Beyin anevrizması

  • Yunus Bey Merhaba, Öncelikle size minnettar olduğumu bilmenizi isterim. Beni 2010 yılı aralık ayında beyin anevrizması ameliyatı yapmıştınız. X bir hastane artık kurtarılamayacağımı söylemişti ama şu an sayenizde Allahın izni ile çok ufak sorunlar dışında ( burun koku almaması, damakta tad kaybı) ayaktayım. bu yüzden size nasıl teşekkür etsem az olur bunun bilincindeyim. Bir konuda mümkünse sizden bilgi almak istiyorum. geçirmiş olduğum rahatsızlık ( SAK sağ A1 anevrizma) oruç tutmama engel olurmu? Ben iki gün tuttum çok fazla şikayetim olmadı ama arka tarafta daha sonra sıkıntı verecek durumlar oluşuyormudur. Buna bilemediğim ve geçen senede Şişli Beyin Cerrahisindeki doktorlarımın tutmamam gerektiğini belirttiler, o yüzden ben bu sene de 2 gün dışında tutmadım. Artık tutabilirmiyim veya kısmet olursa kaç sene sonra tutmaya başlayabilirim. Bu konu hakkında yardımcı olabilirseniz sevinirim. Tekrar çok teşekkür ederim...

  • Doktor Cevabı:

    Anevrizma ameliyatlisi nin oruc tutmasi genel saglik durumuna baglidir. tansiyon , bobrek vs . normalse dahiliye uzmaninin oluru ile oruc tutabilirsiniz. ameliyattan 5 yil sonra kontrol dsa anjio yapilacak. sigara yasak. kilo normal sinirlarda olsun. kan yaglarina dikkat edin. iyi kandiller. dr yuns aydin

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Anevrizma ameliyatı sonrası

    Merhaba abim anevrizma ameliyatı sonrası beyinde ödem oluştu tedavi ve süreci nedir. anevrizma ameliyatı sonrası konuşma güçlüğü geçicimidir

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Halil Ak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anevrizma hamilelik

    Teşekkür ederim ?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Cengiz Gölçek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anevrizma hamilelik

    Merhaba hocam benim beynimde anevrizma var 1 buçuk yıl önce gamme knife diye bir tedavi oldum iyleşme sürecini bekliyorum yalnız şuan 3 aylık hamileyim birkaç kez sol gözümde ışık çakması oldu emar çektirdim hafif ödem oluşmuş tedavi olunan yerde 2 gündür başımın arka kısmında basınç zonklama ağrı h...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Cengiz Gölçek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Beyin anevrizması

    Merhabalar , annem 2014 yılında ege üniversitesi hastanesinde anevrizmasından beyin ameliyatı oldu çok fazla anevrizma olduğu için ulaşılamayan noktadakini ameliyat olarak klipslediler daha sonrasında 2 kezde işlemli anjiyo oldu sağ ve sol taraftakileri anjiyo ile doldurdular en son bakılması i...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nezih Oktar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tekrarlayan anevrizma

    Klinik bilgi: kliplenerek tedavi edilmiş anterior kommunikan arter anevrizması, kontrol teknik ve bulgular: lokal anestezi sonrası us eşliğinde sağ femoral arterden perkütan yoldan girildi. 5f introdüser kılıf yerleştirildi. arkus aortografi, bilateral internal karotid ve sağ vertebral arter enje...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Zileli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Beyin anevrizmasi

    Merhaba hocam. ben, erzurum'dan cigdem. hocam, 13 temmuz günü eşim beyin kanamasi geçirerek hastaneye yattı. 30 gün süren bir yoğun bakım ve 3 operasyon geçirdi. bunlardan ilki anevrizma olan damara klips takılması sonraki operasyon tehlike olarak görülen damarın kapatılması ve en son sol taraftan k...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Cengiz Bahadır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Baş ağrısı, akşamdan sabaha kadar olan orta şiddetli zonklama

    Merhabalar hocam 24 yaşındayım bilgisayar başında çalışıyorum 3 gündür başımda zonklama var geceleri yatarken başliyo sabaha kadar devam ediyor sabahları yürürken baş ağrısı gibi zonklama oluyor sanki yürürken başımda bişey sallanıyo sanki çok böyle eğildiğimdede başım zonkluyor, yine hapşurmada öks...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nurettin Varolgüneş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Beyin mr'ı

    Merhaba babamın mr sonucunu yorumlarmısınız acaba yapılan tetkik sekansları : fse t1 axial, fse t2 aksial, koronal, sagittal ,flair axial bulgular; posterior fossadan geçen kesitlerde; 4. ventrikül orta hatta normal genişliktedir. serebellar hemisferlerin gri-beyaz cevher intensiteleri norma...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Orkhan MEHMETHANLI

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Karın ağrıları

    Merhaba doktor bey. 2 sene önce karın ağrısı ile gittiğim hastanede apandist ameliyatı oldum fakat çok süpheliydi apandist mi diye. sonrasında geçmeyen ağrılar devam etti ayda 5 gün iyiysem 25 gün hafif yada şiddetli agrilarim oluyordu. tabiki endoskopi kolonoskopiden tutunda fmf gen testine kadar h...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Feridun Koşar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Beyincik sarkması

    Hocam 47 yaşındayım ismim dudu kesen balıkesir 1 yıl önceden beyincik sarkması olduğumu öğrendim 22 ml ve ben amaliyat olmaktan çok korkuyorum bu korkum ve hastalığım yaşam kalitemi etkiliyor bir çok doktora gittim ama hiç birine güvenemedim çünkü allak bullakım destekte alıyorum ama nafile

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Bayram Çırak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Endokardit

    Hocam babam 15 yıl önce beyin kanaması geçirdi anevrizması var siroz hastası ve sepsis tanısı ile hastanede mantar enfeksiyonundan kaynaklı endokardit oluşmuş ve ameliyat olması gerekiyor genel durum itibarı ile ameliyat da olamıyor sizce ne yapmalıyız acil bir durum yardımcı olursanız ?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ufuk Tütün

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Plavix kesilmesi doğru bir karar mı?

    Merhaba, babama 2017 yılında kalbe giden bir damarına stent takıldı.(diğer damarlarda da plaklar var ama çok aşırı tıkalı değildi) 2018 yılında da şah damarının birine stent takıldı. kontrollerine gittiğinde doktor bey en son efor testi, eko, ekg yaptı. şah damarına da ultrason ile bakıldı ve en son...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Feridun Koşar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ameliyat sonrası uyanamama

    Kayınvalidem 26.06.2019 da kapalı kalp ameliyatı oldu.kalp kapagında kist alındı ve mitral kapak değişti kapagın altıgında bilinmeyen bir madde(sıvı jel gibi ) dağilması sebebiyle bu madde beyinin bi kac noktasında emar ve tomografi sonucu görülmüş olup hastamız hala uyanamadı.beyin hasarı var deni...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nurettin Varolgüneş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kolda atar damar kopukluğu

    Teşekkür ederim doktor bey.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Melih Bal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Beyin anevrizma

    Merhaba hocam. eşim iki hafta önce beyin kanaması geçirdi. 7 mm anevrizmasi varmis o kanamış. kapali ameliyatla icini doldurdular ama stent takmadilar. ayrıca şah damarinda da 2,5 mm anevrizma varmis ona mudahale etmemisler. ikinci bir ameliyat gerekli mi?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Murad Bavbek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x