Bebek gelişimi

  • Merhaba kızım 8 buçuk aylık kilosu 9 kilo boyu 74 cm sizce nasıl gelişimi ayına göre normal mi bana zayıf gibi geliya ama sizce nasıl ve bu aydaki bebekler neler yapmalı yardımcı olursanız sevinirim

  • Doktor Cevabı:
    Çocuk Gelişim Uzmanı Hilal İçen

    Çocuk Gelişim Uzmanı Hilal İçen

    Çocuk Gelişim Uzmanı

    Merhaba çocuğunuzun boy ve kilosu gelişim dönemine göre gayet iyi. çocuğunuzun yaşına uygun oyunlar oynamalısınız. 6-12 aylık çocukların oyuncak seçimi bu şekilde olmalıdır: -yumuşak toplar -legolar -geometrik şekilli plastik oyuncaklar -üst üste geçen renkli halkalar -oyuncak müzik aletleri -büyük resimli ve yazisiz kitaplar -renk renk küpler

    tarihinde cevapladı.

Ağrı Çocuk Gelişim Uzmanı uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Çocuk hastalağı

    Hocam hayırlı günler dilerim bize her konuda yardımcı oduğunuz için teşekkürler benim beş yaşında oğlum var çişini söylüyor ama kakasını söylemiyor kakası geldiğinde kendini sıkıyor fark edersek tuvalete oturtuyoruz yoksa kendini sıkıyor. ya da az az altına kaçırınca fark ediyoruz

    Doktor Cevabı:
    Çocuk Gelişim Uzmanı Nilay Teymur

    Çocuk Gelişim Uzmanı Nilay Teymur

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lutfen cvp

    Nasıl bır beslenme seklı uygulayalım bı program atabilirmisiniz bıde onerdıgınız ıstah acıcı bır ılac veya vıtamın varmıdır kolay gelsın cok teşekurler

    Doktor Cevabı:
    Çocuk Gelişim Uzmanı Pelin Uzun

    Çocuk Gelişim Uzmanı Pelin Uzun

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lutfen cvp

    Oglumuz yırmı bes aylık boy: doksan ıkı cm ,kılo: onbır nokta uc kılogram 3 aydır aynı kıloda emsallerıne gore grafık kıloda cok dusuk ne yapmamız lazım tuncelıdeyız bı yardımcı olabılırmısınız. neler önerırsınız.bırde demır serum: 19 cıktı doktor ferro dıye ılaca basladı cok mu dusuk demirı aralıgı...

    Doktor Cevabı:
    Çocuk Gelişim Uzmanı Pelin Uzun

    Çocuk Gelişim Uzmanı Pelin Uzun

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Renal pelvis ap

    Merhabalar bugün bebeğimle doktora gittik bebeğim 23 günlük böbrek toplama sistemlerinde renal pelvis ap solda 7 mm sağda ise 8 mm çıktı napmalıyım yardımcı olur musunuz doktor da birşey açıklamadı

    Doktor Cevabı:
    Çocuk Gelişim Uzmanı Behiye İmrak

    Çocuk Gelişim Uzmanı Behiye İmrak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik olusmasi

    Selamun aleykum hocam benim adetim düzensiz duphaston ilacini verdi bebek istiyoruz bu ilaç hamile kalmama yardımcı olur mu cevap verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Seval Taşdemir

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gelişim hkk

    Hocam merhaba 14 aylık oğlum var istediği bir şeyi işret ederek gösteremiyor alkış bay bay gel gel yapmıyor ama ne ifade ettiğini biliyor anlıyor yürüyor baba gel gel dede mama gibi kelimeleri söylüyor çok uğraştım ama bu söylediklerimi yapmıyor kendi istediği içinmi yapmıyor yoksa bi problem olabil...

    Doktor Cevabı:
    Çocuk Gelişim Uzmanı Pelin Uzun

    Çocuk Gelişim Uzmanı Pelin Uzun

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bebek gelişimi

    Hocam merhaba sekiz bucuk aylık oğlum var 10. 200 gram 72 cm baş çevresi de 45.3 cm.oğlum altı ayıkken desteksiz oturdu iki hafta önce üç kez yüzü koyunken sırt üstüne döndü fakat daha sonra hiç yüzükoyunken sırt üstüne dönmedi sırt üstünden de yüzü koyun pozisyona hiç dönmedi. oturken oyuncak almak...

    Doktor Cevabı:
    Çocuk Gelişim Uzmanı Süreya Tuğ

    Çocuk Gelişim Uzmanı Süreya Tuğ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Desteksiz oturamama

    Kız çocuğum 10 ayına girdi. ancak desteksiz oturamıyor, baş kontrolü tam anlamıyla istenilen gibi değil, bacakları dışarı doğru yatıyor ve el baş parmağı genelde içe doğru tutuyor. anneyi babayı tanıyor ama seslenmesi yok. özellikle kollarında daha bir güçsüzlük var. emar ve vitamin değerlerinde sor...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Canan Yıldırım

    Uzm. Dr. Canan Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bu takviyeyi vermelimiyim?

    Hayır hocam sağlık ocağından 4. aya giren her bebeğe veriyorlar test yapmadan demir ilacını verdikleri ilaç şeker içerdiği için ben ferromixin almayı düşündüm ama bebeğim sadece anne sütü içiyor günde yarım şase anne sütüyle karıştırıp vermem doğru olurmu sizce danışmak istedim

    Doktor Cevabı:
    Çocuk Gelişim Uzmanı Süreya Tuğ

    Çocuk Gelişim Uzmanı Süreya Tuğ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bu takviyeyi vermelimiyim?

    Merhaba oğlum 4 aylık bugünki aşılarından sonra demir takviyesi verildi nutrigen ferromixin anne sütü içiyor sadece vermelimiyim?

    Doktor Cevabı:
    Çocuk Gelişim Uzmanı Süreya Tuğ

    Çocuk Gelişim Uzmanı Süreya Tuğ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cocuklar da saç bakımı

    31 aylık kızımın saçları çok zayıf ve uzamiyor ondan daha küçük olan çocukların saçı kızımın saçından hem daha uzun hem daha canlı. bunun için vitamin desteği falan kullanmam gerekir mi acaba.

    Doktor Cevabı:
    Çocuk Gelişim Uzmanı Selin Şit

    Çocuk Gelişim Uzmanı Selin Şit

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çocuk gelişimi

    İyi günler hocam benim bi oğlum var 3 ay 21 günlük ama ben netten baktığımda bu ayda yapılan aktivitelerin çoğunu yapamıyor aceba bi sorun mu var. mesela üstünde bi oyuncak gösterdiğimizde hiç tutamıyor

    Doktor Cevabı:
    Çocuk Gelişim Uzmanı Benal Saraçoğlu Yardımcı

    Çocuk Gelişim Uzmanı Benal Saraçoğlu Yardımcı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bebeklere tuvalet sikligi

    1,5 aylik oglum var. onceleri gunde 3-4 kez diski yaparken, simdi gunde 1 e dustu. bu normal mi? dikkat etmem gerekn birsey var mi? bir ufak ayrinti; anne sutuyle beraber ilave sut tozu veriyorduk, sut tozunu laktozsuz sut tozu ile degistirdik, daha az sanci yasiyoruz ama daha az diskilama oluyor

    Doktor Cevabı:
    Çocuk Gelişim Uzmanı Benal Saraçoğlu Yardımcı

    Çocuk Gelişim Uzmanı Benal Saraçoğlu Yardımcı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • West sendromu

    6 aylık yiğenim var west sendromu teşhisi konuldu ek gıda olarak kendisine enginar çorbası yedirilse bebeğin bünyesine ağır gelir mi. bu konuda bilgi rica ediyorum

    Doktor Cevabı:
    Çocuk Gelişim Uzmanı Ayşim İncesulu

    Çocuk Gelişim Uzmanı Ayşim İncesulu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 17 aylik bebegim yürürken yurumemeye başladı

    Aysim hanım öncelikle teşekkür ederim cevapladığınız için 2 hafta önce götürdüm edirne tip fakültesine gittim orda önce nörolog bakmıyo çocuk doktoru bakıyo o gerekirse nörologa gönderiyor bizden eeg ve anestezili emar istedi sıra aldık günümüzü bekliyoruz ama onun dışında hic bi skntisi yok anlamas...

    Doktor Cevabı:
    Çocuk Gelişim Uzmanı Ayşim İncesulu

    Çocuk Gelişim Uzmanı Ayşim İncesulu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x