Bağımlılık

  • Hocam iyi günler ben 5 ay selectra. 25 kullandım altıncı ayında kademeli bıraktım onun öncesinde trancobuscas kullandım. Bende hangisi bağımlılık yapmış olabilir şu an yoksunluk sendromu yaşıyorum yutkunmada sorun baş dönmesi denge kaybı kaygı gibi. Ne yapabilirim en düşük dozda bir ilaç kullansammı bağımlılık yapmayan..teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    İyi günler dilerim; selectra ve trancobuscas bağımlılığa neden olmayan ilaçlardır. sözünü ettiğiniz yakınmalar da yoksunluk sendromu ile ilgili değil. durumunuzu şu şekilde açıklayabilirim: mevcut bunaltı rahatsızlığınız (anksiyete bozukluğu) iyi tedavi edilmediği için sürüyor. iyi bir psikiyatri uzmanından iyi bir tedavi almanızı öneriyorum. saygılarımla.

    tarihinde cevapladı.

Antalya Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Epilepsi hastalığı

    Merhabalar hocam size eşim için sorum olacak. eşim halil yılmaz 16.08.1966 doğumlu isviçrede yaşıyoruz.eşim 24 yaşındayken epilepsi tehsişi konulmuş deja vu tip epilepsisi olduğu test edilmiş verilen ilaçları 3 gün kullanmış ve bir daha almamış.şimdiki sorunumuz aşırı yorgunluk sürekli başdönme...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Feride Ün Candan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dejavu mu epilepsi mi

    Peki hocam nöbet felan yok kişi sadece gün içinde dejavu görüyorsa ama dejavuyla gelen başka hiç bir şey yok kişi hep kendindeyse bu epilepsiyle bağlaştırılabülir mi

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fehim Arman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çok sık deja vu oluyorum

    Hocam merhaba bende 2 ay önce deja vu başladı gittikçe sıklığı ve süresi artmaya başladı. mr eeg ve uyku eeg si çekildi sonuçlar normal değerlerde çıktı sadece normal eegde hiperventilasyonda sol temporal bölgede bir anormallik var ama normal sınırlar içerisindeymiş bir şey yok dendi ama hâlâ devam...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fehim Arman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Acil.ne.olur

    Serhatt bey merhaba bnm sorum.bn agumentin.ve apranax kullanıyorum tanstiyon.icin dideral.lecardip bide antideprasanim var citoles simdi.bn abtidepraini duzsnli icmedim en.som.pzr ictmm.simdi.midemde hazmsizlik var sicak.basmasi fln.var citolesin.yan.etkisi mi bas agrisi var yok sa.antibiyotik ya da...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dejavu baş dönmesi mide bulantısı

    Merhaba hocam bugün yaklaşık 5-6 defa dejavu oldum ama her eferinde dejavunun peşine baş dönmesi mide bulantısı başımın arkasında yanmalar oldu ne yapmam gerekir?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yeşim Abanoz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bipolar ilaçları ömür boyu içiliyor mu ?

    Hocam bana 2012 yılında bipolar teşhisi kondu üniversitenin ilk senesinde rahatsızlanıp mani geçirdim hastanede yattım daha önce iki kez depresif dönemler oldu ama lise yıllarında majör depresyon denildi bipolar okup olmadığını anlamadılar ve üniversiteye kadar anti depresan ve farklı ilaclar kullan...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Epilepsi tanısı

    Hocam yanıtınız için çok teşekkür ederim biraz araştırdım temporal lobtaki bütün şikayetleri yaşıyorum depersanalizasyondaki gibi gerçeklik algısını yitirmiş gibiyim çok sık deja vu auralar vs bu tür epileptik bulgularda de majör depresyon beraberinde olabiliyormu yada epilepsi bütün bunlara yol aç...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fehim Arman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sürekli dejavu olmak

    Hocam merhaba, yaşım 16 anksiyete bozukluğu hastasıyım. hocam ben çok sık dejavu yaşıyorum neredeyse her gün denilebilir, bu bir hastalık belirtisi midir yoksa normal midir doktora gitmem lazım mı, şimdiden teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fehim Arman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depersonilazasyon

    Merhaba iyi gunlee doktor bey bende derealizasyon depersonilazasyon var hastaligimi.biliyorum sanki ruuyadaymişim gibi hissediyorum ama bu hastalgimi aileme soyleyeniyorum cok korkuyorum psikologada gidemiyorum hangi ilaclari kullanmam lazim:(

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kendine ve dünyaya yabancılaşma

    Hocam hayırlı günler.. bende yaklaşık bir haftadır ben bu dünyada mıyım hissi oluşmaya başladı önceden geceleri yatarken boğulur gibi oluyordum şimdi yok ama bu acaba bu dünyada mıyım bu yaşananlar gerçek mi düşüncesi beni yoruyor ne yapmam gerek takmazsak kafaya geçer mi ? yardımınız için teşekkürl...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İbrahim Söylemez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Antidepresan bırakma

    Doktror bey merhaba, okb için3 yıldır günde 300 mg faverin kullanıyorum. geçtiğimiz kış gittiğimde yazın artık ilacı bırakabileceğimi söyledi. iş yoğunluğundan doktora gidemeyince önce 10 gün 200 mg, sonra 10 gün 100 mg kullandım en son 10-15 gün kadar da 100 mg ilacı ikiye bölüp kullandım. 3 gün...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İbrahim Söylemez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çok sık déjà vu yaşıyorum

    Hocam adım rumeysa 21 yaşındayım ve gün içinde çok sık déjà vu yaşıyorum günde en az 4-5 kere sizce bunun nedeni beynimdeki bi rahatsızlık olabilir mi cevaplarsaniz çok sevinirim teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çok sık déjà vu yaşıyorum

    Hocam adım rumeysa 21 yaşındayım ve gün içinde çok sık déjà vu yaşıyorum en az günde 3-4 defa. sizce bunun nedeni beyinle ilgili bi sorun olabilir mi? teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şakir Çankaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yaşayan öl gibiyim

    Merhaba dr. ömer hocam ben kendimi çok kötü hissediyorum sanki yaşamıyorum ellerimi başka biri oynatıyor sanki ölmüşüm gibiyim psikolojik olabilirmi ne yapmam gerek acil cevap istiyorum lütfen ?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ömer Ayhan Kalyoncu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Merhaba..

    Hocam merhaba ben 18 yasındayım ve şikayetim şöyle; ben sürekli dejavu diye adlandırılan durumla karşılasıyorum artık cok can sıkıcı hale gelmeye basladı yasadığım seyleri de sonradan düşünüp ben bunları daha önce yasamıstım demeye basladım bana bi çözüm önerir misiniz ayrıca üni. sınavına hazırlanı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Meltem Baş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x