Baş ağrısı

  • Hocam merhabalar son 1 haftadir basim agriyor sağ ve sol şakak ve anlım uyuşuyor bu belirtilere tümör diyebilirmiyiz böyle bir ihtimal varmidir günlük hayatimda cok çok stresliyim stresten kaynaklanma olasılığı yüksekmidir

  • Doktor Cevabı:

    Ali bey tümör olma ihtimali düşük ama bir nöroloji hocasına muayene olun efendim. saygılar

    tarihinde cevapladı.

Ankara Beyin Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Reflex testleri

    Sevgili ve saygılı hocam iyi çalışmalar dilerim. ben ileri derece kaygı bozukluğu ve hipokondryiak olduğumdan sabahları paxil 20, akşamları ise seroquel 25 almaktayım. haplara başlayalı 7 gün oldu. fakat ellerde çok hafif, belli belirsiz bir titreme oluyor, geceleride terleme söz konusu. tüm kan tet...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yunus Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Baş dönmesi

    Hocam merhabalar. cevap verirseniz çok sevinirim. ben 20 yaşında üniversite öğrencisi bir kızım. bu aralar başımı hafifçe döndürünce başım dönmeye başlıyordu ama böyle her yerin döndüğünü görmüyorum sanki başım ağırlaşıyor ve dönüyor gözlerimi kapatınca da öyle. sonra geçiyor. 3-4 gün önce ayıptır s...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bir karisik durum

    Hocamson birn sorum olacak üni hocası servikal mr anjiyo beyin mr anjiyo istedi ,sorun şu bu mr lar damarların yanında kitle tümör vs gösterir mi acaba aynı zamanda

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Zileli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bir karisik durum

    Hocamson birnsorum olacak üni hocası servikal mr anjiyo beyin mr anjiyo istedi ,sorun şu bu mr lar damarların yanında kitle tümör vs gösterir mi acaba aynı zamanda

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yunus Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bir karisik durum

    Hocamson birnsorum olacak üni hocası servikal mr anjiyo beyin mr anjiyo istedi ,sorun şu bu mr lar damarların yanında kitle tümör vs gösterir mi acaba aynı zamanda

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bir karisik durum

    Hocamson birnsorum olacak üni hocası servikal mr anjiyo beyin mr anjiyo istedi ,sorun şu bu mr lar damarların yanında kitle tümör vs gösterir mi acaba aynı zamanda

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Cevat Bayrak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bir karisik durum

    Hocam üni hocası servikal mr anjiyo beyin mr anjiyo istedi ,sorun şu bu mr lar damarların yanında kitle tümör vs gösterir mi aynı zamanda

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Cem Atabey

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yumuşak doku tümörü olabilir mi

    Merhaba bahtiyar bey sol bacağımın arka uyluk kısmına bastırdığımda elime fıtır fıtır bir şeyler geliyor ben buraya usg de çektirmiştim zamanında ama beni çok tedirgin etti. sol bacağım da var sağ bacağım biraz daha kaslı olduğu için yok galiba bilemiyorum bacaklarım biraz kilolu bundan kaynaklı ola...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Emin Güveli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anverzimaa

    Iyi gunler bende kavernom vardı buyuk kanama sonucu epileptik nöbet gecirdim doktor dedi sansın var dedi genelde iyi huylu kavernomlar byle yapıyormuş yani buyuk kanama sonucu epiletik atak yaptırıyor dedi nöbetinin nedeni bu sana uyarı verdi dedi bidahiki kanamada beyin kanaması geçirme şansın cok...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ablam için

    Alın bölgesinde çökme sebebi 5 cm en boy yuyuvarlak çökme var tam kaş üstünde düşme çarpma yok sebebini öğrenebilir miyim şimdiden teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Beyin tümörü

    Merhaba hocam iyi huylu beyin tümörü için tedavi yapiyormusunuz genç bı kardeşimiz için

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Semih Keskil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Baş dönmesi

    Cevabınız için teşekkür ederim hocam. demir eksliğine bağlı anemim var ve şuan reglim ondan olmuş olabilir mi? bugün daha iyiyim başım dönmüyor ama sanki dün gün boyunca salıncakta sallandım bugün garip bir his var hafif mide bulantısı var. dün gece uyuyacakken her şeyin oynadığını hissettim. dediğ...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yunus Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bilgi talebi acillll

    Hocam merhaba, kardeşim geçen yıl mayıs ayında beyin ameliyatı oldu.(pıhtı atması) tarafınızca yapıldı ameliyatı. kafatasının bir kısmı alınmıştı. corona sebebiyle ameliyat günü verilmesin rağmen iptal edilmişti. bir yıl olacagı için artık ameliyatının yapılması için ne yapmamız gerekiyor. felçli...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Nuri Serdar Baş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Baş dönmesi

    Hocam merhabalar. cevap verirseniz çok sevinirim. ben 20 yaşında üniversite öğrencisi bir kızım. bu aralar başımı hafifçe döndürünce başım dönmeye başlıyor ama böyle her yerin döndüğünü görmüyorum sanki başım ağırlaşıyor ve dönüyor gözlerimi kapatınca da öyle. sonra geçiyor. bugün ayıptır söylemesi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yunus Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bir karisik durum

    Atipik nevralji neden hocam acaba herhangi bir mr patolojisi yok ise buda mi damar basisi ile oluşuyor ,sinir hasarı ise sinirler neden hasar görür?bnde iki taraflı ağrım var b12duzeyim 180cikti yükseltince düzelir mi?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yunus Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x