Atipik mizaç bozukluğu

  • hocam ben muş da yaşamaktayım işim nedeniyle ... hiperaktif im ve yıllardan beri panik atak mevcut ... sınavlarda da bu yüzden başarı kaybı çok sık karşılaştığım durum ... yaklaşık 1-1,5 ay önce muş devlet hastanesinde psikiyatri servisinde müberra kılıç doktor hanım tarafından çok hızlı konuşma,aynı anda bir çok şeyi düşünme teşhisi ile tegretol ve ricus ilaçlarını yaklaşık 1 ay dan fazla kullandım ancak yan etkilerini çok fazla gördüm özellikle daralma olmak üzere ,prospektüsü incelediğimde beyaz kan hücrelerini öldürme gibi bir şey okudum ayrıca bende kanda glukoz 6 fosfat dehidrogenaz eksikiği mevcut ..bu yüzden ilacı bıraktım ancak bugun doktora gittim teşhis olarak :"atipik mizaç bozukluğu " teşhisi konuldu.Ayrıca zannedersem depakin yada depokin 500mg verildi ayrıca ricusa da devam edin dedi ve kabıma halen sığamadığımı söyledi ..teşhis doğru ancak ben ilaçsız tedavi yolunu denemek istiyorum .Bu mümknmüdür? Saygılarımla 26/09/2012

  • Doktor Cevabı:

    Merhabalar, durumunuz için ilaç gerekli, ilaçlar faydaları kadar yan etkileri olan araçlardır, yan etkilerin çoğu çıkmaz ya da başta olan sonra kaybolur, son önerilen tedaviye devam ediniz, literatürde sizin sahip olduğunuz enzim eksikliğinde halen kullandığınız ilaçlar manidar-olumsuz etkileşimler göstermiyor, size kolay gelsin.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Hocam kolay gelsin

    Hocam ben muş da yaşamaktayım işim nedeniyle ... hiperaktif im ve yıllardan beri panik atak mevcut ... sınavlarda da bu yüzden başarı kaybı çok sık karşılaştığım durum ... yaklaşık 1-1,5 ay önce muş devlet hastanesinde psikiyatri servisinde müberra kılıç doktor hanım tarafından çok hızlı konuşma,ayn...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Slm,17 yaşındaki kızım için : sizofreni sizoaffektif bozukluk sanrisal bozu

    Slm,17 yaşındaki kızım için : sizofreni sizoaffektif bozukluk sanrisal bozukluk atipik psikoz bozukluk sizofreniform 6 ay bozukluk bipolar mizaç bozukluk teşhisi ile lustral ve zeldox ialçları alan 17 yaşındaki bir çocuk için bu ilaçları bırakması ne zaman uygundur.ilaçbıraktığında günlük haytını e...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör


.
x