Baş ,alın ve göz etrafı bölgesinde ağrılar

  • Merhabalar Onur Bey, ara ara bu tarz baş, yüz ve boyun bölgelerim de ağrılar yaşıyorum.İlaç kullanmayı sevmiyorum ancak bu şiddetli ağrılardan dolayı gün içinde işlerimi ve hayatımı devem ettirmekte zorluk yaşayınca ilaç almak zorunda kalıyorum.Genelde biraz uykusuz ve yoğun geçen iş tempomda bunları yaşıyorum. Ancak çok yoğun bir işte çalışmıyorum. Sizin yardımlarınızı ve bilgilerinizi bekliyorum.


İstanbul Beyin Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Gliotik odak

    Merhabalar hocam 3 beyin mr cektim ikincisinde sağ frontalde grus hizasında ak maddede 3 milimetrik gliotik odak cikti 3. beyin mr nda sonuc normal sınırlarda kranial mr diye geciyor mr cdlerini bircok doktora gosterdim ama böyle bir sey yok diyorlar kaybolmus diyorlar bazilari 5 aydir cok iyim ama...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ömer Sökmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gliotik odak

    Merhabalar hocam 3 beyin mr cektim ikincisinde sağ frontalde grus hizasında ak maddede 3 milimetrik gliotik odak cikti 3. beyin mr nda sonuc normal sınırlarda kranial mr diye geciyor mr cdlerini bircok doktora gosterdim ama böyle bir sey yok diyorlar kaybolmus diyorlar bazilari 5 aydir cok iyim ama...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Yunus Kaçar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Beyin emarı

    Çok teşekkür ederim .size iyi çalışmalar

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Alper Ergin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kalıcı yüz felci

    Peki siz bu ameliyatı yapıyor musunuz ?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ömer Sökmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Beyin emarı

    Emar sonucumu değerlendirirseniz sevinirim, şimdiden teşekkür ederim. inceleme : kranial mr yöntem : multiplanar, multisekansiyal posterior fossada beyin sapı ve serebellar oluşumlar normal morfoloji ve sinyal yapısındadır. 4. ventrikül, bazal sisternalar normal genişliktedir. sol vertebral arter...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Alper Ergin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalıcı yüz felci

    Merhabalar.. ben beş ay önce köşe tümörü ameliyatı oldum ve yüzümün sağ tarafı felç kaldı.. sinirler alındığı için..bunun tedavi edilebilmesi mümkün mü acaba ?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ömer Sökmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Emar sonucu

    Emar ventrikuler sistem ve sulkuslar atrofiye sekonder geniş izlenmistir.periventrikuler derin beyaz cevherde sentrum semiovale düzeyinde ve subkortikal beyaz cevherde kronik iskemik değişiklikler izlenmiştir sol letarel ventrikul oksipital hornunda genişlik artışı ve bu bölgede ensefalomalazi sahas...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Murat Tuncay Tiftikçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik ve adet

    Hocam kız arkadaşımla adet bitiminin ertesi günü kıyafetsiz bir şekilde sürtünme yaşamıştık tam birleşme olmadı hatta üzerine de boşalma olmadı fakat acaba dışarı boşaldıktan sonra temas mı oldu acaba diye panik olmaya başladım.yakınlaşmadan 4-5 saat sonra,kız arkadaşım ella içti.adet olarak düşündü...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Baş ağrısı ??????????????

    Hocam tesekur ederim şimdi o agri gecti ama ensede boyunda ağırlık koymuş gbi bir agri var spazm gbi ve bazen aşırı bas agrisi yapiyo ara arada vucutta igne batmasi şeklinde biseler oluyo boyun fitigi olablirmi

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Kenan Kıbıcı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yüz felci olabilir mi

    Bir haftadır sol kaşimin üstünde segirmeler oluyor geçen haftalarda o segirme sol bacagimdaydi şu an alın bölgemde neden olabilir

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hidayet Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çok ağrıyor başım

    Hocam beyin kanaması olamaz ben çok vurmadım kafamı nasıl olur?😭😭😭 biraz ağrıyor hocam başım o kadarcık yani olamaz bu!

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Kenan Kıbıcı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Baş ağrısı ??????????????

    Merhaba kafanın arka sağ tarafta elektrik çarpması gibi 2 3 saniyelik süren biagri var sanki iğneyi hızlıca batirip cikaryosun hep aynı bölgede oluyo saçının derisine el degmiyo

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Kenan Kıbıcı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Baş ağrısı?????????????

    Merhaba kafanın arka sağ tarafında elektrik çarpması gibi gelip vuran 2 3 saniye süren agri var da ara kulağımda vruyo hep aynı noktada ayni yerde oluyo aniden sivri bisey batirip çıkarmış gibi oluyo apranax plus kullanıyom agrisi gdiyo ertesi gününe kadr idre ediyom snra bidaha iciyom

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Halil Olgün Peker

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Beyin mr sonucu

    Hocam merhabalar. ben baş ağrısı,kulak çınlaması ve bazen yüzde tek taraflı karincalanma sebebiyle nöroloji doktoruna gittim ve mr çekildi. mr sonucunda şunlar hariç her şey normal : her iki frontal beyaz madde içinde az sayıda milimetrik çaplı nonspesifik flair t2 hiperintens odak mevcuttur. petröz...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kerem Bıkmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Seğirme ve baş ağrısı

    Hocam öncelikle merhaba sol elmacık kemiğimde 3 günden beri aralıklı seğirme var ve 3 gündür de başımda ciddi bir ağrı var hatta bazen gözümden yaş geliyor ağrıdan ciddi bir şey var mıdır ne yapmam gerekiyor?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ömer Sökmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x