Bacagimi duz uzatamiyorum

  • Merhaba ben 15 yasindayim ben tam 7 ay once yani hivbir seu yapmadan yataktan kalktim sag bacagimin tumunue bir zorlanma uyusma gerginlik hissi mevcuttu bacagim kati ve tas gibiydi endiselendim yurudum baktim yururkende cok zorlaniyorum sanki baccagimdaki kaslar kisalmislar o yuzden yururken aci hissediyor gibiydim kas gevseltici surdum olmadi cok korktum ne oldugunu anlamadim bacagimi duz bir sekilde uzatamiyordum bacagim cok aciyodu oyle yapinca ama dizimi kirdigimda hicbir sorun yoktu bacagimi duz yapinca sanki dizimin ustune bi agirlik varmis gibi oluyo dizimin arkasindaki kaslar aciyo ve baldirlarim ve basenlerimdeki kaslar geriliyodu aci veriyodu doktora gittik rontgen cekti bacaga giden sinirlerde bi sorun olabilir dedi kas gevseltici verip gonderdi gecmedi tekrar gittim anlamadi sorumumu kas gevseltici yolladi beni gecmedi bu sefer norolojiye gittim adam hicbir sey yapmadi seni anlamadim ben dedi kovdu resmen bu sefer artik tip fakultesi hastanesine gittik once meniskus dedi sonra bi hastslik dedi vazgecti hocasini cagirdi ben herseyi anlattim bacagimda zorlanma var katilik var uzun sure ayni yerde oturamiyorum normal oturma pozisyonunda da cok zorlaniyorum sorekli sag bacagimi kirip oturabiliyorum gece yatarken zorlaniyorum bacagimi duz uzatamadigim icin yani anliyacaginiz bu bacagimda olani bir turlu cozemedim dedim biranda oldu dedim ayni hsliyle devam ediyo stres ysptigimda sikayetlerim artiyo bakti birkac hareket gosterdi kaslarini acacsksin dedi kaslarini uzatacaksin dedi sicak kompress yspicaksin dedi Nerdeyse 2 hafta oldu hicbir duzelme yok sanki dizimi tam duz yapamiyorum yururken bacagi duz yaptigimizda diz hafif geriye gider ama o olmuyo ve gercekten sıkıntı çekiyorum bazen ayni bacagimin kalcasi da agriyor dizimin on bolumunce bi agri var lutfen bana ne yapabilecegimi soyleyin lutfennnn

  • Doktor Cevabı:

    En azından ciddi bir durum olmadığını belirtebilirim, sizi gören yeterince doktor olmuş, yakınmalarınızın sebebine gelince, kas spazmları mevcut fakat sebebi, çok zorlama, ya da metobolik mi , kan tahlili bakılması gerekebilir, diz ön bölgesinde büyüme ve bu yaşlara kadar uzayan ağrılı sendromlar olabiliyor muayene etmeden daha fazla bir şey söyliyemiyorum, fizik tedavi hekimine tekrar yakınmalarınız geçmediği gerekçesiyle başvurabilirsiniz, geçmiş olsun dileklerimle.

    tarihinde cevapladı.
  • Cok tesekkur ederim son gittigim doktor meniskusten suphenelip kan tahlili istedi ve kan degerlerimi cok iyi buldu yani sorunun dizimin on tarafi ve dizin ust tarafindaki kaslarda ve belimin sag tarafinda olfugunu düşünüyorum birde doktorun verdigi hareket 10 defa 30 sn ve bu hareketler kalcamin agrimasina sebep oluyo ve hic tedavi edici degilmis gibi yaptigim hareket bir carsafi ip haline getiriyorum yatar pozusyonunda saglam bacak duz duruyo diger bacagi carsafla yukari kaldiriyorum doktor bu hareketi bacagin zorlanmadan 90 dereceye getitebildgin zaman birak dedi yapiyorum sanki acildiklarini hissediuorum ertesi gun ayni derecede aci badliyo 2 hafta oldu hala ayni derecede zorlanma basliyo bu dediginiz kas spazmlarina cozumumuz oneriniz ne olabilir en azindan rahatlatici ve birde sizce sorun nörolojik olabilir mi birde bi urun varmis glucosamine diye bi urun galiba iyi geliyomus onerirmisiniz aslinda cok agrimyok ama bacagimdan cok rahatsizim cok taktim ve engelliyemiyotum

  • Doktor Cevabı:

    Sadece son gittiğiniz doktorun önerilerine uymanızı tavsiye ederim, ayrıca ağrınızı belirgin artıran hareketleri zorlamayın, geçmiş olsun dileklerimle.

    tarihinde cevapladı.

İzmir Fizik Tedavi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :
Puan : 2 / Oy veren : 1 kişi

Diğer Hasta Soruları

  • Menisküs harabiyeti

    Hocam bunun tek çözümü prp tedavisi midir? bu verilen ilaçlar ve egzersizler hiçbir zaman iyileşme göstermez mi?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İbrahim Mustafa Çimen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Menisküs harabiyeti

    Hocam iyi günler, yaşım 25. yaklaşık 1 senedir dizimdeki acı sebebiyle doktora gittim. herhangi bir travma yaşamadım. mr ve röntgen sonuçlarımdan sonra doktor dizimde menisküs harabiyeti ve kesinlikle ameliyata gerek olmadığını söyledi. sulidin plus jel, tiyokas jel, cabral film tablet ve dicloflam...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Savran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Menisküs harabiyeti

    Hocam iyi günler, yaşım 25. yaklaşık 1 senedir dizimdeki acı sebebiyle doktora gittim. herhangi bir travma yaşamadım. mr ve röntgen sonuçlarımdan sonra doktor dizimde menisküs harabiyeti ve kesinlikle ameliyata gerek olmadığını söyledi. sulidin plus jel, tiyokas jel, cabral film tablet ve dicloflam...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İbrahim Mustafa Çimen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Diz ağrıları

    Hocam iyi akşamlar bi kere daha yazmıştım size mr sonucum ; *medial menisküs arka hornda grade 2 dejenerasyon izlenmiştir. **suprapatellar bursa ve diz eklem ara mesafesinde hafif düzey sıvı artışı izlenmiştir. sağ bacağımın arka kısmında dolaşan bi ağrı, gerilme, sızı var pıt pıt atıyor. ilaçlar bi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Alpaslan Şenköylü

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Diz ağrısı

    Merhaba hocam amasya dan yazıyorum annem 55 yaşında dizleri çok ağrıyor 2 yildir burdaki doktorlar dizlerdeki sıvı bitmiş ve aşınmış varis var ameliyat olcaksin dediler sol dizi de sis köy de yaşamını devam ettirdiği için ameliyat olmak istemiyor tv de duyduğumuz hastanın kanını alıp h2o ile ayristi...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Tarık Sarışık

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Diz ağrıları

    Hocam iyi akşamlar bi kere daha yazmıştım size mr sonucum ; *medial menisküs arka hornda grade 2 dejenerasyon izlenmiştir. **suprapatellar bursa ve diz eklem ara mesafesinde hafif düzey sıvı artışı izlenmiştir. sağ bacağımın arka kısmında dolaşan bi ağrı, gerilme, sızı var pıt pıt atıyor. ilaçlar bi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Bahtiyar Demiralp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sıvı takviyesi olması mümkünmü ağrıların giderilmesi için

    Merhaba hocam annemin dizilerindeki kireçlenme ve sıvı kaybına sıvı takviyesi olurmu ameliyat olması çok riskli çünkü .. kalp tansiyon ve astım bronşit hastası

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Mustafa Ertürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Diz ağrıları

    İyi günler doktor bey. yoğun bir kpss süreciyle oluşan hareketsizlik sebebiyle benim sağ ayağımda bi ağrı başladı aralıklı şekilde gelip gidiyordu. yoğun olmamakla beraber eğilip kalkarken dizlerimden kıt diye ses geliyor ve dizime dokununca orada kaygan bir şey var hafif ses çıkartıyor mr çekildim...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Alpaslan Şenköylü

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Pth ca yüksekligi hk

    İyi günler hocam, annem (60y) için herhangi bi diz ağrı olmadan dizde kireçlenme,sağ bacağında genu varum deformitesi ve aksama şikayeti sebebiyle gittigimiz ftr polikliniğinde istenen tetkiklerin sonucu t-gfr(ckd-epi) :79.04 ca:9.8( referans :8.2-10.6) pth:87.2 (r:18.5-88) dvit:22 alkalen...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Cengiz Bahadır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bacak ağrısı

    Slm.sol bacagımda diz altında ve diz üstünde omak üzere müthiş ağrım var bu durum gece yatakta daha fazla hissedıyorum .bu durumda uyumam mumkun değil.bu olay ayak bilegimin şişmesi ile başladı .sişlik kalmadı fakat müthiş ağrısı kaldı,kaslarıma elle baskı uyguluyorum kaslarımın çok sert olduğunu hi...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Hasan Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Alpaslan Şenköylü

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Diz agrisi

    Merhaba hocam benim emar sonucumda medial menisküs arka boynuzda grade 1 dejenerasyon tespit edildi sizce ne anlama geliyor

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Alpaslan Şenköylü

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kalça ve bel ağrısı

    Merhaba hocam benim lomber mr sonuç: end platolarda krınik schmorl nodülleri izlenmektedir. l4-5düzeyinde difüz taşma, eşlik eden ligomantum flavum faset eklem hipertrofisi dikkati çekmektedir. spinal kanal ve nöral faromenler bu düzeyde önemli ölçüde daralmaktadır. 8 senedir sol kalçada ağrım var...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yunus Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Medial menisküs arka boynuzunda grade 2 dejenerasyon

    Hocam merhaba saygılar 21 yaşındayım. 1 ay önce sol diz ağrımdan dolayı doktora başvurdum ve mr sonucumda sol diz medial menisküs arka boynuzunda grade 2 dejenerasyon tespit edildi diğer bulgular normal çıktı. doktorum evde yapmam için egzersiz verdi ve egzersizlerimi aksatmadan yapıyorum fakat tıp...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Alpaslan Şenköylü

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Eklem ağrılarım

    Hocam merhaba ben 1,5 ay önce sağ diz kapağıma çok şiddetli bir kramp girdi bacağım resmen kitledi kendini ve 1 gün boyunca hiç bir şekilde açılmadı ortopediye gittim mr sonucunda yırtık ve sıvı artışı gibi bir şeyin olduğu söylendi hemen hemen 50 gün oldu ve ben dizimi bükerken batma hissi var egze...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İzzet Fresko

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x