Aşırı kıskançlık ve paranoya

  • Merhabalar Ben nisanliyim ve nisanlimi asiri derecede kiskaniyorum yolda yururken bile yok ona baktin yok buna baktindan cok buyuk kavgalar ediyoruz gözümle goruyorum baktigini bakmadigini soyluyo bendemi bi problem var korum heralde ayrica çevresinde ki insanlarda dikkat ediyorum gozlerim surekli ustunde susuyim diyorum tutamiyorum kendimi en ufak bi haraketi batiyo bana guven eksikliğim var ve paranoyaklastim daha once eski sevgilisiyle mesajlasmis onlari cikardim ortaya ve simdide acaba hala gorusuyomu konusuyomu mesajlasiyomu diye düşünmüekten kafayi yicem bide en ufak tartismamizda küsüyorum elini birakip trip atiyorum napicam ben boyle lutfen yardim edin :(

  • Doktor Cevabı:

    Anlattığımız kadarıyla bir tanı koymak mümkün değil, detaylı bir psikiyatrik muayene ve uzmanın gerekli gördüğü psikometrik testlerin yapılması hastalık veya değil noktasında gerekli. birliktelikte sevgi ve kuşku birbiriyle ters orantılıdır. bu dengeyi sevgi yönüne kaydırmak icin her iki tarafın şeffaf olmasının gerekli olduğunu düşünüyorum. yapılan kıskançlıklar karşı tarafı yaşamayacak derecede nefessiz birakiyorsa bu ilişkiyi bitirir. yaptıklarınızı lütfen bu süzgeçten geçirmeye çalışın.

    tarihinde cevapladı.

Balıkesir Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Gebelik şüphesi

    Hocam merhabalar bir sorum olacak rahatsızlık verdiysem özür dilerim kız arkadaşım ile 29 ağustos ta prezervatif kullanarak 3 kez ilişkiye girdim ilişkiden 8 gün sonra 6 eylül'de 6 gün boyunca adet gördü.ilişkinin 15.gününde yani 13 eylül'de kan testinde bişey çıkmadı.gebe şüphesi varmıdır iliskinin...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik i̇htimali

    Hocam ben 22 martta sürtünme yoluyla bir ilişki yaşadım ve vajinama yakın bir bölgeye meni geldi. 2 haziranda doktora endişemden bahsederek karından ultrasonla muayene oldum ve doktor gebelik olmadigini söyledi.o zamandan beri düzenli olarak adetimi görüyorum fakat 6 ay boyunca adet görüp hic kilo a...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sorunum ne

    Merhaba hocam her şey çok şükür yolunda olmasına rağmen sürekli iç sıkıntısı ve çarpıntım var. sinirlendiğimde gözüm kimseyi görmüyor hemen sakinleşemiyorum bir yerlere vurmak istiyorum. sorduğum bir sorunun cevabı o an verilmeyince ve bekletilince sinirden elim ayağım uyuşuyor. annemle babama çok...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Deniz Doğruöz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gebelik şüphe

    Hocam merhaba ben 14 temmuzda prezervatifle korunarak ilişki yaşadım en son yırtık vs yoktu onun üzerine iki kez regl oldum 9 ve 10 ağutosta iki kez bakılan beta hcg 0.1 çıktı ve bugün yani 25 ağustos’ta vaginal ultrasonla bakıldı gebelik olsa bu zamana kadar görünürdü di mi yani kesin yoktur di mi...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik riski

    İlişkiden 2 ay sonra yapıldı tekrara gerek var mı yanlış çıkma ihtimali var mı? 3. adeti de zamanında oldum.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet oldum gebe olabilir miyim

    Hocam merhaba ben 20 hafta önce bi ilişki yaşadım çıplak bir şekilde cinsel organlar birbirine değerek sürtünme ile. o ilişkinin ardından 4 gün sonra adet oldum. vaktinde ve ağrılı bir şekilde. daha sonra 5 kere daha toplam 6 kere hiçbir gecikme olmadan adet oldum. i̇lişkiden 2 ay sonra bebe time ma...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sperm hakkında bilgi

    1- spermin oda sıcaklığında ve vücut dışında ömrü ne kadardır? bazı kaynaklarda birkaç dakika diyorlar, bazıların birkaç saat. 2- sperm bulaşan yer tamamen kuruysa spermler ölmüş demektir değil mi? 3- kolonya, dezenfektan ve sabun gibi kimyasallar spermi anında yok edebilirler mi? şu 3 sorumu da ayr...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen cevaplayın

    Hocam merhaba ben 17 temmuzda sürtünme yoluyla bir ilişki yaşadım partnerimde prezervatif vardı fakat yine de zevk suyu vajinama temas etti mi etmedi mi emin olamıyorum. daha sonrasında 23 temmuzda adet oldum ve 29 temmuza kadar sürdü fakat gebelik şüphesi ile adetimin son günü ve beşinci günü olmak...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Halisunasyon mu acaba?

    İllüzyon derken göz yanılması değil mi hocam.birde konuyla alakasız ama başka birşey daha sormak istiyorum hocam.sizofren belirtilerinde vücutla aşırı şekilde ilgilenmek falan varmış.ben de kendime aşırı şekilde bakım vb yapıyorum hocam.hatta telefonumda hatırlatıcı falan bile oluşturuyorum.şu gün...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Paranoya, takıntı, kaygı korku

    Merhaba hocam, 25 yaşındayım. 23 yaşından beri çektiğim çektiğim sıkıntıyı anlatmak istiyorum. o günlerde tv de bir haber görmüştüm aile içi istismar ile ilgili. bu haber beni çok dehşete sokmuştu ve nedendir aklım beni ergenliğe götürdü. o 16 17 belki 18 yaşlarda 7 8 yaşında yerde kaşık pozisyonda...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Paranoya okb

    Merhaba hocam, 25 yaşındayım. 23 yaşından beri çektiğim çektiğim sıkıntıyı anlatmak istiyorum. o günlerde tv de bir haber görmüştüm aile içi istismar ile ilgili. bu haber beni çok dehşete sokmuştu ve nedendir aklım beni ergenliğe götürdü. o 16 17 belki 18 yaşlarda 7 8 yaşında yerde kaşık pozisyonda...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Risk var mıdır

    Hocam evde birinin mastürbasyon yaptığını biliyorum sperm klozete damlasa 1 dk içinde yanlışlıkla otursam üstüne hamile ihtimali var mıdır lütfen rahatlatın beni. cinsel ilişki olmadan bu yolla risk var mıdır sperm taze olsa

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Şüphe paranoya

    Tekrardan merhaba hocam. i̇lginiz için çok teşekkür ediyorum. lakin hocam anlamadığım şu sadece kıyafetli sarıldığımı hatırlıyordum ne daha fazlası olacak eylem ne de oluşabilecek sonuçları(acı, ses, kan...) hiç hatırlamıyorum, hatta muayenede de herhangi bir sorun çıkmamasına rağmen hala ya bu dedi...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Psk. Ümit Sahranç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik riski

    Merhaba yeşim hanım bakire biriyim erkek arkadşımın eline değen zevk suyundan hamile olmaktan korkuyorum ilişkimiz 12 nisanda oldu 25 nisanda adet gördüm 2-3 gün sürdü yerleşme kanaması olmasından korkup 13 mayısta kan testi yaptırdım negatif mayıs haziran kanamalarımda 2-3 gün sürdü temmuz ayı ka...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bilgi isteme ve doğrulama

    Hocam merhaba iyi günler. sormak istediğim soru1-''mastürbasyon sonrası klozete sperm damlasa ve 1 dakika içinde üstüne yanlışlıkla oturulursa hamile kalınır mı, hiç risk var mı? 2- aşağıdaki bilgilerim doğru mudur, ejekülasyon hızı ve basıncı olmadığı için rahim duvarına sperm ulaşamaz, vajinaya bu...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x