Avil nabız yüksekliği

  • Merhaba efendim. Vücutta kafada yanma şikayetleriyle dün akşam acile gittim orda avil dekort ampül yapıldı. Yapıldıktan yarım saat sonra sedasyon hali konuşma güçlüğü baş dönmesi gibi şikayetlerim başladı ve serum takıldı. Oradayken yanmalarım geçmişti yaklaşık 6 saat sonra gögüste ağrı çarpıntı nabız yükselmesi(125) başladı uyuyamadım. Bu ilacın bu şekilde etkileri var mı. Bugun hala ara ara nabız artışı çarpıntı oluyor tansiyonum normal. Etkileri kaç güne geçer vücuttan atılımı kaç gün sürer acaba. Not: gabaset ile bir etkileşimi var mıdır iğneden iki gün önce kısa süreli (3 gün) günde bir adet kullanmıştım.

  • Doktor Cevabı:

    Sizde görülen yan etkiler gabasete bağlı gelişmiş olabilir. avil çarpıntı yapar. i̇ki ilaç birlikte kullanıldığında yan etkileri artar. 2-3 gunde normale döner.

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Farmakolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Anksiyete ve depresyon

    Merhabalar ben anksiyete teşhisi ile önce prozac hap ile başladım 2.gunu çarpıntı ve kusma olunca doktor dulester isimli ilaç ile değiştirdi. bunun sıkıntı yaratmayacağını söyledi. öncelikle ağır bir ilaç mı birde supradyn tarzı vitaminler alabilir miyim ilaçla. şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Paxera yan etkilerimidir ?

    Hocam merhabalar,26 yaşında erkek bir bireyim. benim size sormak istediğim husus, 10 aylık bir antideprasan tedavisi görüyorum. son 1 aydır gibi bir süredir ise bırakma evresine geçtiğimiz için 5 mg kullanıyorum. yaklaşık 15/20 gün gibi bir süredir mide bulantısı bağırsaklarımda sürekli bir hareketl...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Zeliha Yazıcı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lustral iyi gelir mi

    Iyi günler hocam 1 aydır hastane hastane geziyorum 3.ilacimi aldım 1buçuk ay önce citoles ilacımı azalmıştım hastalığım tekrarladı bende hemen ilacımı başladım 10 mg citoles 23 gün kullandım iyi gelmedi sonra dr.secita 15 yazdı onuda 15 gün kullandım oda çok yan etki yaptı şimdide lustral kullanıyo...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüseyin Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Citoles bırakmak yan etkileri

    Çarpıntım oluyor sürekli normal mi peki ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ekstrasistol

    Selam hocam 2 yıldır beloc 100 mg kullanıyorum sinüs taşikardisi var bir türlü geçmedi kalbimin yapısal bir sorunu yok eko ekg kan tahlilleri temiz çıkmısto holterde yine sinüs taşikardisi çıkmıstı 2 yıl önce ama son zamanlarda kalbimde tekleme ve nefes darlığı basladı şimdiye kadar hiç böyle olmamı...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç yan etkisi

    Mehaba doktor hanım 4 aydir lustral ve dideral kullanıyordum ama ilaçlarım bittigi için 3 gundur alamadim ve bende siddetli baş donmesi başladı doktoruma randevu bulamadigim icin gidemiyorum en yakin bir hafta sonrayı gösteriyor doktorum bana risperdal ilacini da yazmıştı fakat onu kullaninca cok uy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Esma Kınalı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Citoles bırakmak yan etkileri

    Merhaba 22 yaşındayım . yaklaşık 3 sene önce hastalıkları araştırıp kendimi hastalık hastası yaptım ailemde kalp krizi geçiren vardı ve şahit olduğum için anksiyete gelişti. yaklaşık 2 sene citoles 10 mg tedavı gördükten sonra doktor bırakmamı i̇stedi . bıraktıktan sonra 2 ay sonra kendimi yeniden k...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalpde aritmi

    Hocam çok teşekkürler, ritmonorm erken atımlara iyi geldi. i̇lacı yarım alıyorum 30 dakika sonra bigemini ritim normalle dönüyor 3 gün 3x1'in yan etkilerine dayanamadım doktor izine gitmş ben 52 kiloyum 62 yaşındayım yarım içip deneyim dedim iyi geldi.yarım ilaçla 10 saat ritim normal bende ritim...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Afksendiyos Kalangos

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Endoskopi raporu

    Hocam merhabalar, hasta 24 yaşında erkek. yıllardır mide ilaçlarıyla hayatına devam ediyor. kendisi son zamanlarda bağırsaklarında ağrıları söz konusu, gaz ve şişkinlik ve mide ağrısı son zamanlarda oldukça artan şikayetleri arasında ve dışkılama şeklinde belirgin değişiklikler gördüğünü söylüyor....

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hayri Karaarslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Citoles damla

    Merhaba hocam,6 yaşındaki oğlumun yabancılardan özellikle yaşlılardan korkma sorunu vardı.doktora götürdüm citoles damla verdi.bugun 3. gün ve aşırı huzursuzluğu ,saldırganlığı var.bu durum normalmi?.birde 18 yaş altı kesinlikle kullanılmaz diyor ne yapmam gerekir?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fatma Nur Elmas

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalpte sikinti çok var

    Hocam 21 yaşındayım, astım hastasıyım foster fısfıs kullanıyordum ama daha sonrasında doktorum ventolin fısfısı verdi şimdi 10 gündür ventolini kullanıyorum, 10 gündür aşırı nefes darlığı, baş ağrısı, göğüs ağrısı ve kalpte sancı ve ağrı şikayetiyle acil servise başvurdum lakin yapılan testler sonuc...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet sıkıntıları

    Hocam iyi bayramlar, normalde iki gün önce adet olmam gerekiyordu fakat şehir değişikliğinde hep sarktığı için olamadım ve pazartesi günü de tatile gideceğim için iki gün önce tarlusal kullanmaya başladım ama hala etki etmedi, eğer bugun de olmazsam geciktirici kullanmaya başlasam söktürücünün üzeri...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sedef hastaligi

    Mrb hocam 34 yasinda bayanim son 7 aydir sedef cikti v btn vucucumda var yuzumde dahil dr neoral.sandimmun verdi v birde.mtx grubu bir.igne. ama ben inanilmaz korkuyorum bu ilacin yan etkilerinden yada gelecekte bir.etkisi olmasindan biliyorum biyolojikajan baska care yok icmesem.vcdm.flkt icsem oyl...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Damla Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç bırakma sendromu

    Hocam merhabalar bir süredir tanı konayaman bazı fiziksel yakınmalarım için bir doktor efexor 37.5 mg başlamıştı 1 ay kullanıp fayda görmeyince bıraktırdı sonra başka bir doktor duxet 30 mg başladı onu da 1 ay kullanıp fayda görmeyince bıraktırdı ama herhangi bir bırakma sendromu olmamıştı sonra do...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Meresa ve jinekomasti

    Merhaba ben 10 yildir ilac kullaniyorum somatizasyon bozuklugu major depresyon ve anksiyete bozuklugu icin 6 yildir duxet 60 kullaniyorum onu birakip citoles gecme girisimim oldu ama somatik sikayetelrim artti doktor ej son daha once 1 sene kullandigim meresayi onerdi 50 mg baslamak istiyorum ama il...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Çiğdem Çifci Kaygusuz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x