Az ve sık idrar yapma sebebi nedir

  • Merhaba Dr Bey; Eşim idrara çıktığı zaman tam olarak yapamadığından şikayetçi,ağrısı sızısı yok fakat idrardan 1 dk.sonra tekrar sıkıştırıyor ve 3-4 damla ancak geldiğini söylüyor. Bunu sürekli yaşıyor,ilerde herhangi bir sorun oluşturur mu? Ayrıca eşimin babası da 2 yıl önce prostat ameliyatı geçirdi,herhangi bir genetik durum söz konusu olabilir mi? Teşekkürler İyi çalışmalar..

  • Doktor Cevabı:

    Eşinizin yaşını bılmıyorum eger sız yaşlarda ıse muhtemelen urethra darlığı olabılır uroflowmetrı dedığımız ışeme testı tanı ıçın yol gösterıcıdır

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Idrar yapmada güçlük

    Doktor bey ben 19 yasında bir genc kizim ve yaklasık iki aydır idrar yapmakta güclük tutukluluk yaşıyorum idrar yapmam icin kendimi zorlamam gerekiyor ve tam bosaltamama hissi oluyor yaptiktan sonra ve bununla birlikte bazen belim sırtım ağriyor ve bu gece lavobaya gittigimde sıkısmama rağmen cok az...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Genital sisme

    Merhabalar. 4 ay once siddetli sekilde yanma ve kasinti sikayetiyle kadin dogum uzmanina gittim. genital floramin bozuldugunu soyledi ve ilac kullandim. yalniz akinti problemim ve kasintilarim azalmadi her regl imden sonra tekrarlayan bir sorun olarak devam ediyor. birkac gundur de kasintilarimdan k...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Enterecoccuss bakterisi

    7 aydır vajinal bölgede ağrı yanma hassasiyet var. kasik yumurtalık vs ağrı yok. bu sebeple vajinal kültür alındı. enterecoccuss diye bir bakteri bulundu. bunun için antibiyogram çalışılıp 2 tane duyarlı içerik bulunmus meronopem ve amikacin çalışılmış. bunlar da tablet antibiyotik şeklinde satılmı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İdrar tıkanıklığı

    Hocam merhaba sık lavaboya çıkmaktan doktora gittim mesane küçülmüş kinzy ve betmiga kullandım 1 ay daha sonra idrarı çok az yapmaya başladım ilaçları bıraktım bu sorun devam ediyor acaba yapamama için ilaç tedavisi var mı yoksa tak mı kullanıcam iyi ki varsınız

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ureaplasma

    Hocam merhaba. bende kasık ağrısı, idrarım varmış gibi bi baski üretrada sürekli, bi de üretra etrafında kızarıklık oluyordu. idrar tahlilleri ve vajinal kültürler normal çıkıyordu. uzun bir süre sebebi bulunamadı. sonradan ureaplasma diye bi bakteri çıktı idrarda. bir kutu doxycycline kullandım. sı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serkan Altınova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Protein kacak enfeksıyon kum

    Hocam merhaba biraz uzun olacak ama bı kadın doguma gıttıgım vakıt enfeksıyon ve proteın kacagı oldugunu ogrendım fakat ben ne zman doktora gıtsem son 2 3 sene dır kum enfeksıyon bu tarz seylerle karsılasıyordum sık sık senede bı defa da en az sık ama az az kanlı ıdrar yapma oluyordu bende ilac...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Özkan Güngör

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Prostat hakkinda

    Merhaba, sayın hocam, ben 61 yaşında,68 kğ, eski bir atletizm sporcusuyum, benim şikayetim idrar düzensizliği hakkında, örnek.(idrara bazan 1,5-2 saat arayla/ bazanda 4-5 saat) arayla çıkıyorum gündüz, gece ise en az 2 (iki) kez idrara çıkıyorum, fakat prostat için verilen 7 (yedi) maddenin hi...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Niyazi Umut Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aşiri kusma

    Selamünaleyküm hocam üç aylık erkek bebegimiz var son beş gndür sürekli kusmaya başladi her mamadan ve emzirmeden sonra kusuyor dolu bi şekilde nw yapmamiz lazim ayrıca uyku düzeninde problem başladi huysuzlaniyo zayıflama başladi yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Muhammed Selçuk Sinanoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Korkularım var

    Merhabalar hocam benim sıkıntım ben 3 defa paralı kadına gittim.20 yaşındayım şuan. 13 yaşımdan beri sürekli masturbasyon yapma isteğim geliyor.erken boşalmada oluyor bide penisim az sertleşiyor.sizce sperm sayısı azalır mı?.birde bir ara sık idrara çıkıyordum doktora gittim test yaptılar bir sıkın...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ferhat Ateş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İdrar gelme hissiyatı

    Hocam iyi geceler ben idrarımı yapıp bitirdikten sonra en az 10 15 dakika daha ıkına ıkına az az idrarımın gelmesi devam ediyor. yani şöyle izah edeyim normal idrar yapmam bittikten sonra idrar hissi sebebiyle ıkınmaya devam ediyorum. her defasında az az idrarımın geldiğini görüyorum. nedir bu du...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Levend Özkan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sık idrara çıkma

    Hocam merhaba. benim geçen aylarda hem vajinal mantar hemde idrar yolu enfeksiyonu şikayetim vardı. ilaçlardan sonra idrarda yanma sık ve az miktarda idrar yapma sorunum düzeldi fakat o dönemden beri normalde günde 3-4 sefer idrara çıkarken şimdi en geç 1 saatte bir hemde fazla miktarda idrara çıkıy...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nüket Rüzgaresen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Avidite testi istendi ve çok endişeliyiz.

    Merhabalar birol hocam eşim 7 hafta 4 günlük gebe, bebeğimizin kalp atışlarını duyduk ve eşimden kan ve idrar testi istendi. bu gün sonuçları aldık ve tahlil sonucunun birinde anti cmv igg pozitif ve 71.11 , anti cmv igm pozitif ve 1.04 çıktı bu sebeple bizden avidite testi istendi ancak bulunduğumu...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Birol Cengizoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bel fıtığı

    Ii günler hocam 45 yşinda annem bacak ve bel agrisi şikayetiyle fizik tedavi bolumune gitti elle muayende fıtık olduğu damarlari skıştırdığını patlamaa derecesinde oldugunu soylemişti 10 gun istirahat den sonra mr sonucunda lomber lordoz düzleşmiştir. etid platelerde yaygın schmor nodulleeri tüm...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ahmet İnanır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bilgi rica ediyorum

    İyi günler idrar yolları ile ilgili bilgi rica ediyorum, ben 2-3 yıldan beri idrar yollarında sıkıntı yaşıyorum yani tuvalet ihtiyacımı giderdiğim halde çıktıktan sonra hala tuvalet ihtiyacı hissediyorum tuvalete gidip tekrar tuvaletimi yaptığımda bu sefer çok az idrar geliyo bu bazen üst üste 2-3 d...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Güven Üstün

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bilgi rica ediyorum

    İyi günler idrar yolları ile ilgili bilgi rica ediyorum, ben 2-3 yıldan beri idrar yollarında sıkıntı yaşıyorum yani tuvalet ihtiyacımı giderdiğim halde çıktıktan sonra hala tuvalet ihtiyacı hissediyorum tuvalete gidip tekrar tuvaletimi yaptığımda bu sefer çok az idrar geliyo bu bazen üst üste 2-3 d...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Güven Aslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x