Bebek psikolojisi

  • Bebeğime ,çalıştığım için 2 gün anane 2 gün babane benim evimde bakıyor. bakanların değişk olması onun psikolojisini etkiler mi 2 farklı insan tarafndan bakılması onun ruhunu nasıl etkiler bebeğim 10 aylık erkek..Tek bi kişi Bakması daha mı iyi sırf anane sırf babane gibi..ya da ben işten cıkmalımıyım cok kucuk mu bebeğim bunu psikolojisi kaldırırmı? ben daha 1 aydır çalışıyorum çıkablirim..normalde neşeli güler yüzlü babaneyide ananeyide cok seviyor ikisininde peşinden ayrılmıyor ne yapmalıyım aydınlatrsanız sevinirim..

  • Doktor Cevabı:

    Çocuk Gelişim Uzmanı Banu Çelik

    Çocuk Gelişim Uzmanı

    Ben bebeklerin 1,5-2 yıl anneleri ile kalmalarını öneriyorum....

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Oglumla ilgili

    Bir konuda fikir danışmak istiyorum. 13 yaşında bir oğlum var. o küçükken yurtdışındaydık ve sünnet yaptırmamıştık, o zaman üstünde pek durmamıştık, sonra eşimden ayrıldım ve şu an türkiye'deyiz. son zamanlarda odasinin onunden gecerken onu bır kaç kez mastürbasyon yaparken gördüm geçen. fakat o ben...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Fatma Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Doktor Cevabı:

    Pedagog Gülay Candar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İkizlerimin son günlerde artan anne düşkünlüğü

    Merhaba, 8hafta erken doğan prematüre kızım ve oğlum (kronolojik 15 aylıklar), aylardır emekliyorlar,sıralıyorlar,tırmanıyorlar, tutunarak sık sık ayakta duruyorlar ancak desteksiz ayakta sabit durmaya ve adım atmaya teşvik ettiğimiz zaman kendilerini korkuyla yere bırakıyorlar. çaba dahi sarfetmiyo...

    Doktor Cevabı:

    Pedagog Gülay Candar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • 13 aylik kizimin anneye düşkünlüğü

    Merhaba. 13 aylik kizim var.1 ay once oksuruk basladi alerjik bronşit teshisi koyuldi. bi aksam ben disari ciktim . kizimi uyutup esime bıraktım. bi anda oksuruk nobeti tutmus ve dakikalarca aglamis. sonra bwn geldim vw acile gittik. kizim o gunden beri benden hic ayrilmiyor. normalde odasinda beşi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Pedagog Elda Tatlı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 6 yaş psikolojisi

    Hocam merhaba, 6 yaşında kızım çok hayat dolu bir çocuktu, fakat kardeşi olmasını ( 4 yaşında abla oldu) kabullenemedi bir türlü. kardeşini seviyor fakat sık sık 'keşke kardeşim olmasaydı' dediği oluyor veya 'onun hakkında kötü şeyler geliyor hep aklıma' diyor. aslında çok yumuşak huylu bir çocuk, a...

    Doktor Cevabı:

    Pedagog Gülay Candar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bebekte olan bir farklılık

    Hocam hayırlı geceler size birşey sormak istiyorum sorum şu :9 aylık kız torunum var allah bağışlarsa son 1 aydir bacakkarıni gerginlestirp kendini sıkıyor sıkma sonucuterliyo surekli üst degistiriyoruz haz duygusunu keşfetmis sanırım bundan nasıl uzaklastiracağız surekli oyunlar ve ilgi goste...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Büşra Ağlamaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bana çok tepkili

    Merhaba benim oğlum eylülde 4 yaşına girecek. hemen hemen 3.5 yaşında yeni bir kardeş geleceği için ve sosyalleşmesi için kreşe göndermeye başladım ilk zamanlar çok zorlandım gitmek istemedi öğretmeni ile konuştuğumuzda ise çok mutlu olduğunu ve en uyumlu öğrencilerinden biri olduğunu söyledi ama ev...

    Doktor Cevabı:

    Pedagog Tuğba Koç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sürekli ağlayan bir çocuk

    Merhaba benim oğlum eylülde 4 yaşına girecek. hemen hemen 3.5 yaşında yeni bir kardeş geleceği için ve sosyalleşmesi için kreşe göndermeye başladım ilk zamanlar çok zorlandım gitmek istemedi öğretmeni ile konuştuğumuzda ise çok mutlu olduğunu ve en uyumlu öğrencilerinden biri olduğunu söyledi ama...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Pedagog Ömer Cimem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anneme bir şey olacak korkusu

    Merhaba hocam pozantı'da yaşıyoruz 6 aylık bir bebeğimiz ve 7 yaşında bir kızımız var. kardeşi doğduğundan bu yana kızımda hep bir korku var. anneme bir şey olacak korkusu. yalnız yatmak istemiyor. bir yere giderken hep beraber olalım istiyor. anneannesinde dahi kalmak istemiyor. neden olabilir* ne...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Onur Bal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyete ve hamilelik

    İyi çalışmalar hocam aslında sorunumu yazmadan önce belirteyim psikiyatri yede psikologada gittim biliyorum size sorunlarımı yazdıktan sonra randevu alın gelin görüşelim diyicek siniz ama inanın buna imkanım olsa en ufak bir umut bir çare için saat 4:35 net de dolaşarak çare aramazdım sadece samimi...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Mustafa Uzdilli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 2 yasindaki kizim

    Merhabalar 2 yaşında bur kızım var. geçen gün oyun oynarken ayağı uyuştu daha sonrasında kalktığında yurumek istemedi korktu ayağını tutarak acıdığını soyledi topallayarak yurumeye basladi bir gun boyunca devam etti bizde korkup dr goturduk film cekildi sonuclar temiz suanda ise normal yuruyor kosuy...

    Doktor Cevabı:

    Pedagog Gülay Candar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çocuk psikolojisi hk.

    Hocam merhaba ; danışmak istediğim 39 aylık kızım var ; ben sabah uyurken evden çıkıyor akşam 7:30 da evde oluyorum ... hergün 1-2 kez anne işe gitme diyordu ama son 3-4 haftadır sürekli demeye başladı ve gece uykudan uyanıp söylemeye başladı ; nasıl bir yol izlemeliyim ; işe ara vermem gerekir mi ....

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mustafa Erkan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çocuğum saçıyla oynuyor endişelenmem gereken bir durum mu?

    Çok ama çok teşekkür ediyorum verdiğiniz bilgiler için.biz birlikte uyumaya devam ediyoruz.dediğiniz gibi ten temasını arttırdık.saçıyla oynaması genellikle uykusu geldiğinde ve elinde birşey olmadığında sanki sıkılınca yapıyo gibi benim anladığım.bir deneme yaptım mesela o anda kendi saçlarımı ver...

    Doktor Cevabı:

    Pedagog Gülay Candar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çocuğum saçıyla oynuyor endişelenmem gereken bir durum mu?

    Öncelikle değer verip yanıtladığınız için teşekkür ederim.oğlum sıkıntılı bir çocuk değil genel anlamda sadece çok hareketli bir çocuktu kendini ifade etmeye başladığından beri aslında oda normale döndü diyebilirim.dokuz ay kadar emzirebildim aslında kendimde de eksiklik görüyorum ama o bıraktığı iç...

    Doktor Cevabı:

    Pedagog Gülay Candar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çocuğum saçıyla oynuyor endişelenmem gereken bir durum mu?

    Merhaba 3 yaşında bir oğlum var.genelde neşeli,güleryüzlü ve sıcakkanlı.isteklerini ve istemediklerini hep bir şekilde bana ifade edebildi.saçları yaklaşık 3 aya kadar uzundu uyurken saçlarıyla oynardı ya rahatsız oluyor yada öyle seviyo diye düşündüm.ancak şu an çok kısa olmasına rağmen gece uykusu...

    Doktor Cevabı:

    Pedagog Gülay Candar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x