama vermem vs bu tür kelimeler var ama henüz bi cümle yok hocam yorumunuz nedir bi sıkıntı olabilirmi hocam? şimdiden teşekkü...

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Tuğba Sinap

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Elini yumruk ypması

    Hocam tesekkürler. bebegimin hareketleri bacaklarını çırpması iyi. oyle hareketsz bir bebek degil. oyuncaklara iki eliyle uzanıyor. bacaklarını kaldırıp iki eliyle tutuyor. ama kucagıma aldıgım zaman sakin durdugu zaman ellerini yumruk yapıyor ama oyuncak verdgım zaman hemen ellerini acıyor. oyuncak...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Akgün Ölmez Türker

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bebeğim dönmüyor emeklemiyor

    Oğlum 10 aylık yürümeye başladı ama yattığı yerden_oturduğu yerden bana tutunmadan kalkmıyor yatakta ya da yerde yattığında sağa sola pek dönmüyor yüzüstü ise hiç dönmüyor. emekleme sürünme yok. bir problem olabilir mi?

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Tuba BAŞAR

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cocuk konusamamasi

    Merhaba hocam benim cocugum 38 aylik bi kac kelime soyliyebiliyo anlasilir genelde el hareketleriyle ve cikardigi seslerle kendini ifade ediyor napabilirim bi kac kere cocuk gelisimine ve psikologada koturduk okula yazdirin dediler yazdirdik pandemi cikti kapandi tekrar gondericez ama baska yapabilc...

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Zülfiye Çakır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bebekte gelişim

    Hocam merhaba. 15 aylık hidrosefali bebeğimiz var, doğduğu zaman ameliyat olmuştu, hiçbir sorunumuz olmadı çok şükür fakat şu an önüne koyduğumuz yiyecekleri yemeyi bilmiyor. sadece eliyle oynuyor, ağzına götürmüyor söylesek de. gelişimiyle ilgili bir sorun mudur yoksa normal midir? teşekkür ederim....

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Elmas Süder

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 7 aylık erkek bebek gelişimi

    Merhabalar oğlum 7 aylık şu an kilosu 6500 boyu 68 cm baş çevresi 42.5 cm doğum kilosu 2520,47cm baş çevres 34 .bıngıldak kapanmak üzere . şu an gelişim geriliği mikrosefali gibi bir durum söz konusu olabilir mi kafası çok minik duruyor ..hareketlerinde hiç bir sorun yok oturuyor gülüyor göz kontağı...

    Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Zülfiye Çakır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çene titremesi

    65 gunluk 2 aylik bebegim cogunlukla agladiginda çenesi titriyor, bazende altini alirken evimin isisi 24 derecenin altina hic dusmuyo sebebi ne olabilir?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Zeynep Üstünyurt

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x