Bel ağrısı

  • Merbaba hocam bende bel ağrısı sırt ağrısı oluyor ilaç kullanınca neşem yerine geliyor sanki canlılık geliyor ilaç kullanmayınca hareketlerimde kısıtlama oluyor sanki geçmiyor ağrılarım doktor fizik tedaviye gönderdi ne tavsiye edersiniz iyi günler


Ankara Fizik Tedavi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Penis ağrısı

    Kolay gelsin hocam penisimin uç kısmında ağrı oluyor ve bir damla koyu beyaz renkte sıvı geliyor sonra ağrı geçiyor. idrarımı yaparken de kanalda tıkanıklık var gibi hissettiriyor. lütfen yardımcı olun

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Barış Nuhoğlu

    Prof. Dr. Barış Nuhoğlu

    Bel soğukluğuna yakalanmış olabilirsiniz. bir üroloji doktoruna başvurmanız uygun olacaktır.

  • Mr sonucum neyi gösteriyor

    Mr sonucu nedir merhaba hocam mr sonucum yapılan tetkik sekansları : fse t1 sagital,fse t2 axial, sagittal bulgular; lomber lordoz artmıştır. posterior vertebral hat düzgün ve kesintisiz olarak izlenmektedir. vertebraların korpus yükseklikleri ve sinyal intensiteleri normaldir. spinal kanal normal f...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Kamil Özen

    Op. Dr. Kamil Özen

    Bel fıtığı başlangıcı var, ilaç tedavisi uygulanması gerekir

  • Kuyruk sokumu

    Merhabalar naşit bey. annemin 23 yıldır kuyruk ağrısı var uykuları bile haram oldu oturmak ona zehir oldu. doğumdan sonra olduğunu söylüyor ama nereye gidersek bel fıtığı var deyip gönderdiler. ağrılarına çare bulamıyoruz her şeyi unuttu kadın bu geçain yeter diyor yıllardır böyle. bel fıtığı var am...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Naşit Aksoy

    Uzm. Dr. Naşit Aksoy

    Lomber mr çekilerek nerede sorun olduğu saptanabilir. bel fıtığına bağlı ise 3 seans belden iğne tedavisinden fayda görebir.



  • Mr rapor sonucu bılgı edınme

    T1 ve t2 agırlıklı sagıtal t2 agırlıklı aksıyel düzlemlerde kesıtler elde edılmıstır lomber lordoz dogaldır disk sinyallerinde azalma mevcuttur s1 vertabra korpusunda yükseklik kaybı, kamalasma ve bu duzeyde hafif litevsiz ile sakral duzeyde spınal kanalda daralma izlenmektedir. spınal kanal ge...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Halil İbrahim Süner

    Uzm. Dr. Halil İbrahim Süner

    Değerli casim bey, mr' ı (görüntüsünü) göremeden, sadece raporu yorumladığımı hatırlatarak; vel kemiklerihnin en altındaki kemikte eski ya da yeni bir kırık, bununla birlikte bu düzeyde omurilik kanalında daralma denilmiş. özellikle uzun mesafe yürüyememe, şiddetli bel ağrısı gibi şikayetlerde bu... Cevabı gör

  • Bel ağrısı mr sonuc

    Geçen hafta çekinen bel mr : lomber lordoz tabiidir. lomber vertebralarda skolyoz minimaldir. lomber vertebra korpus yükseklikleri ve kortikomedüller sinyal intensite dağılımları tabii izlenmektedir. multip seviyeli diskal dejenerasyon izlenmekle birlikte belirgin herni saptanmadı. spinal kord t12-l...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ali Erdem YILDIRIM

    Doç. Dr. Ali Erdem YILDIRIM

    Raporda çok sorun yok ama sizin muayeneniz önemli. buyrun gelin görüşelim.

  • Neruda 600mg

    Hayırli işler hocam 15 gün önce size muayene olmustum belimden dolayı el fitigi baslamgici vardi bana uc tane igne vermistiniz 3 gun arayla yaptiriracam diye soylemistiniz birde neruda 600 mg ilac birde voltoren yazmistiniz ama hocam neruda 600 ilac bana sersemlik uyusukluk halsislik yapiyor dev...

    Doktor Cevabı:
    Dr. Öğr. Üyesi Güven Çıtak

    Dr. Öğr. Üyesi Güven Çıtak

    Bence fayda sağlamış ilaçlar. yan etkiler azalacaktır kontrole kadar devam edin.



  • Bel ağrısı

    Merhaba onur bey, lumbosakral vertebra mr tetkiki: inceleme tekniği: t1 ağırlıklı se sagital, t2 ağırlıklı se sagital ve aksial bulgular: tüm intervertebral disk seviyelerinde, sagittal t2a incelemelerde dejeneratif dehidratasyon ile uyumlu sinyal intensite kaybı alanları izlenmektedir. vertebra kor...

    Doktor Cevabı:
    Fzt. Onur Ulukuz

    Fzt. Onur Ulukuz

    Fatih bey merhaba ; torakolomber s şeklinde hafif rotoskolyozunuzun için germe egzersizleri öneririm. fakat bu egzersizler ile bu problem çözülmeyecek sadece ağrılarınız azalacak ve rahatlayacaksınız. l4-5 düzeyinde ve l5-s1 düzeyinde bulunan iki fıtığınız içinde manule terapi fiziktedavi ajanl... Cevabı gör

  • Anüler yırtık

    Bundan 2 3 ay öncesine kadar şiddetli ağrım vardı.manuel terapi sonrası ağrılarım azaldı takii bu zamana kadar. sadece yanma hissi veren sol kalcamda ve hafif alt kısmında ağrı oluşuyor.öyle aman aman çok siddetli bir ağrı değil ama sanki ip cekiliyormus hissi veriyor. haftanin 5 günü düzenli olara...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Emre Esen

    Uzm. Dr. Emre Esen

    Tekrar merhaba, anlattıklarınız doğrultusunda ağrınızın cerrahi operasyon veya raporlu ilaç kullanımı gibi ileri bir tıbbi müdahale gerektirmediğini düşünüyorum. fizik tedavi almanız bölgesel iyileşmeyi artıracak, bel hareketlerinizi rahatlacak, ağrınızı azaltacaktır, öneririm. spor yapmanız bir a... Cevabı gör

  • Bel ağrısı

    Merhaba yaklaşık 3 aydır belde başlayıp kalçaya vuran ağrılarım mevcut 26 yaşındayım. kas gevşetici ilaçlar iğne ve yakı kullandım. herhangi bir sonuç alamadım. fıtık varmı bilmiyorum. bu ağrıyı geçirebilirmisiniz

    Doktor Cevabı:
    Fzt. Süleyman Yılmaz

    Fzt. Süleyman Yılmaz

    Merhabalar kas iskelet sistemi ağrılarında detaylı fiziksel değerlendirme sonucu manuel terapi ve kişiye özel egzersiz programıyla oldukça etkili sonuçlar alınabilmektedir, ilk olarak değerlendirme gerekir geçmiş olsun.



  • Anüler yırtık

    Merhaba. sol kalçamda yanma hissi veren ağrıdan dolayı fiziktedavi hastahanesinde mr çekildim ve rapor sonucum aşağıda bulunmaktadır.yazılan bulguda yırtık kelimesi bile korkunç geldiği için sizden ricam bulgu hakkında yorumlarınızı benimle paylaşmanız.26 yaşa göre bu durum normal midir ? fizik t...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Emre Esen

    Uzm. Dr. Emre Esen

    Merhaba, geçmiş olsun mrgde bahsi geçen yırtık, kabaca ifade edersek, disk fıtıklaşması için başlangıç olarak kabul ettiğimiz bir durumu tanımlıyor. kıymetli bir tetkik olmakla birlikte hikaye ve fizik muayene ile birlikte değerlendirilmesi önemli. bu noktada birkaç sorum olacak. ağrı ne kadar süre... Cevabı gör

  • İlaç yan etkisi

    Selamlar doktor bey.ben 2 ay önce yağ bezesi ameliyatı oldum.ameliyat sonrasında cipro 750 mg *1 ve brufen retard 800 mg *2 kullandım.ancak bu ilaçları kullandıktan 1 hafta sonra bel ve bacak ağrısı ve kabızlık başladı.doktoruma anlattım ilaçları kesmemi söyledi.bel ve bacak ağrısı için beyin ve si...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Atila Karaalp

    Prof. Dr. Atila Karaalp

    Sayın erdal bey: şikayetlerinizin kullandığınız ilaçlarla hiçbir alakası yok. sizin durumunuz tam bir "internetteki çöp bilgilerle zehirlenme" durumu. hiçbiri gerçekçi değil, sakın inanmayın. siprofloksasin bazen tendon ruptürü yapabilir ancak bu ileri yaştaki hastalarda bir risktir. buradan yola... Cevabı gör

  • İlaçların yan etkisi

    Selamlar doktor hanım.ben 2 ay önce yağ bezesi ameliyatı oldum.ameliyat sonrasında cipro 750 mg *1 ve brufen retard 800 mg *2 kullandım.ancak bu ilaçları kullandıktan 1 hafta sonra bel ve bacak ağrısı ve kabızlık başladı.doktoruma anlattım ilaçları kesmemi söyledi.bel ve bacak ağrısı için beyin ve...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Zeliha Yazıcı

    Prof. Dr. Zeliha Yazıcı

    Cipro (siprofloksasin) kalıcı olarak tendinit, tenton yırtılması, nöropati ve anksiyete, uykusuzluk, depresyon vs gibi santral sinir sistemi ilişkili yan etkilere neden olabilir. böbrek, karaciğer hasarına ve kalpte fonksiyon bozukluğuna neden olabilir, kemik iliğini baskılar vs. sizdeki bel ve baca... Cevabı gör



  • İlaç yan etkileri

    Selamlar doktor bey.ben 2 ay önce yağ bezesi ameliyatı oldum.ameliyat sonrasında cipro 750 mg *1 ve brufen retard 800 mg *2 kullandım.ancak bu ilaçları kullandıktan 1 hafta sonra bel ve bacak ağrısı ve kabızlık başladı.doktoruma anlattım ilaçları kesmemi söyledi.bel ve bacak ağrısı için beyin ve si...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Halil Genç

    Uzm. Dr. Halil Genç

    Bu durumu doktorunuza danışmanızda fayda var geçmiş olsun

  • İlaç ağır yan etkileri

    Selamlar doktor bey.ben 2 ay önce yağ bezesi ameliyatı oldum.ameliyat sonrasında cipro 750 mg *1 ve brufen retard 800 mg *2 kullandım.ancak bu ilaçları kullandıktan 1 hafta sonra bel ve bacak ağrısı ve kabızlık başladı.doktoruma anlattım ilaçları kesmemi söyledi.bel ve bacak ağrısı için beyin ve si...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ali Başçı

    Prof. Dr. Ali Başçı

    Hangi ilacı kastediyorsunuz bilmiyorum. ama her iki ilaçlar için de son derece yanlış bilgiler edinmişsiniz. her iki ilaç da yaygın olarak tüm dünyada kullanılıyor. kanımca sizin yakınmalarımız farklı bir nedene bağlıdır. iyi günler

  • Bel ağrısı

    Merhabalar sayın hocam. benim yaklaşık 1.5 ay önce belimde aniden bi bıçak saplanması gibi bir ağrı oldu. 2 gün boyunca doğrulamadım. daha sonra ağrım hafifledi ve görev yaptığım yerde hastane olmadığı için ağrımın kendiliğinden geçmesini bekledim. daha sonra yaz tatilinde tam teşekküllü bir hastane...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. İ. Suat Öktem

    Prof. Dr. İ. Suat Öktem

    Sayın yolun, radyoloji raporları ile kesin cümle kurmam uygun değildir. net bir şekilde görüş bildirebilmem için hastayı ve mr görüntülerini birlikte görmem gerekir. beyin cerrahisi poliklinik sekreterimizden 0352 207 **** / 20702 nolu telefon ile randevu için irtibata geçebilirsiniz. selaml... Cevabı gör





.
x