Benim dünden beri kaşıntı şikayetim var. sarı renkli koyu bir akıntı oluyor

  • Benim dünden beri kaşıntı şikayetim var. Sarı renkli koyu bir akıntı oluyor. Dün parmağımla vajinamın içine doğru bakarken kabarcıklar olduğunu hissettim, kanalın başlangıcında kabarcıklı bir doku hissettim. Herhangi bit acı, ağrı, sızı yok, sadece kaşıntı var. Geçen sene de böyle bir kaşıntı da travacort diye bir krem kullandığımı hatırlıyorum. aynı kremi kullanmamın sakıncası var mıdır? Nasıl bir kremdir? Bu kremi kullanmanın zararı var mıdır?

  • Doktor Cevabı:

    Merhabalar...teavakort kullanabişlirsiniz anak belirttiğiniz kabarcıklar vs kondilom gibi farklı hastalıklardan dolayı oluşmuş olabilir . . .muayeneye gelmenizi öneririm, muayene sonucuna göre tedavinizi yaparım...randevu ve daha fazla bigi için 0212- 571 55 01 nolu tel. dan sekreterim dilek hanım ile görüşebilirsiniz.. geçmiş olsun dileklerimle.. jin.op.dr.burcu kardaş arslan kadın hastalıkları ve doğum uzmanı zeytinlik mah.fişekhane cad. aker işhanı no 18 daire 3 (carousel alışveriş merkezi mango kapısı karşısı) bakırköy / istanbul tel : 0212 - 571 55 01

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x