Baş ağrısı sebebi nedir

  • oruç başladığından beri 18gündür başımın arka kısmı ağrıyor ne olabilir tansiyon normal şeker 99normal oda heralde ne olabilir akşam sanki biraz daha fazla ağrıyor gibi korkuyo insan da tabi pek şiddtli faln değil ama ne olabilir şimdiden çok teşekkür ederim doktorlarım vericeğiniz cevaplar için bu arada yaşım 18 daha önce hiç böle bişey yaşamadım

  • Doktor Cevabı:

    Merhabalar, size yardımcı olabilmemiz için merkezimizden randevu alarak müracaat etmeniz gerekmektedir. randevu ve iletişim numaralarımız; 0212 417 **** 0212 497 **** 0212 497 **** 0212 281 **** (levent polikliniği direk hat) not: lütfen 09-20 saatleri arasında arayınız. görüşmek üzere selam ve saygılar dr mehmet yavuz reem nöropsikiyatri kliniği ****

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Üst kol ağrısı

    Merhaba doktor bey benim üst kolumda bastırınca bir acıma ve kolumu havaya kaldırırken zorlanma acıma meydana geliyor . bu durum yaklaşık 5 6 aydır devam ediyordu . mr çekildim ancak pandemi sebebiyle tekrar hastaneye gitmeye çekindim anladığım kadarıyla mr sonuçlarım normal ancak ağrıların devam ed...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Mustafa Akkaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 20lik diş ağrısı

    Hocam sağ üst yirmilik dişimin arka tarafında şişlim ve sertlik var ve kulağımdan başıma boynuma doğru yayılan ağrı var diş çıkarken bunlar normalmi yoksa dişim apsemi yapmış ve ben bu ağrıyı uzun zamandır çekiyorum dilimi değdirdiğimde zonkluyo lütfen bilgilendirirmisiniz teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Dr. Dt. Hakan Bayındır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Primolut n

    Merhabalar, bu ay reglim 18 gün sürdü ve bu sebeple doktorum primolut n adlı ilaca baslattı. reçetede tansiyonu yüksek olan hastaların ilacı dikkatli kullanması gerektiği yazıyordu herhangi bir tansiyon problemim var mı bilmiyorum en son ölçtüğümde tansiyonum yüksek cıkmıstı. ilacı korkarakta olsa i...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Akin Savci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Metabolizma

    Hocam ben kendimi bildim bileli zayıf biriyim şuan yaşım 25 boy 173 kilo 50 kilo alamıyorum metabolizma hızlı çalışıyordu kahvaltıdan hemen sonra lavaboya gidiyorum biraz seçiçi ve yemek saatlerim düzensiz asıl sorum size bunda 2 yıl önce arkadaşlar bilmeden sigarama kimyasal madde konuldu ardından...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ayşe Çarlıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Geçmeyen baş ağrısı

    Merhaba recep bey yaklaşık 2 aydır devam eden şiddetli bir baş ağırısı yaşıyorum kimi zaman 4 gün 1 hafta sürüyor.ilaç kullanmama rağmen geçmiyor.bu baş ağrısına eşlik eden bulantı,iştahsızlık,ateş,ani üşüme ve ani terleme şikayetlerim var. sebebi ne olabilir ve nasıl tanı konabilir?(corona testim...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Recep Alp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Diz ağrıları

    İyi günler doktor bey. yoğun bir kpss süreciyle oluşan hareketsizlik sebebiyle benim sağ ayağımda bi ağrı başladı aralıklı şekilde gelip gidiyordu. yoğun olmamakla beraber eğilip kalkarken dizlerimden kıt diye ses geliyor ve dizime dokununca orada kaygan bir şey var hafif ses çıkartıyor mr çekildim...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Alpaslan Şenköylü

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Geçmeyen kol ağrısı

    Merhaba doktor bey benim sol üst kolumda kaldırırken ve hareket ettirirken ağrı meydana geliyor .bu durum yaklaşık 9 aydır devam ediyordu yaklaşık üç ay öncehiç hareket ettiremeyeceğim şekilde tutuldu. sürekli yüzüstü bir pozisyonda sol kolumu altına alarak üzerine yatıyorum sebebi bu olabilir mi ?...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Özyazgan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Baş ağrısı, kusma

    Hocam annem(yaş 46) gün boyu başım ağrıyor dedi gece dahada artarak kusmaya başladı tansiyonu dijital ölçtük büyüğü 16 kadar çıkmıştı limon suyu içirdik fakat geçmedi ağrı tipi olarak kafamın sağ tarafından başlayıp vücuduma yayıldı diyor el ayağında buz gibi olup uyuşuyor dedi acile götürdük fakat...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Geçmeyen kol ağrısı

    Merhaba doktor bey benim sol üst kolumda kaldırırken ve hareket ettirirken ağrı meydana geliyor .bu durum yaklaşık 9 aydır devam ediyordu yaklaşık üç ay öncehiç hareket ettiremeyeceğim şekilde tutuldu. sürekli yüzüstü bir pozisyonda sol kolumu altına alarak üzerine yatıyorum sebebi bu olabilir mi ?...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Can Koşay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ly-wbc-ne yüksekliği

    Merhaba hocam,yaklaşık 1 aydır yoğun olmak üzere sırt(bel),bağırsak,böbrek diyebileceğim bölgelerde yoğun ağrı var.ve orta düzey ateş,yoğun halsizlik baş ağrısı ile devam eden problemim var,15 gün önce korona kaptığımı düşünerek en şiddetli dönemimde hastahaneye gittim öleyim de şu halimi çekmeyeyim...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Sadi Kerem Okutur

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Smile ameliyat sonrası sağ gözde memnuniyetsizlik

    Merhaba 50 gün önce lazer smile ameliyat oldum. sağ ve sol gözümde 4 miyop ve 2 ser astigmat vardı. ameliyattan çıkar çıkmaz sol gözüm neredeyse gözlüğü yakaladı 1 gün sonra tamamen iyileşti. sag gözüm günlerce sızladı ağrıdı ve hala ağrı yapıyor. neredeyse gözlüksüz hali ile aynı görüyor hiç gelişm...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İbrahim Tuncer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Diz ağrıları

    İyi günler doktor bey. yoğun bir kpss süreciyle oluşan hareketsizlik sebebiyle benim sağ ayağımda bi ağrı başladı aralıklı şekilde gelip gidiyordu. yoğun olmamakla beraber eğilip kalkarken dizlerimden kıt diye ses geliyor ve dizime dokununca orada kaygan bir şey var hafif ses çıkartıyor mr çekildim...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Bahtiyar Demiralp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Göğüs ağrısı

    27 yaşındayım.uzun süredir göğüs ağrısı çekiyoum yaklaşık 1 yıldır.dün çok şiddetlendi sol göğsüm aşırı ağrdığı akciğer grafisi ekg çekildi ama normal çıktı.boyun fıtığı başlangıcı var bundan kaynaklanabilir mi uzun süredir böyleyim.kan tahlillerim yapıldı homon vs her şey normal çıktı.iiödi koşa sü...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fuat Erel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yüz ağrısı

    Hocam merhaba. 21 yaşında öğrenciyim. pandemi nedeni ile evde kaldım ve sanıyorum sürekli yatmaktan olacak elmacık kemiklerimde, çene eklemlerimde ağrılar oluyor. fakat bu ağrılar gün içinde hissedilmeyecek kadar az iken yattığım zaman aşırı derecede oluyor. sağ ve sol her iki tarafta da oluyor. baş...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Savran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çenede ve kalpte baskı ve diz ağrısı

    Hocam 2 sorum olacak size 1.olarak kendimi bildim bileli bende diz kapağı altındaki baldırımda özellikleri geceleri ağrı oluşuyor ve ayak altım ateş gibi yanıyor bazende sabah uyandıktan sonrada başlıyor ama sabah ki kısa sürüyor 2.sorum ise 1.5 sener çenemde ve kalpte kasılma, gerilme veya basın...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İzzet Fresko

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x