Aşırı baş ağrısı ve yüksek ateş tanısı ile acil olarak doktora başvurdum ac

  • aşırı baş ağrısı ve yüksek ateş tanısı ile acil olarak doktora başvurdum acil mudahelede ateşimin 40 tansiyonumun 14,9 10 nabız 110 ila 120 arasında olduğu görüldü müşadeye alındım bir serum parol ve bir ünite serum verdiler biraz kendime geldim tansiyon 12-9 nabız 90 ateş 38,4 kan örneği alınınca tüm değerlerim normal crp en fazla 5 olması gerekirken 180,9 cıktı 1000mg antibiyotik ve hap parol tedavisine başlandı fakat demin tansiyonumu ölçtüğümde 12,8-88 nabız 111 cıktı crp yüksek cıkmasının nedeni nedir neden yüksek cıkar doktoruma sorduğumda 3 gün tedaviye devam edelim düşmezse nedenine tahlil yaparız dedi dpktorun uygulaması normalmi tahlili direk yapıp nedenini bulması gerekmiyormu teşekkürler iyi çalışmalar...

  • Doktor Cevabı:

    Geçmiş olsun. crp denen tekkik akut enfeksiyon sırasında yükselen bir göstergedir. sizde enfeksiyon geçirdiğiniz için yüksek çıkması doğaldır. enfeksiyon dışında romatizmal hastalık takiplerindede kimi zaman kullanılmaktadır. fakat şu an için endişe etmenize gerek yok. enfeksiyonunuz geçtiğinde oda normale dönececktir. bir kaç ay sonra hala kontrolde yüksek devam ederse özellikle romatizmal hastalık yada vücudununuz başka bir yerinde kronik bir enfeksiyon olup olmadığı araştırılabililir.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x