Bacaklarıma lazer epilasyon yaptırdım. lazer sonrası damarlarım daha belirg

  • Bacaklarıma lazer epilasyon yaptırdım. Lazer sonrası damarlarım daha belirgin hale geldi ve selülit görünümü oluştu. Ve bacaklarda ağrım var. Lazer epilasyon dolaşım bozukluğuna sebep olur mu? Damar sağlığı üzerine olumsuz etkisi var mıdır? Selülite neden olur mu? Teşekkürler,

  • Doktor Cevabı:

    Eğer özel bir komplikasyon gelişmemiş ise laser epilasyonu varisleriniz üzerine doğrudan olumsuz bir etkisi yoktur. bununla beraber, önceden varislerinz var yada hassas bir cildiniz var ise kılcal damar varisleriniz epilasyon sonrasında artabilir. saygılarımla prof.dr. cüneyt köksoy ankara üniversitesi tıp fakültesi genel cerrahi anabilim dalı, damar cerrahisi birimi ibn-i sina hastanesi k4 samanpazarı ankara muayenehane: çelikler işmerkezi tunalı hilmi caddesi 91/109 kavaklıdere ankara tel: 312 468 **** faks 312 468 **** **** ****

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x