Baş dönmesi

  • Slm benim dopler sonucumda şunlar yazıyo.Sağ cca bifirkasyon bölimünde 12x2,5 mm ve 3,9x2 mm boyutlarında hiperekojenik düzgün koturlu plaklar izlendi.Sol ıca proksimalde 6x2,6 mm lik hiperekojen yer yer kalsifiye plak izlendi karotis sistemde intimal kalınlaşmalar izlendi . Bide şunlar yazıyo sağvertebral arter çapı 3,4 debi 120 ml dak sol vertebler arter çapı 3,7 mm debi 140 ml dak yazıyo bu ilk çekim ikincisinde şunlar yazıyo.B-Mod incelemede her iki taraf CCA ve ICAda intimal refleksiyon düzgün olup CCA bulbar segmentte ve İCAproksimalkesiminde yüzde 20-25 ve solda CCA bulbar segmentte ve İCA proksimal kesiminde yüzde 20 stenozan miks tip aterom plaklar izlenmektedir.Plaklarasekonder hemodinamik değişiklik saptanmamıştır.Her iki taraf CCA veICA damar dolumları normal olup bifürkasyon düzeylerinde normal periferik ters akım mevcuttur.intiml kalınlık hafif rtmıştır.bu sonçlar çokmu tehlikeli ne yapmam lazım doktor sadece kan sulandırıcı ilaç verdi şimdiden tşkler.

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, mevcut raporlar sadece uyarıcıdır, tehlikeli bir tablo için zemin oluşturmaz. doktorunuzun takip ve tedavisinde kalmanız yerinde olur. geçmiş olsun... uzm. dr. handan selek/ ankara

    tarihinde cevapladı.

Ankara Nöroloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Çarpıntı ve kalbte gerginlik

    1 senedir kalp çarpıntısı var ama belli aralıklarla oluyordu son zamanlarda yürürken çeneme ve kalbin olduğu kısım gerginleşip nefesim daralıyordu çarpıntı olduğu zaman kuş çırpınması gibi oluyo bazen de normal atıyor ama sert vurdular oluyor üniversitesi hastanesinde kardiyolağa gittim mn my denild...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Güllü Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bakar misiniz soruma

    Iyi gunler hocam.hasta 69yasinda.2sene once kalp krizi gecirerek bypass oldu.damarlardan 3unde yuzde 90lik tikanma vardi.zaten ailesel de kalp sikintilari varmis genetik.kendisinde seker de var.kontrol altinda tutmaya calisiyor.bu aralar cildinde kizarik ve dokuntuler var bunlarin kalple bir alakasi...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İlker Kiriş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Damarsal sıkıntı

    Hocam vücudumda çıkan kabartı şeklinde değilde deri içinde olan kırmızı,pembe 2 3 mm yi aşmayan benler çıkıyor.yaşım 22.domestos ozonla fazlaca uğraştım bir yıl.vücudumda başka ters bir belirti yok.damar tümörü cilt kanseri gibi kötü huylu hastalık olabilir mi? muayane edilmeden bir şey denmeyeceğin...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Murat Biçer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bacak damar tıkanıklığı

    Merhaba erkan bey. ben 22 yaşındayım ve hareketsiz bir insanım sporla ilgilenmiyorum. sigara kullanmıyorum, şeker ya da tansiyon hastası değilim kilom da normal. iki kez 30/45dklık yürüyüşlere çıktım ve bacaklarımda ağrı ve sızlama oluştu. aynı zamanda yürürken sanki dengemi kaybedecek ve bacaklarım...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Erkan İriz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kolesterolyuksekligi

    Saygilar oglum31 yasinda yapilan tahlilde ldl230trig195hbac1 5.2 cikti bunun icin oneriniz yokmu kendisikilosu fazla dr onu korkutmus tahlil sonuclarina gore beslenme oneriniz yokmu gunde bir tatli kasigi pekmez tahin yiyebilirmi

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Savaş Açıkgöz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İleostomii

    Merhaba hocam. oğlumda bağırsak tıkanıklığı vardı doğduktan 1 gün sonra ameliyat oldu tıkanık olan yer alınıp kalan yer dikildi ama tutmadı kakası karnına sızdı ileostomi yapıldı. 1 ay yoğunbakımda kaldı 3680 doğdu geçen hafta hastaneden çıkardık 3080 gram a düşmüştü. evde daha fazla kilo vermeye ba...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Burak Tander

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kardiyoloji

    Kolay gelsin hocam 27 yasindayim baba ve anne tarafinda kalp rahatsizligi var benim son 5 6 ay dir kalbim cok hizli atiyor bogazima kadar kalbimin hizini atisini hissediyorum 2 ayri sehirde doktora gorundum ekg de ritim hizli artis goruldu yanliz bi doktor kan degerim 10.7 oldugu icin olabilir dedi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Güllü Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Damarda sertlik

    Merhaba hocam 1 hafta önce sezeryan ameliyagi oldum sol el ustume damar yolu acildi serum ve ilaçlar verildi 24 saat sonra eve geldik 2 3 gün sonrasinda damar kablo gibi sertlesti elimle dokundugumda ileri geri hareket ediyor o kolumda diresege kadar agri elimde hafif uyusma hissi var sanki bi agirl...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Erkan İriz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Böbrek nakli

    Hocam kolay gelsin ben 28/01/2013 tarihinde nakil oldum ilk 5 yıl kreatin değerim ortalama 1,3 - 1,5 idi sonra yavaş yavaş arttı 2,5 a kadar çıktı certican içiyordum ilk nakil olduğum günden beri idrarimda protein atımı zamanla yavaş yavaş arttı ve 5 yılın sonunda hastanede 3 gün yatıp serum pas ted...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ali Başçı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Tahlil

    Merhaba hocam. yaklaşık 1 yıl önce baypas oldum. kontrolde triliserd.150 üst normal değerken benşm 277. mg çıkıyor bu neden kaynaklanıyor normale döndürmek için düşürmek için ne yapmam lazım. birde hemoliz mg teşekür ederim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Özgür Çokünlü

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aort anevrizması

    Cevabınız için teşekkür ederim bir sorum daha olacaktı ben 23 yaşındayım yaklaşık 15 yaşından beri sol göğsüme bıçak saplanır gibi bir ağrı giriyor ama 5-6 saniyelik bir ağrı kaç sene geçti ama bu ağrılar hala geçmedi hergün oluyor kalptenmi acaba bu ağrılar

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Güllü Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Beyin atardamar darlığı

    Hocam merhabalar 06/03/2020 tarihinde çekilmiş olan annemin beyin tomografisinin sonucunda doktorumuzun önerdiği aspirin ecopirin kullanmaktadır 3 aydır hastaneye ve doktorumuzun randevusu açılmadığı için doktora gidemiyoruz çıkan sonuçta teknik:aksiyel düzlemde 1 mm kalınlığında kesitler ,multipl...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yeşim Abanoz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Burun kılları hakkında

    Merhaba hocam, benim yıllardır burnum kanıyor damar çatlamasından dolayı kanama bittikten sonra oluşan kabukları gerek tıkanıklık gerekse verdiği acı nedeniyle temizliyorum fakat temizlerken acı veriyor ve baktığımda burun içinde bulunan kıllarında kabuk üzerinde olduğunu görüyorum gecen gün araştır...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Paşa Göktaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sol göğüste ağrı

    Hayırlı günler yaklaşık 1aydir sol göğsümde batma ve sanci sırta ve kola yayılan ağrı var.ayrica sol tarafıma yatınca çarpıntı ve batma oluyor nefes almada zorlanıyorum hemen diğer tarafa dönmek zorunda kalıyorum

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Güllü Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • El kol, bacak ve yüz uyuşması, seğirme

    Merhaba hocam.. ben 36 yaşındayım benim bir kaç ay önce sol elimde zaman zaman uyuşmalar olmaya başladı ama çok nadir oluyordu fazla bilgisayar kullandığım ve beni çok rahatsız etmediği için önemsemedim. son zamanlarda gece uyurken kalp çarpıntısı ile uyanmaya başlamıştım aniden irkilerek uyanıyordu...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x