Bakar misiniz

  • Hocam merhaba ben trans bir erkeğim ama beden olarak şu an kadın bedenindeyim bana 5 sene önce okb teşhisi konuldu 20 yaşındayım ve mesela eskiden forduçuluk adıyla bilinen şeyleri izlemek hoşuma gidiyordu bu tarz şeyleri okumak falan da bana zevk veriyordu ve sonuçta bunlar taciz içeren şeyler hocam bu durumda bende parafili mi var?Ben sapık miyim ve sürekli şunu sorguluyorum erkek olarak dogsam tacizci mi olacaktım diye bu bir obsesyon mudur gerçek midir ? Ve hocam 2 sorum daha olacak parafili olan herkes ya da büyük çoğunluğu tacizci midir? Ve pedofililerin yaptıklarının suç olarak görmediklerini okumuştum bu doğru mu aklıma şöyle bir takıntı geldi ben pedofili olabilir miydim diye yaptığım şeyi yanlış olarak görmüyorsam çocuklara tecavüz etmez miydim diye düşünceler ve bu durum da bana mantıksız geldi yani yaptiklarini suç olarak görmemeli mümkün mü o zaman normal bir birey pedofili olsa o da mı tecavüzcü olacaktı

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba sayın koç , beş sene önce okb tanısı aldığınızı ,zihninizi meşgul eden cinsel içerikli obsesyonlardan bahsediyorsunuz.bu semptomlar günlük işlevseliğinizi etkileyecek,kısıtlayacak,bozacak kadar şiddetli ve yoğunsa bir uzmandan psikolojik destek almanızı tavsiye ederim.

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Menopoz mu değil mi?

    Hocam verdiğiniz yanıtın benim için anlamını tahmin edemezsiniz. resmen depresyona doğru adım adım ilerleyen ruhuma nasıl iyi geldiniz bilemezsiniz. bilinmezlik ve karamsarlık içinde sürüklenirken yüzümde güller açtı. tanrım sizin de ve sevdiklerinizin de karşına hep mutluluk veren insanlar çıkarsın...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Panik atak

    Hocam merhaba 23 yaşındayım. kendimi 13-14 yaşlarında bianda ortaya çıkan nefes darlığı ve panik halinde bulmaya başladım doktora gittik büyüme gelisme ergenlik denmişti. zaman geçti panik ataktan bi haber oldugum zamanlarda nefes darlığı tekrar etmeye başladı ozamanlar panik atagi bilemedigim icin...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen yardimci olurmusunuz

    Aslında odaklanma sorunum yok sadece ben bu durumu takıntı haline getirdiğim için insanları dinlerken sürekli kendimi gözlemliyorum yani dinliyorum ama dinlerken gözüne bakıyım diyorum ama gözüne bakmaya odaklandıgım için ne dediğini anlamıyorum ve böyle dik dik bakıyormuşum veya boş boş dinliyorm...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Dan. Ömer Aktürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lütfen yardimci olurmusunuz

    Merhabalar , benim önceden odaklanma sorunum yoktu insanları rahat dinleyebiliyordum ama şu 3, 4 aydır insanlarla konuşurken gözlerine bakamıyorum yani 2, 3 saniye gibi bakabiliyorum süre uzuyunca odaklanıp dediklerini anlamıyorum veya gözlerine bakarken de sanki dik dik bakıyormuşum gibi hissediyor...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Dan. Ömer Aktürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İşin içinden çıkamıyorum

    Merhaba güzide hanım sorumu cevaplarsanız çok rahatlıcam ben haberlerde izlediğim bi kaç haberden sonra acaba ben sapıkmıyım diye düşündüm sonra internette araştırma yaptım bende bir parafilik bir bozuklukmu var diye günlerce uyuyamadım çok korkuyordum sonra tekrar araştırma yapmaya devam ettim ve c...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Güzide Türkyılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Örümcekler

    Merhaba iyi günler. ben gece uykudan uyanıp duvarda yada tavandan sarkmış bir şekilde örümcek görüyorum ve 1 2 saniye sonra kayboluyorlar örümceklerin boyutu değişkenlik gösteriyor bunun sebebi nedir acaba internette baktığımda bir çok kişinin bunu yaşadığını öğrendim ama sebebinin ne olabile...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Sadık Sun

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Aşırı duygusallık

    Hocam benim şöyle bir sıkıntılarım var ben kendi içimde çok aşırı duygusallık yaşıyorum hocam erkeğim 23 yasindayim kendi ve karşı cinse aşırı duygusallik yasiyorum hocam cok baglaniyorum bir guzel gordugum zaman hocam kendimi çok aciz muhtac hissediyorum cok seye hasret kalmis gibiyim bunlar beni...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ayşe Nur Aslan Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Düşünceler

    Hocam ben trans bir erkegim ameliyat olmadım ve şöyle bir durum vardı insanların kalçalarına bacaklarına falan bakıyordum yani bu cocuk da olsa kadın ya da akrabam falan böyle bakarken sapıkça bir şey düşünmüyordum o yüzden bunun üstünde durmadım ama böyle merak edip mesela insanların cinsel organın...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Damla Yaşar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Randevu takvimi

    Merhaba fikret bey, pandemi dolayısıyla manisa ruh sağlığı hastanesinde randevumuz iptal olmuştu. randevular açıldı mı? ne zaman açılacak biliyor musunuz? merak ediyordum da. çok teşekkür ederim, iyi günler.:)

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Mide küçültme ameliyatı

    Hocam siz bu ameliyatı yapabiliyor musunuz yapamıyor musunuz anlıyamadım hocam tamam dedikleriniz guzel sorunu çeken siz değil benim 4 kilo versem metebolizmam az çalıştığından tirotlerim az çalıştığından 10 kilo geri alıyorum yürüken zorlanıyorum nefes zor alıyorum zaten sorunlarım olmassa bu iş...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mesut İzzet Titiz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yardımcı olabılırmısınız rıca etsem

    İyi akşamlar; 19 yaşımdayım belırlı bır uyku duzenım vardı(22.30-07.00) ama bozuldu cok ugrastım degıstırdım yaptım ama olmadı artık yataga 22.30 da yatınca uyuyamıyorum sabah 5( o saate kadar dusuncelerde bogusuyorum bazende korkuyorum) de ancak uyuyabılıyorum. uyuyunca kabus goruyorum yada uyudugu...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boşanma dan sonraki sureç

    Teşekkür ediyorum şimdide yogun depresyonla ugraşıyorum buda benim kaderim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Karabulut

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bize yardımcı olun

    Hocam merhaba oğlumun madde bulamazsa alkol bağımlılığı var fakat bu güne kadar hep mutlu olamadığı için eğer mutluysa uzun süre yapmıyor bir çok doktora gittik kendini ifade edemedi ama ben anne olarak 5 yıldan beri gözlemlediğim bu eğer cevap verirseniz sizin hastanız olmasını istiyorum

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Özel hayat

    Geçmiş hayatımdaki yaşantılarımı unutamıyorum ne yapa bilirim. özelliklede geçmişte sevdiğim bi kişiyi unutamıyorum

    Doktor Cevabı:

    Dr. Psk. R. Meltem Kavcar Sırmalı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Minnesota çok yönlü kişilik envanteri

    Merhaba zeynep hanım. minnesota çok yönlü kişilik envanteri çözümlemesi yapıyor musunuz acaba? eğer yapıyorsanız ücretini öğrenebilir miyim?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Zeynep Bektaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x