Babam 62 yaşında yüksek tansiyondan beyin kanaması geçirdi.(sol tarafından)

  • babam 62 yaşında yüksek tansiyondan beyin kanaması geçirdi.(sol tarafından)gördüğü fizik tedaviden sonra kendi başının çaresine bakacak şekilde düzelme gösterdi.şu an 66 yaşında ve kontrole doktora getirdiğimizde çekilen filmler sonucu boynunda tam damarın merkezi olan yerde tıkanıklık olduğunu söyledi doktor.ilaçlar verdi 2 ay kullandı tekrar kontrole gittiğimizde kardiolojiye gitmemizi soyledi.sonrasında çekilen filmler sonucunda doktor tıkalı damarların olduğunu ve comodin hap kullanıp tahlil olmasını istedi(rapor **** aort kapak)sormak istediğim beyin kanamalı bir hastanın comodin ilaç kullanması ne derece tehlikelidir yada babamda sadece damar tıkanıklığı olsaydı aynı eşitliktemi risk olurdu?risk fazlaysada kullanmak zorundamı?babam şu anda eskiye bakarak yürümekte çok zorlanıyor acaba bu tıkanıklıktanmı kaynaklanıyor?(gerekli fizik hareketleride yapıyor yürüyüş vs.)düzelmesi için daha faydalı ne yapabiliriz.saygılarımla..

  • Doktor Cevabı:

    Coumadin kullananları 2 en geç 3 hafta aralıklarla kan testi yapılması gerekiyor kalp ve beyin damarlarında sorun olduğuna göre bu ilaç şart ayrıca mide koruyucu ilaç almalı. geçmiş olsun dr bülent madi nörolog ****

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları


.
x