Bel ağrısı

  • Merhaba erdinç bey öncelikle insanlara böyle yardımda bulunup sorunlarına cvp verdiğinz için teşekkür ederim.. eşim 1 yıl önce bi trafik kazası geçirdi ve 1 yıldır devam eden bi bel ağrısı var eğilip kalktıgında ağrıları ortaya çıkıyor ve çok acı veriyor.. bi çok doktora göstermemize rağmen bi çözüm yolu bulamadık , en sonra bi doktorumuz vardı gecen ay vefaat etti dr.mohammet nazzal kendisi ürdünlüydü o ilaçsız tedavi yöntemi uyguluyordu... bununla ilgili yardımcı olursanız sevinirm.. teşekkür ederim..

  • Doktor Cevabı:

    Öncelikle geçmiş olsun. öncelikle sorunun adını koyup ona göre çözüm bulmak gerek. hastayı muayene edip gerekli tetkiklerin yapıması gerekir. ben gazi üniversitesinde çalışıyorum. çarsamba günleri hasta bakıyorum. gelirseniz yardımcı olmaya çalışırım.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Bel ağrısı- l5-s1 posterior santral anüler taşma

    Bel ağrım için lomber mrg çektirdim ve her şey normal çıktı. yalnızca l5-s1 posterior santral anüler taşma çıktı.hcm?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Bahtiyar Demiralp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Böbrek taşı

    Merhaba doktor bey, yaş 29, kadın. yaklaşık 1 ay önce şiddetli sağ böbrek ağrısı ile akşam saatlerinde acil servise başvurdum. tomografide 2 tane böbrek taşı düşürdüğüm çıktı. aynı zamanda böbrekte büyüme ve idrar birikmesi çıktı. doktor, ürolojist arkadaşına danıştı, büyüme ve idrar birikmesinin d...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Pelvik ağrı

    Teşekkür ederim cevabınız için. ilk sorumda eksik yazdığımı fark ettim kusura bakmayın tekrar rahatsız ediyorum. izniniz olursa bişey daha sormak istiyorum. bu ağrı bir kere olmadı. defalarca tekrarladığı olmuştu orgazm sırasında. bir de ağrı hep aynı noktada oluyor. adetlerimin ağrısının şiddeti de...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Mr sonucu açıklama

    Sayın hocam benım kuyruk sokumu mr da sagital planda se t1 ve fse t2 ağırlıklı planda gre ağırlıklı lombar lordoz düzleşmiştir l5 s1 diskinde dejenaratif t2 sinyal kaybı l4 düzeyinde diskte minimal dıffüz bulging izlenmektedir. l5-s1 düzeyinde santral ılımlı protrüzyona bağlı dural kese basısı izl...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Candan Hundemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Şiddetli kasılmalar

    Merhaba doktor bey annemin bugün çok şiddetli karın ağrısı oluyor bu ağrı karnından beline ve sırtına çıkıyormuş ve aynı zamanda başı da çok ağrıyor. annemin migreni var zaten sürekli başı ağrıyor ama bu kasılmalar başlayınca nefes kesilmesi ani ter boşalması da başladı. virüs yüzünden doktora da ba...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Acar TÜZÜNER

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sağ testis ağrısı

    İyi çalışmalar doktor bey yaşım 25. sorum testisimle ilgili. yaklaşık 2 ay önce cinsel ilişkiden sonra sağ testisimde ağrı başladı. 3 farklı üroloji uzmanına muayene oldum. fiziki muayene ve renkli doppler ultrason 2 şer defa yapıldı. ancak sonuçlar normal çıktı. sadece son gittiğim doktor enfeksiyo...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İlker Akyol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bel ağrısı

    Hocam  yakın zamanda  ani  hareketten dolayı  belinde zorlanma olan bir akrabamın  çekilen mr da sonuç; -lomber lordoz düzleşmiştir -l5 s1 disk sinyal instentisesi azalmıştır - l5 s1  diskinde sol parasentral protürzyon mevcuttur  yorumlarsanız sevinirim  teşekür ederim

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Nuri Serdar Baş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bel fıtığı

    Merhaba hocam.belimde en az 20 yıldır çektiğim fıtıklar var.biri patlak 3 fıtıktı son mr da.fizik tedavi ve 3 yıl önce de proloterapi yaptırmıştım.şimdi ağrılar tekrar başladı biraz farklı şekilde.kliniğinize gelsem ne tür bir tedavi uygularsınız acaba?şimdiden tşk ederim.iyi günler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Mustafa Ertürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Migren ağrısı tedavisi

    Meraba migren için hangi yöntemi uyguluyorsunuz bilgi almak istiyorum daha öncede bel fıtığı için gelen bi hastanızım

    Doktor Cevabı:

    Fzt. Mahmut Yücel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bulaşıcı hastalık

    Iyi günler hocam benim ekim ayında supheli iliskim oldu cikmadigim ürolji doktoru kalmadı özeldeki doktor once bel soguklugu var dedi sperm de gram pozitif koklar çıktı 6 kutu novosef igne ve cipro antibiyotik verdi gecmedi sonrada sende bel soguklugu yok dedi hiç geçmeyen belirtiler var hocm kafayi...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Effüzyonnnn

    Ultrason sonucu sol testisimde effüzyon var dendi. testisimde hafif bir su birikintisi gibi bişey var kayıyor dokununca yer değiştiriyor fakat hafif zevk duyduğumda testisim ağrıyor ve arada sol belime ağrı giriyor nedeni nedir acaba?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İlker Akyol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Diz ağrısı

    Merhabalar ahmet bey ismim önder izmir’de ikamet etmekteyim ailem aydın’da ikamet ediyor annem 72 yaşında akşamları sağ tarafına yatamıyorum diyor sağ dizden ayak bileğine doğru ağrım var diyor sol dizinde kireçlenme var demişler hiç kıvıramıyor merdiven inip çıkarken ve yolda yürürken aks...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Savran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Baş ağrısı güçsüzlük

    Hocam merhaba bende hiç geçmeyecen baş ağrısı var yüzümü öne eğdiğimde daha da şiddetli oluyor yutkunmada güçlük cekiyorum ve ağrım şiddetli olduğunda içimden konuşurken kelimeleri telafuz edemiyorum ve boynumda ağrıyor bacaklarımda hissizlik yaşıyorum yürürken sendeleniyorum seğirmeler oluyor kolum...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Böbrek hastalıkları-kreatinin

    Hocam merhabalar, ben kış aylarında sabah bel ağrısı(bir kere) idrarda kan ve kesik yapma şikayetleri ile iki kez doktora gitmek zorunda kalmıştım. yaşım 27, kilo 61 ve boyum 178. ilk tahlilde eritrosit 42'ydi. kreatinin 0.96 ve bun 9.80'di. ikinci gidişimde ise eritrosit 10 ve kreatinin 1.03. yakla...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ali Başçı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lomber mr sonucu

    Hocam merhabalar bel bölgemden çekilen mr sonucumda; lomber lordoz düzleşmiştir. l4-5 intervertebral diskte anüler yırtık,dural keseyi minimal indante eden sol ağırlıklı minimal diffüz diskal taşma mevcuttur...doktor her hangi bir ciddi bişey yok dedi tedavi vermedi bile.. kalçam ve yanlara vuran,...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yunus Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x