Aşk acısı

  • Hocam merhaba daha öncede size yazmıştım duygularımı anlatamıyorum ben birisine aşık oldum ve intihar edecek kadar çok seviyorum ama bu asa olamıyacak bir aşk çok baglandım ve hergün olmayacagını düşünerek kahroluyorum ne yapabilirim lütfen yardımcı olun

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba bakın eğer ortada bir aşk ve sevgi varsa bir varolma sürecide var yokluğun olduğu yerde ne hiç birşeyi yaşayamazsınız yaşamazsınız buda size bir şey kazandırmaz kaldı ki bir aşk uğruna yok olmayı düşünmek hem kendinize hem aşkınıza hemde sevdiğiniz kişiye bir ihanet ve yapabileceğiniz en büyük kötülüktür. imkansızlığı imkanlılığa çevirebilmek ise sadece size bağlı bir süreç değil. ama siz bunun için elinizden geleni yapabiliyorsanzı yapın sadece şuan dikkat edin aşk dediğiniz şey sizde takıntı olmasın ikisi farklı şeylerdir eğer imkansızlık imkana dönüşmüyorsa herşeyi zamana bırakın ve bağımlılıktan kurtulmaya çalışarak yeni ve daha imkanlı bir sevgi yaratmaya çalışın

    tarihinde cevapladı.

Mersin Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • İstediklerimizi yapamamak

    Merhaba 19 yaşındayım 22 yaşında sevgilim var kamp yapmak istiyoruz ama annem izin vermiyor olacak iş değil diyor ama bu bizim hayalimizdi gidememek çok üzüyor ne yapmam lazım?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. İlker Demircioğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yardıma ihtiyacım var

    İyi günler damla hanım ben 19 yaşındayım bu sene yks ye girdim ve okulun virüs öncesinde ki yani okullar kapanmadan önce bi anda derstte ter bastı,bi bunaltı geldi ve tuvaletim gelmeye başladı resmen derse girmek istemiyordum 40 dk şok derstte tuvaletim gelecek diye 3 gün boyunca hep okuldan erken ç...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Damla Yaşar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Duygularımdan zevk alamıyorum

    Merhaba hocam ben serap evliyim iki cocuk annesyim. kendimi toparlamak için szden yardım istiyorum.ben hiç bir duyguyu hissetmiyorum hiçbirseyden zevk alamıyorum.eşim beni cok degersiz kılıyor sedece ilişkiye girmek için yanaşıyor fakat baska turlude beni hic gormuyor artık onun hiç ilişkye girmek...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Zeynep Bektaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Seğirmeler

    Hocam saygılar geçmiş bayramınızı kutlarım. yaşım 27 meslek öğretmen . hocam bu pandemiden dolayı mart ayından itibaren mecbur kalmadıkça dışarlara çıkmadık okullarda kapanınca. bu süreçte çok hareketsiz kaldığım bilgisayar başında uzun süreler geçirdiğim zamanlar oldu maalesef normalde spor yapan f...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Akla gelen düşünceler

    Bazı insanların aklına tuhaf şeyler gelir ve bu okb'si olan kişilerde ağır bir takıntı haline gelir benim merak ettiğim şöyle bir şey var benim önceden aklıma ahlaksızca şeyler sapıkça şeyler geliyordu mesela küçük kuzenlerim kucağımdayken falan ama aklıma gelen bu şeyleri takıntı yapmadım takıntı h...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Deniz Doğruöz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tırnak yeme davranışı

    Değerli esin hocam bir yetişkin olarak hala tırnak yeme davranışında bulunuyorum bile bile canımın acıdığınında farkındayım heryolu denedim bu yetişkinler için anormal bir davranıs olsada nasıl bırakabilirim.sevgiler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Esin Akpınar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Seğirmeler ve psikoloji

    Mrb hocam segirmeler için mr kan değeri sinir ileti çalışmaları emg genel tarama 3 extrem 2 kez iğne emg motor son plak ve son olarak single fiber emg cektim hepsi normal cıktı yaygın anksiyete bozukluğum var araştırma yapınca daha çok strese giriyorum ilaç manim var psikolojik olabilir mi yaşım 30

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Nergiz Hüseyinoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bilemiyorum

    Merhaba bugun kitap okuyayım dedim yatağa oturdum dik bir pozisyonda sonra bi an uykum geldi mayıştım kitabı kucağıma alıp sarildim gözlüğü kenara koydum dalacağım usudugumu hissettiğim yatak örtüsünü aldım üstüme sola doğru kıvrildim uyuyorum bi anda çok hüzünlü ve dokunaklı bir ses ismimi soyledi...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Neslihan Akkişi Kumsar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kanserve cinsellik

    Cinsel saygilar esim kolon kanseri ameliyat oldu kemo gordu sukurler olsun simdi iyi ameliyat ve kemosu biteli 15ay oldu cinselikten tamamen uzak duruyor nasil bir tutum icinde olayim tecrubeli bir uzman olarak oneriniz yokmu cinseligi aklindan gecirmiyor hastaligiyle cinsellik

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Güldane Kavgacı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kabser ve cinsel

    Cinsel saygilar esim kolon kanseri ameliyat oldu kemo gordu sukurler olsun simdi iyi ameliyat ve kemosu biteli 15ay oldu cinselikten tamamen uzak duruyor nasil bir tutum icinde olayim tecrubeli bir uzman olarak oneriniz yokmu cinseligi aklindan gecirmiyor hastaligiyle cinsellik

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Damla Yaşar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen yardimci olurmusunuz

    Merhabalar , benim önceden odaklanma sorunum yoktu insanları rahat dinleyebiliyordum ama şu 3, 4 aydır insanlarla konuşurken gözlerine bakamıyorum yani 2, 3 saniye gibi bakabiliyorum süre uzuyunca odaklanıp dediklerini anlamıyorum veya gözlerine bakarken de sanki dik dik bakıyormuşum gibi hissediyor...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Dan. Ömer Aktürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sapıkmıyım ben

    Merhaba ezgi hanım ben,sorumu cevaplarsanız çok rahatlıcam medyada taciz istismar olaylarını merak edip okumak aynı zamanda tiksinirken bir yandanda nefenizi tutup izlemek sonrada o olayda takılıp kalmak istemeden beyninizden canlanması ve bunun üzerine ben sapıkmıyım acaba diye gece gündüz düşünme...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ezgi Didem Ayaltı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Korku kaygı takıntı

    3. 4 aydır nefes açlığı çekiyorum ve sürekli nefesime odaklaniyorum nefes aliş verişim bozuluyor ve sürekli yutkunmak istiyorum aklım oralara gidiyor hep ve takıntı haline geldi ve yapinca karnım şişiyor agriyor yanma guruldama oluyor içime sıkıntı basıyor sürekli bunlari yapiyorum sürekli aklım o...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Sinem Sultan Karaca

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kanser cinsekik

    Kanseri cinsel saygilar esim kolon kanseri ameliyat oldu kemo gordu sukurler olsun simdi iyi ameliyat ve kemosu biteli 15ay oldu cinselikten tamamen uzak duruyor nasil bir tutum icinde olayim tecrubeli bir uzman olarak oneriniz yokmu cinseligi aklindan gecirmiyor hastaligiyle cinsellik arasinda ili...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Ezgi Didem Ayaltı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kafatasında kemik çıkıntısı

    Doktor bey merhabalar. ismim burak 15 yaşındayım. genelde vücudumu inceleyen birisi değilimdir fakat geçen gün geçirdiğim fistül ameliyatı sebebi ile psikolojim biraz bozuldu diyebiliriz ve takıntılarım başladı. bu sebeple vücudumu araştırmaya başladım. ve elimle kafama dokunduğum sırada kafamın üst...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nezih Oktar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x