Koronavirüs (COVID-19) ile ilgili bilgilenmek için Sağlık Bakanlığı ve Türk Tabipler Birliği sitelerini ziyaret edin.

Benim abim 13-17 yaşları arasında sara nöbetleri geçirmesi üzerine depakine

  • Benim abim 13-17 yaşları arasında sara nöbetleri geçirmesi üzerine depakine başladı.Daha sonra tedavide başarı sağlandı bir daha hastalığı tekrarlamadı.Ama 4 yıl öncesinde depresyon geçirdi.Doktor yine depakin ve ayrıca zyprexa ilacı verdiler.Bunun üzerina ilaca başladı ama 2-3 senede hiçbir fayda görülmedi,ilaç çok kilo aldırdı,ve de abime uyuyşukluk geldi.Bunu üzeirne ilacı bıraktı daha iyi oldu ama sonra kendisini kötü hissetmeye başladı.Tekrar ilaca başladı.Yine kötü oldu,biz ne yapmalıyız

  • Doktor Cevabı:

    Mutlaka dr.unuza başvurun, yan etkileri de gözönüne alarak yeni bir tedavi düzeni kurmanıza yardımcı olacaktır

    tarihinde cevapladı.
  • Teşekkür ederim doktor hanım dün doktora gittiler;çok kilo yapmasın diye doktor hanım depakinin yanına rispendal ilacını vermiş.Ama yine abime pek bir fayda sağlayacağını düşünmüyorum;5 senedir böyle ve de başarı sağlanmadı.Bir de abim çok ağlıyor bu depresyondan kaynaklanan bir durum mu,ve çok kitap okuyor ama okuduğu kitaplar çok kafa karıştırıcı kitaplar;ne yapmalıyız?Ve de önerebilceğiniz bir doktor var mı?? TEŞEKKÜRLER =)

  • Doktor Cevabı:

    Ağabaeyinizin durumunu tam olarak bilemiyorum ama baştan işe yaramaz şeklinde yaklşırsanız gerçekten de pek sonuç alamazsınız. ağlama depresyonan kaynaklanıyor olabilir. dr.unuzla ilgili endişeleriniz varsa elbette başka birine daha danışın, bu site aracılığıyla dr isimi veemiyoruztl

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :
Puan : 3 / Oy veren : 1 kişi

.
x