B12 takviyesi sivilce yapıyor

  • Merhaba Mehmet bey, eksikliği nedeniyle benexol b12 vitamin hapı kullanıyorum. Özellikle şakaklarımda sivilcelenmede artış olduğunu gözlemliyorum. İnternette de ilacın böyle bir yan etkisinin olabileceğini belirten yazılar okudum. İlacı kullanmaya devam etmemin bir sakıncası olur mu?


İstanbul Farmakolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Dvt+pulmoner emboli?

    Çok kıymetli hocam iyi günler.sizin değerleri görüşlerinize daha önce başvurmuştum.bizi çok aydınlatmıştınız.allah razı olsun sizden.hocam soruma gelince annem 80 yaşında.4.5 yıl önce sol diz protez ameliyatı sonrası dvt ve bir müddet sonra pulmoner emboli geçirdi.pulmoner emboli geçirdi derken beli...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İlker Kiriş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Erken boşalma

    Hocam merhaba 43 yaşındayım erken boşalma sorunum var kendimi bildim bileli de var. bunla ilgili psikologada gittim bana lustral verdi yan etkilerinden dolayı kullanamadım üroloji doktoruna gittim oda beni psikiyatri doktoruna yönlendirdi yıllardır araştırıyorum ama bir sonuş bulamadım. şimdi lifta...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Polikistik over sendromu tedavisi

    Doktorum diane 35 verdi fakat ben doğum kontrol hapı kullanmak ne kadar doğru bı çok yan etkisi var? başka bir tedavisi yokmu adet ve killanmalar için, şuan 68 kiloyum ve boyum 1.55 , zayıflamaya çalışıyorum 10 kg verdim ostwdigim kiloya ulasinca çocuk istiyorum adet söktürücü derken tarlusal gibim...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Hatice Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Psikiyatrik bir durum

    İyi günler hocm. ben bazı sıkıntılarım için 35 e yakın antidepresan başlayıp bıraktım. bazı ilaçları 5-6 defa başlayıp bıraktım yan etkilerinden dolayı. şu anda 4 defa başlayıp bıraktığım ilaca başladım bir haftadır kullanıyom. daha önce farklı yan etkileri olmuştu ama şu an herangi bir yan etkisi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Zoretanin - kalıcı ereksiyon bozukluğu

    Doktor bey merhaba, zoretanin'in erkeklerde ereksiyon bozukluğu gibi kalıcı hasarlara yol açabildiği yönünde iddialar var. bunun doğruluk payı nedir ? bu ilacın böyle bir yan etki gösterme ihtimali var mıdır ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İsotretinoin kullaniminda kalici hasar oluşma ihtimali var midir?

    Hocam merhabalar, acne rosacea hastasıyım ve doktorum 1,5 ay önce zoretanin tedavisi başlattı. 83 kiloyum ve günde 160 mg kullanıyorum. ancak ilaçla ilgili internette türkçe ve yabancı kaynaklarda okuduğum yazılarda ilerde kalıcı hasar bırakma ihtimali olduğu, erkeklerde kalıcı ereksiyon bozukluğ...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hapların kullanımından dolayı oluşan eksiklik

    Selam hocam.ben leponex 6mg,seraquel 50mg kullanıyorum.bu ilaçlar, herhangi bir vitamine-minerale ihtiyacı arttırır mı?yani,bu ilaçlar bazı vitamin-mineral eksiklikleri yaşatır mı?eğer yaşatırsa hangileri olduğunu yazarsanız sevinirim.teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Recep Alp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Concor kullanımı

    Merhaba doktor bey yaklaşık bir yıl önce kalp atımlarımı düzenli fakat kuvvetli hissettiğim için doktora gittim ekg eko holter ve kan tahlillerim de sorun görülmedi ve concor ilaç verildi ilacı kullanmaya başladım zamanla ek atımlarım meydana geldi son iki haftadır çok yoğun şekil de oluyor bu ek at...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Fuat Polat

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç bırakma

    Iyi günler ben 3 sene önce anksiyete bozukluk için secita adlı ilaçla 5mg seviyesinde başladım 2 ay sonra 10mg 6 ay sonra 15 mg daha sonra ise 2 sene 20 mg kullandım son 7-8 aydır 10 mg geri düştük sonrasında doktorumla artık bıtakmaya karar verdik ve 5 mg düştük yaklaşık 15 gün oldu ve bende bu 15...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gebelikte tetradox kullandim

    Merhaba hocam. yorumları soruları ve itinayla her soruya vermiş olduğunuz cevapları okudum inanılmaz bir hassasiyet. sizin gibi değerli hekimlerin oldugunu görmek gerçekten çok güzel. benimde bir sorum olacak 6 haftalık gebeyim son adet tarihim 15 kasım 2019 19 aralık ta yani gebe olduğumu bilmede...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atila Karaalp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hap yaramıyor

    Gyrex 200 mg 400 solian ve 2 mg akineton kullanıyorum son 3 yıldır hastanelik olduktan sonra bunlar verildi 3 ay oldu banyo yapamıyorum yataktan çıkamıyorum doğal ihtiyaçlarımı yapamıyorum. ilaç içmezsem 100 günde geçse uyuyamıyorum adana kozanda istikamet ediyorum buradaki doktor ilacı içsem birder...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Murat Fettahlıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gastirt antral

    Doktor bey hayatımda ilk defa gözüm karardı mide bulantısı yaşadım kulaklarım yavaş duymaya başladı bu tansiyon düşüklüğü sanırım nexium ve gaviscon kullanıyorum bu ilaclarin yan etkisi olabilir mi bunu yaşatır mi teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Halil Genç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Meme kanseri

    Hocam iyi günler benim annem iki yıldır meme kanseri tedavisi görüyor ili yılda iki kez timor karaciğerine sıçradı en son çektiğimiz pet filiminde de böyle olduğu için doktoru aldığı ilacı kesti ve beyin emari istedi su an aldığı ilaç trastuzumab+vinorelbin ilk kez gecen hafta aldı serum olarak daha...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Sadi Kerem Okutur

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Omega 3 takviyesi

    Atilla bey selam..öncelikle yeni yılınızı kutlarım.. benim sorum kalp damar sağlığı için ve beyin sağlığı için eczaneden kaliteli omega 3 takviyesi aldım merak ettiğim omega 3 takviyesi almamda sakınca varmi ? ikincisi hiçbir sakınca yoksa eğer günde kaç defa almam lazım. şuan tek kullandigim ilac p...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atila Karaalp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ek atım ve concor

    Merhaba doktor bey yaklaşık olarak 1 senedir concor 5mg kullanıyordum kalbimde yapısal bir sorun yok son zamanlarda hergün ek atımlar yaşamaya başlamıştım azaltarak ilacı bırakmak üzereyim şuan 1.25mg şeklinde kullanıyorum ve ek atım şikayetim yok bu sizce ilacın yan etkisi olabilir mi saygılar

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atila Karaalp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör





.
x